Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää onko työkaveri kiinnostunut vai vaan ystävällinen?

Vierailija
14.06.2017 |

Olen itse tainnut vähän tykästyä :(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kuulemma sellainen intuitio, että ne aina tietävät tuollaiset asiat varmasti.

Vierailija
2/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi erehtyä! Hän kysyy sinulta "aletaanks olee?" jos synkkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei. Pelkään että kuvittelen vaan.

Vierailija
4/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi erehtyä! Hän kysyy sinulta "aletaanks olee?" jos synkkaa!

Äh no ei se sitten ole kun ei ole kysynyt.

Vierailija
5/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pohdin samaa... Olen tykästynyt miespuoliseen työkaveriini joka on minua paljon vanhempi ja lisäksi naimisissa. Musta vaan tuntuu, että katselemme toisiamme todella usein ja että välillämme on sähköä. Olen myös huomannut, että hän käyttäytyy eri tavalla minun seurassani kuin muiden. En vain uskalla tehdä asialle mitään kun hän on naimisissa ja olen itse ujo. En myöskään halua pilata kenenkään avioliittoa.. Tämä tilanne alkaa vain painaa enemmän ja haluaisin keskustella miehen kanssa tunteistani.

N23

Vierailija
6/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) riko henkilökohtainen tila hetkeksi ja katso mtn työkaveri reagoi 2) ehdota rohkeasti jtn kahdenkeskeistä niin että toinen voi helposti kieltäytyä "karataanko töistä kahdestaan afterworkille"

Vierailija
7/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota pikaiset sessiot wc-kopissa. Suostuu jos on oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
8/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pihdin samaa kysymystä. Ei miehistä ota selvää!

Vierailija
9/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään töissä tuli sellainen olo, enkä osaa selittää miksi. Ollaan naisia.

Vierailija
10/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) riko henkilökohtainen tila hetkeksi ja katso mtn työkaveri reagoi 2) ehdota rohkeasti jtn kahdenkeskeistä niin että toinen voi helposti kieltäytyä "karataanko töistä kahdestaan afterworkille"

1) Se itse rikkoo sitä, aika hienovaraisesti tosin, mutta voiko olla sattumaa jos usein? 2) apua! :)

Vierailija
11/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selviää kätevimmin tekemällä aloite.

Vierailija
12/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mistä Hän voisi tietää oletko Sinä ystävällinen vai jotain muutakin? ;)

Vierailija
13/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pohdin samaa... Olen tykästynyt miespuoliseen työkaveriini joka on minua paljon vanhempi ja lisäksi naimisissa. Musta vaan tuntuu, että katselemme toisiamme todella usein ja että välillämme on sähköä. Olen myös huomannut, että hän käyttäytyy eri tavalla minun seurassani kuin muiden. En vain uskalla tehdä asialle mitään kun hän on naimisissa ja olen itse ujo. En myöskään halua pilata kenenkään avioliittoa.. Tämä tilanne alkaa vain painaa enemmän ja haluaisin keskustella miehen kanssa tunteistani.

N23

Älä lähde noihin vanhempiin ja varattuihin.

Vierailija
14/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Se itse rikkoo sitä, aika hienovaraisesti tosin, mutta voiko olla sattumaa jos usein? 2) apua! :)

Joidenkin henkilökohtainen tila on pienempi kuin toisilla. Tulevat iholle ilman taka-ajatuksia. Eli ei se välttämättä sattumaa ole mutta ei myöskään tarkoitettu lähentelyksi.

Vierailija
15/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mistä Hän voisi tietää oletko Sinä ystävällinen vai jotain muutakin? ;)

Niin. Hyvä kysymys :) En ole tainnut antaa mitään selvää merkkiä, tarkemmin kun ajattelen.

Vierailija
16/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sille ajanvietettä. Ei kannata ottaa aina niin tunteella noita miehiä. Jos on kiinnostusta niin uskon että sanoo suoraan. Voihan se tykätä susta mutta ei halua suhdetta. En ite ainakaan halua suhdetta joka miehen kanssa josta tykkään.

Vierailija
17/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Älä lähde noihin vanhempiin ja varattuihin.

Älä kuuntele näitä kateellisia

Vierailija
18/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amorop kirjoitti:

Se on sille ajanvietettä. Ei kannata ottaa aina niin tunteella noita miehiä. Jos on kiinnostusta niin uskon että sanoo suoraan. Voihan se tykätä susta mutta ei halua suhdetta. En ite ainakaan halua suhdetta joka miehen kanssa josta tykkään.

Varatuille voi olla sopivan viatonta ihan vain katsella muitakin ja jakaa hymyjä. Ei siinä muuten mitään, mutta sinkumpi osapuoli kärsii, kun voi kehitellä tunteita.

Vierailija
19/19 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pihdin samaa kysymystä. Ei miehistä ota selvää!

Miehiä voi lukea kuin avointa kirjaa.