Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastatteko seksiä jos teillä on yövieraita?

Vierailija
15.06.2017 |

Oletteko harrastaneet seksiä jos teillä on käynyt yövieraita ja asuntonne on pieni?

Tyttöystävän kaveri oli meillä eilen yökylässä.
Yöllä himot heräsivät ja rakastelimme tyttöystäväni kanssa vaikka yövieras oli viereisessä huoneessa ihan seinän takana.

Vaikka pyrimme olemaan hiljaa, niin aina seksistä tulee väksinkin hieman ääniä: huohotusta, voihketta ja sängyn natinaa. Aamulla oli vähän huono omatunto että jos vieras kuulikin meidän seksiäänet.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meille edes ilmaiseksi pääse.

Vierailija
2/6 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä, mutta tyttöystävä ei ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän kuka on kylässä. Jos minun tai miehen kavereita, niin ehkä. Jos taas ystäväpariskunta, niin varmasti :D

Vierailija
4/6 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viimekesänä kaverin ja sen uuden miehen kanssa mökillä. He nukkuivat verhon takana alkovissa ja minä tuvan puolella.  Jossain vaiheessa heräsin todella äänekkääseen naimiseen, jota kesti varmaan ainakin puoli tuntia. 

Myöhemmin mainitsin kaverille että olitte aika äänekkäitä, niin hän vastasi että sehän on ihan luonnollista. Siitä kaverista oikeasti uskon että oli ihan normaalia, eikä mitenkään tahallaan esittänyt minulle parisuhdeonneaan. 

Vierailija
5/6 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin saan lisäkiihoketta kun tiedän, että kaverini tai ystäväpariskunta kuulee/tietää että olemme mieheni kanssa puuhissa.

Vierailija
6/6 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen kuunnellut mökillä kun kaveripariskunta alkoi kamarissa rakastella keskellä yötä, kun luulivat meidän nukkuvan jo. Olin himoinnut tuota naista kauan, jo lukiosta asti, mutta en saanut koskaan, kun kaverini sai hänet. Oli se todella hurjan kiihottavaa kuunnella kun hän voihki ihan lähellä ja laukesi...Oli aivan pakko tehdä itse , kun tiesin, ettei minun tyttöystäväni koskaan halunnut yöllä jos herätin. En siis herättänyt, kuvittelin vain tuota toista, kun kaveri pani häntä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi