Minä niin tykkään kun lähellä keski-ikää olevat naiset paljastavat isoa, ruskettunutta rintavakoaan...
.. esimerkiksi liikkuessaan kaupungilla. Tykkään tosi paljon näteistä ja isorintaisista vanhemmista naisista. Ei haittaa vaikka olisikin vähän pyöreä. Mukavaa katseltavaa näin kesäisin. Toista kun kaikki farkkuperseellä heruttavat. m25
Kommentit (5)
Olen huomannut :) Tosin ei tarvitse edes rintavako näkyä vaan ihan ne pyöreät rinnat vaatetettuna kevyesti. Minä lisäksi en vaivaudu käyttämään kesällä rintsikoita, ilman on ihanaa.
Tänään viimeksi ihmettelin, kun kaksi nuorta miestä ambulanssin ohjaamosta (!) kääntyi katsomaan ja hymyili. Ajattelin, että miten ne nyt minun ikäistäni, mutta mikäs siinä. Söpöä. Tietysti hymyilin takaisin.
T. Ponnaripäinen isotissi n45
Samoin veli. Pää kääntyy aina kun sellainen vastaan tulee. Kiva oli viikonloppunakin tiirailla terassilla
Parasta on olla Kuopion viinijuhlien aikaan asiakaspalveluhommissa. Housuissa sykkii jatkuvasti kun matamit isoilla mähökkäillä on liikenteessä :) Kohta ne taas alkaa...
Kiva sulle. Minä pidän ne kuitenkin piilossa kaltaisiltasi pervoilta.