Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko saanut perintöä mummoltasi vai menikö kaikki

Vierailija
29.03.2006 |

vanhemmillesi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhenpani ryyppäsivät miljoonaperinnön, jotka saivat, mutta heidänhän rahat olivatkin.

Vierailija
2/9 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vaan järjestää hommat niin, että isäni ei myy kaikkea, koska mä haluan mummolan itselleni. Siskon kanssa tapellaan sitten siitä myöhemmin.

Mä pyysin mummilta jo 5 vuotiaana mummolaa perinnöksi, mutta se sanoi antavansa mulle kultakellon ja helmensä. Vähänkö petyin. Tajuaa sen nyt jo 5 vuotiaskin, että talo ja 6000 neliön tontti on arvokkaampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo antoi kesämökit yms suoraan minulle, niin ei tule perintöverot maksettavaksi kuin kertaalleen.

Vierailija
4/9 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lle joka on jo ostanut sisaruksensa ulos perinnöstä. Se mihin perintö menee lapsettoman enon kuoltua onkin sitten arvoitus mutta tuskin minulle tai lapsilleni kumminkaan. Sieltä suvusta kun ei muutenkaan ole koskaan apua tullut vaikka varaa olisi ollut auttaa.

Vierailija
5/9 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan, ettei enollasi ole testamenttia.

Jos enosi kuolee lapsettomana, hänet perii aviopuoliso.

Jos enosi kuolee lapsettomana ja naimattomana, omat vanhempansa perivät.

Jos vanhemmat ovat kuolleet, jakautuu perintö tasan muiden lapsien (eli enosi sisarusten) kesken. Jos joku näistäkin on jo kuollut enon kuollessa, tulevat sijaan kyseisen kuolleen sisaruksen lapset. Jne.

Vierailija:

Se mihin perintö menee lapsettoman enon kuoltua onkin sitten arvoitus mutta tuskin minulle tai lapsilleni kumminkaan. Sieltä suvusta kun ei muutenkaan ole koskaan apua tullut vaikka varaa olisi ollut auttaa.

Vierailija
6/9 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat saivat osansa molempien äideiltä, mutta kyllä meille lastenlapsillekin paljon jäi. Raha nyt ei sinällänsä tärkeä ollut, eniten olen tykänny esim mummon vanhasta piirongista ja koruista ja kaikesta muista vanhoista tavaroista :) Vanhat tavarat ovat niin symppiksiä ja ihania.. :)

Vierailija
7/9 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä pyysin mummilta jo 5 vuotiaana mummolaa perinnöksi, mutta se sanoi antavansa mulle kultakellon ja helmensä. Vähänkö petyin. Tajuaa sen nyt jo 5 vuotiaskin, että talo ja 6000 neliön tontti on arvokkaampi.

Vierailija
8/9 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot ja myös vanhemmat saavat käyttää rahansa niinkuin lystäävät elinaikanaan =)

Vierailija
9/9 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa on molemmilta isovanhemmilta, omat vanhempani ovat kuolleet.