Mistä tietää onko työkaveri kiinnostunut vai vaan ystävällinen?
Kommentit (19)
Ei voi erehtyä! Hän kysyy sinulta "aletaanks olee?" jos synkkaa!
Mulla ei. Pelkään että kuvittelen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi erehtyä! Hän kysyy sinulta "aletaanks olee?" jos synkkaa!
Äh no ei se sitten ole kun ei ole kysynyt.
Itse pohdin samaa... Olen tykästynyt miespuoliseen työkaveriini joka on minua paljon vanhempi ja lisäksi naimisissa. Musta vaan tuntuu, että katselemme toisiamme todella usein ja että välillämme on sähköä. Olen myös huomannut, että hän käyttäytyy eri tavalla minun seurassani kuin muiden. En vain uskalla tehdä asialle mitään kun hän on naimisissa ja olen itse ujo. En myöskään halua pilata kenenkään avioliittoa.. Tämä tilanne alkaa vain painaa enemmän ja haluaisin keskustella miehen kanssa tunteistani.
N23
1) riko henkilökohtainen tila hetkeksi ja katso mtn työkaveri reagoi 2) ehdota rohkeasti jtn kahdenkeskeistä niin että toinen voi helposti kieltäytyä "karataanko töistä kahdestaan afterworkille"
Ehdota pikaiset sessiot wc-kopissa. Suostuu jos on oikeasti kiinnostunut.
Itse pihdin samaa kysymystä. Ei miehistä ota selvää!
Tänään töissä tuli sellainen olo, enkä osaa selittää miksi. Ollaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
1) riko henkilökohtainen tila hetkeksi ja katso mtn työkaveri reagoi 2) ehdota rohkeasti jtn kahdenkeskeistä niin että toinen voi helposti kieltäytyä "karataanko töistä kahdestaan afterworkille"
1) Se itse rikkoo sitä, aika hienovaraisesti tosin, mutta voiko olla sattumaa jos usein? 2) apua! :)
Asia selviää kätevimmin tekemällä aloite.
Ap mistä Hän voisi tietää oletko Sinä ystävällinen vai jotain muutakin? ;)
Vierailija kirjoitti:
Itse pohdin samaa... Olen tykästynyt miespuoliseen työkaveriini joka on minua paljon vanhempi ja lisäksi naimisissa. Musta vaan tuntuu, että katselemme toisiamme todella usein ja että välillämme on sähköä. Olen myös huomannut, että hän käyttäytyy eri tavalla minun seurassani kuin muiden. En vain uskalla tehdä asialle mitään kun hän on naimisissa ja olen itse ujo. En myöskään halua pilata kenenkään avioliittoa.. Tämä tilanne alkaa vain painaa enemmän ja haluaisin keskustella miehen kanssa tunteistani.
N23
Älä lähde noihin vanhempiin ja varattuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Se itse rikkoo sitä, aika hienovaraisesti tosin, mutta voiko olla sattumaa jos usein? 2) apua! :)
Joidenkin henkilökohtainen tila on pienempi kuin toisilla. Tulevat iholle ilman taka-ajatuksia. Eli ei se välttämättä sattumaa ole mutta ei myöskään tarkoitettu lähentelyksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap mistä Hän voisi tietää oletko Sinä ystävällinen vai jotain muutakin? ;)
Niin. Hyvä kysymys :) En ole tainnut antaa mitään selvää merkkiä, tarkemmin kun ajattelen.
Se on sille ajanvietettä. Ei kannata ottaa aina niin tunteella noita miehiä. Jos on kiinnostusta niin uskon että sanoo suoraan. Voihan se tykätä susta mutta ei halua suhdetta. En ite ainakaan halua suhdetta joka miehen kanssa josta tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Älä lähde noihin vanhempiin ja varattuihin.
Älä kuuntele näitä kateellisia
Amorop kirjoitti:
Se on sille ajanvietettä. Ei kannata ottaa aina niin tunteella noita miehiä. Jos on kiinnostusta niin uskon että sanoo suoraan. Voihan se tykätä susta mutta ei halua suhdetta. En ite ainakaan halua suhdetta joka miehen kanssa josta tykkään.
Varatuille voi olla sopivan viatonta ihan vain katsella muitakin ja jakaa hymyjä. Ei siinä muuten mitään, mutta sinkumpi osapuoli kärsii, kun voi kehitellä tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Itse pihdin samaa kysymystä. Ei miehistä ota selvää!
Miehiä voi lukea kuin avointa kirjaa.
Naisilla on kuulemma sellainen intuitio, että ne aina tietävät tuollaiset asiat varmasti.