Millainen työnantaja on 'Citywork'? Kokemuksia?
Kommentit (31)
Tuo nimi on kuin jostain vitsikirjasta "citywork", jokainen tajuaa heti, että ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo nimi on kuin jostain vitsikirjasta "citywork", jokainen tajuaa heti, että ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa.
South Parkissahan on City Wok, varmaan siitä otettu, taitaa olla joku rahanpesufirma, olisi ehkä kannattanut ottaa joku vähän peittelevämpi nimi.
Toimin henkilökohtaisena avustajana muutaman vuoden ajan ennen siirtymistäni Cityworkille töihin vuosi sitten.Avoimin mielin olin,vaikka olin kuullut/lukenut juttuja yrityksestä...Nyt entinen workkaaja,sain onneksi uuden työn.2023 sama meno jatkuu,eli palkanmaksussa ongelmia,työtunteja lisätty/vähennetty kysymättä,esimiehellä ns pissa noussut päähän ,avustettavat pitää avustajaa likasankonaan..Älkää menkö töihin ko.yritykseen,en voi suositella kenellekään!!
Shittyworks. Jo nimikin sen kertoo.
Kiitoksia!
Soittivat ja taisitte olla pelastamassa tätä liian hyväuskoista poikaa.
Paska paikka, minut potkiin pois vaikka kaikki työni tein hyvin. Sain yhden kaverini sinne avustajaksi, no hänestä näin että olikin selkään puukottaja, hankki minulle valheita kertomalla potkut ja nyt on itse siellä jonakin pikkupomona.
Älkää vaas astuko tähän firmaan, sillä saatte potkut jos ette osaa mielistellä ylempää johtoa
Hyvä firma,mut ei ole tullut työvuoroja?
Kaikki sopimukset pitää aina laittaa paperille. Niin ei tarvitse jälkeen päin valittaa. Ja vuokra firma ei mahda mitään jos tilaaja ei ole henkilöön tyytyväinen.