Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkaukseen menossa ja mahdollisesti raskaana

Vierailija
08.07.2008 |

Kiertopäivä on vasta 19, mutta yhtäkkiä rinnat kipeytyi ja tuli tunne, että voisinkin olla raskaana. Leikkaus on jo perjantaina ja liittyy kohtuun, joten, jos siellä alkio olisi, niin varmaankin abortoituisi. Voinko selvittää asian jotenkin (raskaustesti ei varmaan vielä näytä) ja miten? Näkyiskö jo verikokeissa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausoireillekin olis aika aikaista. Jos kierto olis 28 päivää ja ovulaatio puolivälissä niin eihän se alkio olisi välttämättä ehtinyt kiinnittyäkään vielä kun sanotaan että se tapahtuu viikko hedelmöityksestä.

Luulen että jännität leikkausta ja oireesi johtuvat siitä.

Vierailija
2/4 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse menisi leikkaukseen jos epäilisin olevani raskaana

jos epäilys vahvasti syövästä niin sitten menisin tietenkin

ja voivat ottaa sairaalassa verikokeen josta kyllä näkyy jos hormonit on koholla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on oireita, niin kyllä se testikin saattaa näyttää jotain. testaapa jollain herkällä testillä.

Vierailija
4/4 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaahan se ovulaatio olla ennen tuota 14. päivää. Tietty mua leikkauskin hermostuttaa, mutta nyt rupes sitten vielä hermostuttaan se, että jos olenkin raskaana. En haluasi siirtää leikkausta pelkän epäilyksen vuoksi. Haluaisin siis olla varma että olen tai en ole raskaana. Mietin tuota verikoetta, että jos se näyttäis herkemmin kuin kotitesti. Onko kellään tietoa, kuinka aikaisin voi verikokeessa nähdä raskauden? Voishan siinä tietysti taas käydä niinkin, että menee kesken (jos nyt olisin raskaana).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi