Onko kaupassa korin ottaminen noloa, jos sen sisällön olisikin saanut käsissä?
Joskus kannan käsissä koska etukäteen luulen etten ota paljoa, sitten saatan huomata että kori olisi auttanut. Joskus taas kun olen ottanut korin, olenkin ostanut niin vähän että koria ei olisi tarvittu.
Mitä mieltä?
Kommentit (34)
Kyllä mä otan korin, vaikka vaan pari ostosta. Jaksa pelleillä, kun yritän tuotteita ottaa. Muutenkaan kiinnosta jos jonkun mielestä noloa tällainen asia. Mulle se on nolo, joka näin ajattelee.
Mä oon joskus palauttanut tyhjät kärryt kun en ostanutkaan mitään. Ei nolottanut yhtään.
Käsissä menee hyvin 1–2 tuotetta, tosi harvoin tulee niin vähän ostettua.
Miten voisi olla noloa? Yhtään mikään kärry- tai kori- ja ostosyhdistelmä?
Paljonko niihin automaattikassoihin saa viedä? Ei ilmeisesti kärryjä kuitenkaan.
Ei minusta se ole yhtään noloa, otan melkein aina kauppaan mennessäni korin. Joskus en edes osta mitään. Silloin jätän korin kassan lähelle ja kävelen pois.
Noloa musta on se (vaikka ei syytä ole, mutta olenkin tällainen noloilija), kun menee kassan ohi ostamatta mitään. Tulee sellanen ajatus, että luuleeks toi nyt, että mä varastin jotain... En pidä siis tätä noloa muissa ihmisissä, en ajattele, että olipas tuo nyt nolo, kun ei ostanut mitään. Olen vain jostain syystä vainoharhainen ja kuvittelen vaikuttavani itse epäilyttävältä. (Ehkä nolo on ihan väärä sana kuvaamaan fiilistäni tästä.)
Joskus en ota koria, jos tiedän että ostan vain yksi tai pari juttua. Ajattelen, että jos otan korin, niin saatan sortua ostamaan enemmän kuin oli tarkoitus. Jos en ole varma paljonko ostan, niin otan korin yleensä varmuuden vuoksi, ettei tapahdu juuri tuota, että joutuu kantamaan liikaa tavaraa.
Kertoohan se vähän elämänhallinnan puutteesta, jos varaa korin vaikka ei tarvitse.
Otan korin, niin monesti ollut tavaraa kädet täynnä ja putoilleet, että oppinut nyt ekana sen korin ottaa, ja joskus sekin on niin täynnä, ettei jaksaisi kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertoohan se vähän elämänhallinnan puutteesta, jos varaa korin vaikka ei tarvitse.
No en oikein tiedä. Voihan sitä automaattisesti ottaa korin kaupassakäynnin ajaksi, vaikka ostoksia olisi vain huulirasva ja banaaneja. Mitä siitä!
Vierailija kirjoitti:
Paljonko niihin automaattikassoihin saa viedä? Ei ilmeisesti kärryjä kuitenkaan.
Minä olen mennyt automaattikassalle kärryjenkin kanssa. Jos tavarat mahtuvat siihen punnitustasolle, silloin niitä ei ole liikaa. Miksi ihmeessä jonottaisin puoli tuntia kassajonossa, jos automaattikassat ovat ihan tyhjillään?
Joo ihan KAUHEEN NOLOO!!! Mä ainakin tuijotan tosi ivallisesti kaikkia, joiden koreissa ei näy vähintään kahdeksaa ostosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en oikein tiedä. Voihan sitä automaattisesti ottaa korin kaupassakäynnin ajaksi, vaikka ostoksia olisi vain huulirasva ja banaaneja. Mitä siitä!
Niin, tässä palataan juuri siihen elämänhallinnan puutteeseen, joka ikävä kyllä lisääntyy. ÄLÄ OTA KORIA JOS ON HUULIRASVAA JA BAANEJA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tässä palataan juuri siihen elämänhallinnan puutteeseen, joka ikävä kyllä lisääntyy. ÄLÄ OTA KORIA JOS ON HUULIRASVAA JA BAANEJA.
Mikä on baani
Minkä ikäisen ihmisen mielestä tällainen voisi olla noloa? Ihmetyttää, kun täällä palstalla vähän väliä kysellään ihan kummallisista asioista, että onko noloa. Onko nää nolouttaan jatkuvasti miettivät tosi nuoria (itse en muista kyllä nuorenakaan miettineeni näin typeristä asioista, että on noloa) vai onko nykypäivän ihmiset joten niin superitsekeskeisiä, että kuvittelevat kaikkien muiden tarkkailevan koko ajan heitä koko ajan?
Se on noloo jos kori on niin täynnä tavaraa että tippuvat pitkin lattioita tai että kahva menee rikki painosta.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisen ihmisen mielestä tällainen voisi olla noloa? Ihmetyttää, kun täällä palstalla vähän väliä kysellään ihan kummallisista asioista, että onko noloa. Onko nää nolouttaan jatkuvasti miettivät tosi nuoria (itse en muista kyllä nuorenakaan miettineeni näin typeristä asioista, että on noloa) vai onko nykypäivän ihmiset joten niin superitsekeskeisiä, että kuvittelevat kaikkien muiden tarkkailevan koko ajan heitä koko ajan?
Mistä asioista täällä kysellään? En oo huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kannan käsissä koska etukäteen luulen etten ota paljoa, sitten saatan huomata että kori olisi auttanut. Joskus taas kun olen ottanut korin, olenkin ostanut niin vähän että koria ei olisi tarvittu.
Mitä mieltä?
Se on noloa jos on syli täynnä tavaroita, kun kuvitteli pärjäävänsä ilman koria. Olen aika monesti jättänyt tyhjän korin kassalle, kun en olekkaan ostanut mitään, eikä ole tuntunut yhtään nololta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä mitään rajaa ole? Olen mennyt automaattikassan kautta kärrynkin kanssa. Pakkausalustalle ei kyllä mahdu kuin yksi iso tai kaksi tavallista kassia, joten kovin täyden kärryn kanssa siihen ei kannata mennä.
No jos kärryt olisit ottanut ja ostanut yhden tikkarin niin vois olla noloo.