Miksi luottaa sivari Halla-ahoon? Pettäähän sekin (vaimoaan ainakin)
Mies joka laiskuuttaan käy sivarin ja ei saa pienintä mahdollista organisaatiotakaan toimimaan (oma perhe), ei ole oikea mies johtamaan yhtään mitään. Omat ongelmansa ja epäonnistumisensa kääntää muiden syyksi ja näkee itsessään muiden onnistumiset. Viha ja katkeruus on ainoat eteenpäin siivittävät voimat. Heikkoa on.
Kommentit (12)
Jo tieltä kaukaa näkköö, että pieleen männöö persujen hommat. Kusj'päetä on monihin nuista. Ei taija monikaan olla ees oikiissa töessä.
Äänestäjiään ei ole pettänyt. Hoitakoon henk koht elämänsä miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäjiään ei ole pettänyt. Hoitakoon henk koht elämänsä miten haluaa.
Yleensähän nämä öyhöttäjäpersut varmaan vaan hurraisi kiimasta innoissaan jos Halla-aho laskisi housunsa ja näyttäisi persettä eduskunnassa. Olisi sellainen eliitinvastainen "temppu". Sama olisi, joskaan ei niin raju eliitinvastainen "temppu", nenän kaivaminen ja rään syöminen tv-lähetyksessä. Millä vaan voi kapinoida ylempää keskiluokkaa vastaan. Ei kyllä persulandian räkänokkien nenänkaivuu hetkauta minua, ylemmän keski-luokan edustajaa. (200m2 kivitalo Päijänteen rannalla Keski-Suomessa + uusi Range Rover).
Eipä nuo sinun "saavutukset" mitään kummallisia ole. Ihan vastaavan tason varusteet löytyy itseltäni. Lähinnä vaikutat yksinkertaiselta ja ylimieliseltä pyrkyriltä, jolla on tarve korostaa omia, aika mitättömiä "saavutuksia".
En ole itsekään äänestänyt persuja (enkä ketään muutakaan). Aika samankaltaisia paskahousuja tuntuvat olevan, puolueesta riippumatta.
Minä laiskuuttani otin c-paprut, mutta oon luotettava ja hoidan duunini hyvin. Miksi H-a ei niin voisi tehdä?
Mistä muuten tiedät että kyseessä oli pettäminen eikä ns "järjestely" ?
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten tiedät että kyseessä oli pettäminen eikä ns "järjestely" ?
No voidaanhan sitä kutsua 8 vuoden "järjestelyksikin", jossa tarkoituksena tyhjentää pussit aviovaimon selän takana ja tuloksena syntyy lapsi, jota Halla-aho ei listaa Hesarin henkilöesittelyssä lapsekseen. Kertoo olevansa neljän lapsen isä.
Ja samalla toinen kouhkaaja (Huhtasaari) siteeraa kristillisiä arvoja käsi raamatulla. Ilmeisesti puolue edustaa uusmuotoista kristillisen itsekästä persekeskeisyyttä.
No älä hyvänen aika luota, ap! Olet täysivaltainen Suomen kansalainen ja saat luottaa kehen tahansa poliitikkoon. Siellä on armeijan käyneitä varmaan ihan samassa suhteessa kuin koko väestössä, eli enemmistö. Uskon, että sama koskee avioliitossaan uskollisia/ uskottomia. Löydät kyllä valinnanvaraa.
Itse en luota Halla-ahoon hänen "maahanmuuttokriittisyytensä", Scriptakirjoitustensa ja Eurooppakielteisyytensä takia. Lisäksi hän on ollut EU-parlamentissa hämmentävän passiivinen, varsinkin kun ottaa huomioon Ukrainan kriisin. Mies puhuu ukrainaa, on asunut Kiovassa ja hän olisi voinut profiloitua alueen asiantuntijaksi jo silloin kun Venäjä valtasi Krimin. Vaan ei.
Mitä Halla-aho on saanut aikaan europarlamentissa? Tietääkö joku?
Vierailija kirjoitti:
Mitä Halla-aho on saanut aikaan europarlamentissa? Tietääkö joku?
Ainakin nostaa hyvää palkkaa ja matkakorvauksia. Vaihtaa silloin tällöin sukkia. Tarvinneeko sitä nyt muuta tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Minä laiskuuttani otin c-paprut, mutta oon luotettava ja hoidan duunini hyvin. Miksi H-a ei niin voisi tehdä?
Eli olet laiska, valheellinen, mukavuudenhaluinen ja selkärangaton. Miksi ihmeessä pitäisi uskoa, että olet luotettava? En palkkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet laiska, valheellinen, mukavuudenhaluinen ja selkärangaton. Miksi ihmeessä pitäisi uskoa, että olet luotettava? En palkkaisi.
No ihmiset ainakin pitävät mua luotettavana. Tuskin toimisivat niin, jos en olisi? Ei sun tarvitsekaan palkata. Mulle riittää, että esimieheni palkkasi
Siksi koska hän ei ole SUPER-juudas niinkuin Soiler.