Kuka kumma on paskonut meidän marjapuskiin?
Valtavia läjiä puskien alustat täynnä ja ikävä kyllä se näyttää ihmisenpaskalta. Nyt neiti Marplet, kuka on syyllinen?
Kommentit (18)
Lapset. Naapurin lapset. Naapuri.
Minä epäilen hovimestaria.
Ruohonleikkurin aiheuttamasta paskamyrskystä toivuttuani, epäilin syylliseksi kirkkoherraa tai kanttoria. Syyllinenhän on aina se ketä vähiten epäilet. T:Ap
Mika kirjoitti:
Tavalliset tontut kun pitkin kesää käy kurkkimassa ikkunoiden takaa missä on kilttejä lapsia. Pakko sitä on tehdä tarpeensa kun hätä iskee
Ei Tässä mitään pahaa ollu että piti poistaa
Hyvänen aika. Marjapuskiin paskominen on erittäin julkeaa, sanoisinko porsasmaista. Mais c'est la vie. Parempi paska pensaassa kuin emännän porstuassa.
Täällä varma tieto! Näitä isoja kakkaläjiä oli meidänkin pihalla. Loppukesästä muuttuivat srllaiseksi että siinä näkyi esim sulamattomia marjoja seassa. Kutsuin biologikaverin katsomaan läjää ja syyllinen löytyi heti: supi.
Ja oli muuten ihan ihmispaskan näköinen ja kokoinen. Ap laita riistakamera!
Sori, iski armoton hätä ihan yhtäkkiä. Luulin tekeväni hyhvän teon paskomalla puskanjuureen, saavatpahan lannoitetta kun johonkin oli kyykättävä heti kuitenkin.
En ainakaan minä. Kysy Kirstiltä.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-aho.
Yrittääkö se merkata reviiriä, eikö sille 2 naista riitä? T:Ap
Vierailija kirjoitti:
puutarhatonttu
No just. Nyt nään painajaisia, että Bull Mentula kakkii mun viinimarjapuskissa. T:Ap
Syyllinen taitaa olla apteekkari, koska en käytä mitään lääkkeitä. Ehkä ostan sen riistakameran:) T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se muumipappa oli.
No nyt tuli kyllä niin suurta höpö juttua. Kaikki tietää ettei muumeilla ole peräaukkoa.
90% tällaisissa tapauksissa syyllinen on aviopuoliso.
puutarhatonttu