Onko tietoa, milloin Titanic tulee vhs-kasettina myyntiin?
Kommentit (11)
Huuto.netissä saattaa olla joku viistoista kappaletta, sieltä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Huuto.netissä saattaa olla joku viistoista kappaletta, sieltä löytyy.
Tylsimys
Minulla itse asiassa on kyseinen VHS-nauha. Se tuli kaupan päälle ostettaessa jotain elektroniikkaa, kauan sitten.
En kuitenkaan aio myydä sitä.
0/5 tuohan on jo vanha elokuva ja vhs kasetteja ei ole ollut myynnissä enään moneen vuoteen. voithan toivoa että toisivat blurayna myyntiin, muttei taita olla riittävästi kysyntää.
Minä hain jo omani mustanmäen torilta.
Se tuli jo. Taisi olla vuonna 1998.
Men In Black on myös pian tulossa! Ja sarjoista Ally McBeal. Sarjat tulee nopeaa tahtia, kausi/vuosi eikä ne ole enää kuin 5 vuotta alkuperäisesityksiä jäljessä.
Kunhan nyt ensin noiden VHS-laitteiden hinnat laskisivat hieman. Ei niihin ole tällä hetkellä keskiluokkaisella perheellä varaa.
Jenkeissä on kuulemma jo myynnissä sellaisia laitteita, joihin kuuluu kauko-ohjain. On kyllä aika laiskuuden huippu, ettei muka jaksa nousta ylös painamaan nappuloita.
Anttilassa on ilmeisesti elokuun puolella alkamassa alennusmyynnit myös elektroniikkaosastolla. Sieltä jos saan halvalla laitteen, niin ostan etukäteen joululahjaksi koko perheelle!
Vierailija kirjoitti:
huono provo porvoolaiselta.
Eihän tuo mikään provo ole. Ihan hauska vitsi, joka sai muistelemaan menneitä.
Videoiden hinnat olivat oikeasti Suomessa aikamoisia aluksi. Kaukosäädin oli johdolla laitteessa kiinni. Elokuvat tulivat videomyyntiin vasta pitkään teatterilevityksen jälkeen ja silloinkin niiden hinta oli yllättävän korkea.
En tiedä, tulispa pian! Hae odotellessa Tallinnasta piraattiversio.