Papa koe ekaa kertaa, onko kamala
Kommentit (11)
Minulla ei tuntunut oikein miltään, joillain vissiin saattaa vähän nipistää. Ei kestä kuin minuutin tai jotain.
Vähän voi nipistää, mutta ei ole kamalaa. Ei kestä kauaa. Itseä jännitti aikanaan kun oli lukenut kauhukertomuksia, mutta en ymmärrä miten niin pienestä ja nopeasta toimenpiteestä saa traumoja.
Mulla perjantaina. Ei kestä kauan. Eli emättimeen laitetaan sellainen muovinen putki jonka läpi vanupuikko työnnetään. Tuohon vanupuikon päähän jää se näyte.
No jos lapsen papaksi paljastuu joku muu kuin olettamasi, niin sitten se voi olla aika kamalaa.
Joillain ei tunnu ollenkaan, itselläni nipisti ja harvinaista kyllä, alkoi ihan pikkuisen vuotaa jopa verta. Mutta kipuasteikolla ehkä verikokeen luokkaa.
Mulla käynyt aina helposti ja nopeasti, ei ole sattunut. Ekalla kerralla joskus aikanaan oli kiva hoitaja ottamassa näytettä, kertoi mitä tekee ja rauhoitteli, kun jännitin.
Ei satu itseäni lainkaan. Tosi nopea ja helppo toimenpide. Ei tarvi pelätä.
Muutaman sekunnin kestää. Ja ei minua ainakaan satu yhtään, hyvä jos edes tunnen mitään. Hyvin huomaamaton homma. Ei kannata jännittää :)
Muta sattui. Se spekula/levitin tuntui tosi pahalta. Näytteenottajalla kesti myös ikuisuus "löytää perille" ja hän tuskastuneena sanoikin mulle, että mun kohdunnapukka on takana ja vaikea löytää (?) :D Ehkä oon vaan herkkä, mutta kammoan jo nyt seuraavaa papa-koetta.
Pari sekuntia, pieni nipistys.