Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tarvitse ehkäisyä?

Vierailija
15.06.2017 |

Minulla on ollut amenorrea nyt reilu 3 vuotta. Ei kuukautisia. (Luultavasti johtuen hormonitoiminnalle liian alhaisesta rasvaprosetista, suuresta määrästä liikuntaa ja järisyttävästä stressistä.)
En luultavammin tarvitse ehkäisyä estämään raskautumista? Olisi aika ihme, jos hormonitoimintani yhtäkkiä vielä käynnistyisi..
Olen 25 vuotias.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon asia koko ehkäisy.

Ei ne tauditkaan tartu.

Sitä paitsi raskaaksi ei tule, jollei harjoita seksiä.

Siinäpä ne vaihtoehdot.

Vierailija
2/7 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut amenorrea nyt reilu 3 vuotta. Ei kuukautisia. (Luultavasti johtuen hormonitoiminnalle liian alhaisesta rasvaprosetista, suuresta määrästä liikuntaa ja järisyttävästä stressistä.)

En luultavammin tarvitse ehkäisyä estämään raskautumista? Olisi aika ihme, jos hormonitoimintani yhtäkkiä vielä käynnistyisi..

Olen 25 vuotias.

Ei se vaadi kuin pienen muutoksen rasvaprosentissasi ja hormonitoimintasi käynnistyy. Itse sain yllätysvauvan ilman yksiäkään kuukautisia ennen sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tässä.

Tokihan tauteja olis vältettävä. Mulla on ns. vakipartneri tällä hetkellä, ja kummallakaan ei ole tauteja.

Tuskinpa ehkäisy ihan puhtaasti uskosta riippuvainen on. :)

Vierailija
4/7 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei haittaa, että tulet raskaaksi, niin ei ole pakko käyttää ehkäisyä. Jos et halua vauvaa, käytät ehkäisyä. Mikä tässä oli se vaikea asia ymmärtää?

Vierailija
5/7 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii ehkäisyä, jos yllärivauva ei ole maailmanloppu. Sen sijaan, jos ette lapsia halua, niin silloin huolehditte ehkäisystä.

Vierailija
6/7 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua huolestuta kaikki terveysriskit, mitä häiriö hormonitoiminnassa aiheuttaa? Esim osteoporoosi vaanii sinua jo keski-ikäisenä. Kannattaisi hoitaa itsensä kuntoon.

Vierailija
7/7 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja taas vastaa,

Onkohan yllärivauva mahdollinen ollenkaan, jos kuukautisiakaan ei ole? Miten hedelmöitys voisi tapahtua?

Joku vastasi, että yllättäen hormonitoiminta palautui amenorrean jälkeen. Kauanko tällöin olivat olleet poissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme