Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihassa lähes viidakko ja ruohonleikkuri rikki.

Vierailija
15.06.2017 |

Tiedän mikä siinä on vialla ja tarjouduin hankkimaan uudet osat. Mies sanoi että sellaiset tekee helposti itsekin. Tekee varmaan joo mutta koska. Mies tekee pitkää työpäivää ja tuo saatanan ruohikko kasvaa ihan silmissä.
Ärsyttää aivan keleesti.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt ostamassa uuden. 

Vierailija
2/37 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa uusi leikkuri. Ei siihen miehen lupaa tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet ne osat. Ei se mitään amerikantidettä ole, että siihen miestä tarvitaan.

Vierailija
4/37 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten se olis amerikantiedettä jos mä jo tiedän mitkä osat tarvitaan. Olen huomannut että aika hommaan asiaan enää tarvitaan miestä kun lapsetkin on jo tehty.

Vierailija
5/37 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, paitsi että pihassa ON viidakko, miestä ei ole ja ruohonleikkurikin toimisi jos sen terän saisi teroitettua. Paskaa on se, että meillä on ihan järjetön piha, menee ainakin tunti jos ei enemmän kun sen ajaa. Toisakseen mun selkä on siinä kunnossa, että en itse pysty niin pitkään ruohoa leikkaamaan. Katselin jo netistä, saisinko tilattua jostain jonkun ajamaan tuon pihan kuntoon mutta siihen tarvitaan varmaan jo siimaleikkuria :( 

Välillä vaan niin ärsyttää ja väsyttää, kun joutuu huolehtimaan kaikesta itse. Ja ei, en muuta tästä pois yhden piha-alueen takia. 

Vierailija
6/37 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjen käyttö nyt kuitenkin sallittakoon, en tarvitse uutta leikkuria vaan 2 tukirautaa. 

Vierailija
7/37 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Vierailija
8/37 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten se olis amerikantiedettä jos mä jo tiedän mitkä osat tarvitaan. Olen huomannut että aika hommaan asiaan enää tarvitaan miestä kun lapsetkin on jo tehty.

Nähtävästi niiden osien hakeminen on sinulle amerikantiedettä, kun et ole niitä hakenut. Lapset onkin ainoa asian johon miestä tarvitsee. Muuten naisetkin onkin jo niin iso tyttöjä että asioista valittamisen sijaan he voisivat esim. hakea ne ruohonleikkurin osat ja korjata sen. Mutta kun pitää päästä hakemaan sympatiaa kuinka huono mies on...

Vierailija
9/37 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa on, hevosta en tarvitse mutta olisin halunnut antaa miehen kerrankin päteä ja pitää lupauksensa. Se nyt vaan ei toiminut.

Vierailija
10/37 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjen käyttö nyt kuitenkin sallittakoon, en tarvitse uutta leikkuria vaan 2 tukirautaa. 

Hae sitten hyvä ihminen ne raudat tai teet ne itse. 

Vierailija
11/37 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahaa on, hevosta en tarvitse mutta olisin halunnut antaa miehen kerrankin päteä ja pitää lupauksensa. Se nyt vaan ei toiminut.

Täällä miehen haukkuminen toimii ja ne raudat ilmestyy siihen leikkuriin?

Vierailija
12/37 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotka olisit jo täällä valittamisen sijaan hakenut.

Vierailija
13/37 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähtävästi niiden osien hakeminen on sinulle amerikantiedettä, kun et ole niitä hakenut. Lapset onkin ainoa asian johon miestä tarvitsee. Muuten naisetkin onkin jo niin iso tyttöjä että asioista valittamisen sijaan he voisivat esim. hakea ne ruohonleikkurin osat ja korjata sen. Mutta kun pitää päästä hakemaan sympatiaa kuinka huono mies on...

Jos mies lupaa hoitaa tämän asian, oletan että hän myös tekee sen. Jos hän haluaa päteä, homma on syytä oikeasti tehdä nyt, ei syksyllä. 

Mies on muuten hyvä, oppis vaan olemaan lupaamatta liikoja. Jos ei kerkee, niin sitten ei kerkee.

Vierailija
14/37 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, paitsi että pihassa ON viidakko, miestä ei ole ja ruohonleikkurikin toimisi jos sen terän saisi teroitettua. Paskaa on se, että meillä on ihan järjetön piha, menee ainakin tunti jos ei enemmän kun sen ajaa. Toisakseen mun selkä on siinä kunnossa, että en itse pysty niin pitkään ruohoa leikkaamaan. Katselin jo netistä, saisinko tilattua jostain jonkun ajamaan tuon pihan kuntoon mutta siihen tarvitaan varmaan jo siimaleikkuria :( 

Välillä vaan niin ärsyttää ja väsyttää, kun joutuu huolehtimaan kaikesta itse. Ja ei, en muuta tästä pois yhden piha-alueen takia. 

Hanki ajettava leikkuri! Tosin niiden penkit ja ergonomia muutenkaan ei ole parhaasta päästä selkävikaiselle, mullakin tulee selkä kipeäksi kun monta tuntia ajaa.

Vierailija
15/37 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotka olisit jo täällä valittamisen sijaan hakenut.

No, kaikki nyt ei asu ihan maahantuojan vieressä =)

Vierailija
16/37 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä miehen haukkuminen toimii ja ne raudat ilmestyy siihen leikkuriin?

Ne raudat on tilattu, tulevat ehkä maanantaina tai tiistaina. Hakemaan en niitä todellakaan lähde, töitä riittää muutenkin.

Vierailija
17/37 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on se ongelma, liian pitkä nurmikko vai miehen saamattomuus?

Vierailija
18/37 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uuden ostaminen on mahdotonta, niin mikä estää lainaamasta naapurin leikkuria? 

Vierailija
19/37 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies lupaa hoitaa tämän asian, oletan että hän myös tekee sen. Jos hän haluaa päteä, homma on syytä oikeasti tehdä nyt, ei syksyllä. 

Mies on muuten hyvä, oppis vaan olemaan lupaamatta liikoja. Jos ei kerkee, niin sitten ei kerkee.

Ja milloin hän lupasi? Eilen?

Vierailija
20/37 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on se ongelma, liian pitkä nurmikko vai miehen saamattomuus?

Vai se, että aloittajalla ei ole mitään diktatuurimaista rajatonta valtaa määritellä milloin mies tekee mitäkin, kun esim. joutuu käymään töissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme