Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en löydä naista?

Vierailija
15.06.2017 |

Olen 193 cm pitkä, ktm, hyväpalkkaisessa työssä, hieno auto löytyy, pelaan sählyä, pyöräilen ja käyn salilla. Miksi en siis ole löytänyt naista itselleni?

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 30. Nainen voisi olla 20-30- vuotias.

Ap

Ymmärräthän, että useimmille 20-vuotiaille olet auttamatta liian vanha. Yksikään 30-vuotias ei puolestaan vastaisi netti-ilmoitukseesi, koska hakusi alaikäraja on 20 vuotta.

Näinpä juuri. Mäkin luulen että tässä on se vika. Olen itse 21 ja en kyllä pitäisi 30v miestä potentiaalisena treffikumppanina. Siinä on niin eri elämäntilanteessa, mä en ole edes vielä päässyt opiskelemaan, ja toisella olis koulutus, työ, kämppä ja auto jo hankittuna.

Vierailija
122/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuudittautua liikaa noiden ulkoisten juttujen varaan, vaikka ne sinänsä positiivisia olisivatkin. Olen itse pitkä, urheilullinen, koulutettu ja hyvätuloinen nainen, mutten ikinä lähtisi etsimään näitä kriteereitä vastaavaa miestä. Enkä "markkinoisi" itseäni näillä kriteereillä. Oikeasti tärkeää on taito keskustella monipuolisesti yhteiskunnasta ja kulttuurista, avarakatseisuus, empaattisuus, auttavaisuus, ystävällisyys, huumorintajuisuus, uteliaisuus uusia asioita kohtaan, ymmärrys erilaisuutta kohtaan jne.

Ikähaarukkaa kannattaa myös muuttaa. 25-35 olisi sopivampi ja merkki siitä, että etsit oikeasti suunnilleen itsesi ikäistä naista. Yläikärajan nostaminen muutamalla vuodella omaa ikääsi korkeammalle voisi antaa sinusta myönteisen signaalin tyyliin "tässä ei ole nyt mikään hölmöläinen etsimässä reilusti itseään nuorempaa mimmiä". Pieni psykologinen kikka, jolla saat helposti fiksuus-lisää. Ja olisiko se muka kauheaa, jos sinusta kiinnostuisi vaikka 32-vuotias nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa, että tämä on liekkikeskustelu. :D

Vierailija
124/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ymmärräthän, että useimmille 20-vuotiaille olet auttamatta liian vanha. Yksikään 30-vuotias ei puolestaan vastaisi netti-ilmoitukseesi, koska hakusi alaikäraja on 20 vuotta.

Näinpä juuri. Mäkin luulen että tässä on se vika. Olen itse 21 ja en kyllä pitäisi 30v miestä potentiaalisena treffikumppanina. Siinä on niin eri elämäntilanteessa, mä en ole edes vielä päässyt opiskelemaan, ja toisella olis koulutus, työ, kämppä ja auto jo hankittuna.

Ai on vai? :D

M30, hoasilla asuva toisen vuoden yliopisto-opiskelija

Vierailija
125/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset "löytäisivät" sinut, jos haluaisivat. Ei tarvitse paljon vaivaa nähdä.

Vierailija
126/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 193 cm pitkä, ktm, hyväpalkkaisessa työssä, hieno auto löytyy, pelaan sählyä, pyöräilen ja käyn salilla. Miksi en siis ole löytänyt naista itselleni?

Luonteesi? Kasvojesi komeus?

Vierailija
127/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voisi tosiaan päivittää noita stereotypioita edes hieman lähemmäksi tätä päivää. 30 v nykyaikuisilla monien "työura" on silppua ja pätkää ja omistusasuntoja hankitaan entistä harvemmin, jos koskaan. Lapsiakin tekee entistä harvempi. Autoilu on huikean kallista, ei siihen ole kohta varaa edes keskituloisella. Nuo käsitykset ovat väsyneitä "totuuksia" jostain normaali-keskiverto-perus standardielämästä jonka kaikki mukamas elävät. Menneen vuosisadan juttuja.

Vierailija
128/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ktm?

Vierailija
129/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonteeltani olen seurallinen, kunnianhimoinen, jämäkkä. Ymmärrän kyllä myös tunteellisuutta ja muita naisellisia juttuja.

Ap

hahahaa..."Ymmärrän jarrupolkimen ja muita moottoriurheilullisia juttuja"

"Tiedän porkkanalaatikon ja muita kasvitieteellisiä ilmiöitä"

Miksi en saa pimpulia, vaiks oon melekeen 2 metrii ja äitee sano, et oon jämäkkä, kun sanon etten tuu tiskaamaan.

Vierailija
130/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on sanottu jo kaikki olennainen. Ap, olet kymmenien viestien verran saanut kysymykseesi vastauksia erilaisilta ihmisiltä ja ilmaiseksi. Ja täysin valideja pointteja asiallisesti kerrottuna. Nyt otat niistä vaarin etkä käy känäämään, että yrittävät tehdä sinusta pahan ihmisen.

Jos omaa miestäni kuvailisin, sanoisin varmaan, että hän on äärimmäisen luotettava, älykäs, kiinnostava, tasapainoinen, puhelias, tavattoman hauska ja ihana. Deitti-ilmoituksessa hän ilmoitti ammatin kohdalla "löytyy". Minulla oli jo auto, joten miehen auto ei ollut kiinnostava. Ja se on parkkipaikalla eikä arjessa aktiivinen jäsen. Kun ihmiset etsii hyvää ja tasapainoista parisuhdetta ja silloin yleensä ei vaikuta, harrastatko sählyä ja oletko hyvöpalkkaisessa työssä, jollainen naisellakin ehkä jo on ja josta voi fudut tulla milloin vain.

Nämä salit, pituudet ja autot on vain pintaa. Usko nyt vaan, että se ihminen on kiinnostava. Jos on. En osaa sanoa, miksi et ole osoittautunut kiinnostavaksi. Huumorintaju, elämänkokemus ja se, ettei hyvästä koulutuksesta ja hyvästä duunista huolimatta ota itseään kovin vakavasti eikä kuvittele yksin niiden tekevän ihmistä kiinnostavaksi, ovat yhteistä monille tuntemilleni kivoille ja kiinnostaville ihmisille.

Vierailija
131/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonteeltani olen seurallinen, kunnianhimoinen, jämäkkä. Ymmärrän kyllä myös tunteellisuutta ja muita naisellisia juttuja.

Ap

No miten se seurallisuus, kunnianhimoisuus ja jämäkkyys ilmenee, kun kohtaat kiinnostavan naisen?

Annapa nyt näyte naiseniskemistaidoistasi. Minä olen 162-senttinen punapäinen akateeminen pätkätyöläinen. Ajokortittomana harrastan pyöräilyä käytännön pakosta, salilla en ole koskaan käynyt enkä mene. Miten lähestyt minua?

En ole ap, mutta ihastuin jo vähäsen, saako rakastua?

ohismies

Vierailija
132/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis vertasin ap:hen. Toki nykyään monet opiskelee vielä 30veenä, mutta minusta tuntuisi oudolta seurustella ihmisen kanssa, joka olisi jo käynyt koulut ja hankkinut työpaikan, ehkä sen auton ja omistusasunnonkin, kun itse en ole päässyt elämässä vielä mihinkään ja teen jotain surkeasti palkattuja pätkätöitä. :D

Vierailija
133/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voisi tosiaan päivittää noita stereotypioita edes hieman lähemmäksi tätä päivää. 30 v nykyaikuisilla monien "työura" on silppua ja pätkää ja omistusasuntoja hankitaan entistä harvemmin, jos koskaan. Lapsiakin tekee entistä harvempi. Autoilu on huikean kallista, ei siihen ole kohta varaa edes keskituloisella. Nuo käsitykset ovat väsyneitä "totuuksia" jostain normaali-keskiverto-perus standardielämästä jonka kaikki mukamas elävät. Menneen vuosisadan juttuja.

No, jos nyt katson vaikkapa mun kavereita, niin suurin osa opiskelee nyt jotain, eli valmistuvat siinä kaksvitosen korvilla. Kolmekymppisenä ovat ehtineet olla jo monta vuotta työelämässä (olettaen että saavat töitä). Kyllä useimmilla on se tutkinto jo hommattuna 30veenä. Ja vertasin tosiaan omaa elämäntilannettani ap:n elämäntilanteeseen, hän kun mainitsi, että on koulut käytynä ja työpaikka hankittuna.

Vierailija
134/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko ap yhtään naista kunnolla, sillä käsityksesi naisista eivät ole todenmukaisia.

Kyllä tunnen useita naisia ja heistä olen huomannut esim tunteellisuuden. Mutta se ei mielestäni ole paha asia.

Ap

Mitä se tunteellisuus sitten mielestäsi on? Miten se ilmenee? 

Naiset itkevät helpommin ja kyselevät toisiltaan kaikkea henkilökohtaista. Huonot uutiset vaikuttavat heihin voimakkaammin kuin miehiin. Kuukautiskierron mukaan joskus naiset ovat myös hyvin ailahtelevaisia.

Ap

Kulttuurillisesti naiselle on aina ollut sallitumpaa näyttää tunteita. Miehillä tunteiden näyttämistä on pidetty "epämiehekkäänä", ja sitä ei ole koskaan katseltu hyvällä. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että sekä naiset ja miehet tuntevat ihan yhtä lailla, mutta yhteiskunta on opettanut sellaisen mallin, jossa vain toiset saavat ne tunteet näyttää. Testosteroni tulikin katettua jo aiemmissa viesteissä.

Naisia kohdellaan huomattavan erilailla kun miehiä;

Jos mies harrastaa seksiä usean eri naisen kanssa yhden viikon aikana, häntä kutsutaan pelimieheksi

Jos nainen tekee samoin, häntä kutsutaan lesboksi

Vierailija
135/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nirso? Vai mättääkö itsellä luonteessa jokin? Tai ehkäpä se oikea ei ole vielä sattunut kohdallesi.. Vilkaisepa ympärillesi, ehkä huomaat jonkun olevan kiinnostunut sinusta :-)

Vierailija
136/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä aloitan myös toisen tutkinnon opiskelun todennäköisesti syksyllä. 

M29

Vierailija
137/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis nyt ap kommentoimaan vielä. :)

Vierailija
138/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pari ekaa sivua luettuani mieleen tulee nämä:

-aloituksessa kerrot tulotasostasi, pari harrastusta, ikäsi ja pituutesi. Nämä asiat ovat parinvalinnan kannalta melko triviaaleja ja se että pidät niitä (päätellen siitä että nämä ovat ensimmäiset asiat mitä itsestäsi kerrot) tärkeimpinä asioina kertoo siitä että joko sinussa ei ole mitään tuon mielenkiintoisempaa, tai oletat naisten valitsevan puolison tulojen ja pituuden perusteella.

-"tunteet ja muut naisten jutut'. Naisilla ei ole mitään kollektiivista tapaa ajatella tai tuntea.

-kun sinua pyydetään kertomaan luonteestasi, vastaat "persoonassa ei valittamista". Tämä ei kerro mitään vaan antaa sinusta hajuttoman ja mauttoman kuvan. Persoonasi on "ihan kiva". Jee. Kuulostaa siltä että et oikein tunne itseäsi, etkä siksi kykene kuvailemaan itsestäsi muuta kuin ulkoisia seikkoja kuten fyysisiä piirteitä, työtä ja harrastuksia. Mikä sinussa on mielenkiintoista? Mikä sinua kiinnostaa? Missä asioissa olet hyvä? Mikä saa sinut innostumaan? Mikä tekee sinusta ainutlaatuisen? Äläkä nyt sano että "ei mikään, ihan perusjantteri oon", ainutlaatuisuus ei tarkoita erityistaitoja tai muuta vaativaa. Miksi sinä olet erilainen kuin naapurin pertti?

Vierailija
139/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole mitään 30-vuotiaiden perusjuttuja. Monet vasta ovat juuri valmistuneet ja ehkä työttöminä vuokrakämpässä.

Vierailija
140/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo vaan kohdannu sulle oikeeta. Ei se mistään pituuksista tai ammateista oikeesti oo kiinni, joskus tutustuu vaan johonkuhun jonka kanssa synkkaa.