Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheellinen. Harrastatko kevyttä flirttiä?

Vierailija
15.06.2017 |

Haluaisin tietää kuinka moni harrastaa kevyttä, harmitonta, päivää piristävää flirttiä, vaikka eläisi parisuhteessa ja olisi lapsiakin.

Onko suomalaiset liian jyrkkiä flirttauksen suhteen? Eli ei uskalleta harrastaa sitä, koska sen luullaan automaattisesti olevan "vonkausta", halua solmia suhde tms.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan. On sen verran tylsä ja ankea toimistotyö, että jostain se ilo on työpäivään saatava, että sinne jaksaa raahautua.

Vierailija
2/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä, jos sattuu sopiva kohde kohdalle. Yhden työkaverimiehen kanssa aika kovastikin, puolin ja toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Eikä flirttikavereista ole ollut koskaan pulaa.

Vierailija
4/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei flirttiä. Reilu vieraan paneminen on paljon suorempaa kaikin puolin.

Vierailija
5/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti on törkeää. Annetaan ymmärtää että ollaan kiinnostuneita ja sitten murskataan toiveet sanomalla että on naimisissa. Vankilatuomio tuollaisille!

Vierailija
6/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei tarvitse. Voi johtaa hankaliin tilanteisiin, joihin en halua.

Vierailija
7/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Myös puolisoni edessä, häntä ei häiritse.

Vierailija
8/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta kevyttä flirttiä.

Harrastan raskasta flirttiä.

Mutta se jääkin sitten siihen, pidemmälle en ole mennyt enkä mene.

T. Naisten(Setä)Mies

Vierailija
9/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mies osoittaa minua kohtaan flirttiä, totta mooses vastaan siihen. Olen vain niin mitätön, että eipä kukaan mies minua koskaan huomaa.

Vierailija
10/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla luonnostaan vähän flirtti. Mutta myös naisille. Eli sellaista toisen huomioimista ja iloista, hymyilevää meininkiä kyllä. Pyrin pitämään rajoja selkeästi seksuaalisen flirtin suhteen, koska olen nähnyt kuinka helposti miehet ihastuvat.

Mutta ap: n kysymykseen ja näihinkin vastauksiin liittyen olen sitä mieltä, että suomalaiset nimenomaan eivät osaa kevyttä flirttiä. Useimmiten "kevyeksi flirtiksi" kuvataan rankkaakin silmäpeliä, käpälöintiä ym. hyvin seksuaalista, joka ei sisällä rentoa ja kevytmieliseksi tilanteen muuttavaa huumoria ja kepeää kanssakäymistä.

Vierailija
11/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Flirtti tulee minulta helposti. Olen kuitenkin sen verran vaatimattoman näköinen täti, etten ole joutunut tuon takia mihinkään vaikeuksiin enkä joudu pudistelemaan miehiä hihoistani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi