Onko 160/95 ihan kauhean lihava? Tyyliin se yks bloggaaja
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
No jos olisi aivan viimeisillään raskaana niin vielä jotenkin mahdollista ymrtää tuo paino. Muuten kyllä reilusti ylilihava.
No ei kyllä silloinkaan olisi. Ei kenelläkään ole mitään tarvetta olla raskaanakaan tuon painoinen.
Noh,itse kukin saa painaa niin paljon kuin lystää. Mutta mielestäni noilla 95-kiloinen on jo yhtä leveä kuin pitkä. Ja ylipainon puolelle mennään +60 kiloissa. M34
Jos puhut Mika Nyyssölästä, niin ihan hyvinhän hän tuon tyyppiset mitat kantaa. Tosin jos puhut jostain muusta kuin tästä tämän hetken suomen kovimmasta kehonrakentajasta, niin sitten on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos puhut Mika Nyyssölästä, niin ihan hyvinhän hän tuon tyyppiset mitat kantaa. Tosin jos puhut jostain muusta kuin tästä tämän hetken suomen kovimmasta kehonrakentajasta, niin sitten on liikaa.
Sori, mutta Nyyssölä on 4-5cm pidempi ja painaa noin 5kg vähemmän.
Minä olen 155cm ja painoa 85 ja kyllä olen todella lihava, läski on kaikki kerääntynyt mahanseudulle, jos näen peilikuvan itsestäni esim. näyteikkunassa niin kyllä se kuvassa oleva on henkilö on erittäin tuhdissa kunnossa. Ei hyvä
No eihän kukaan saisi tuon pituisena painaa noin paljoa, pelkkiä ongelmia vain, ei yhtäkään positiivista asiaa.