Miksi Till Lindemann on ihana -avaus katosi?
Kommentit (9)
Ja minusta! Paul ja Kruspe vaikuttaa myös tosi sympaattisilta ja hauskoilta dokumenttien perusteella.
Mitä ihmeen pahaa Til Lindemanissa voi olla ?! 😂 Se on niin ronskin seksikäs mies, voisin jopa antaa sen vetää mua ponnarista samalla kun panee ❤️👌
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen pahaa Til Lindemanissa voi olla ?! 😂 Se on niin ronskin seksikäs mies, voisin jopa antaa sen vetää mua ponnarista samalla kun panee ❤️👌
Todellakin! Ahhh... -ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sais tehdä sen kovaa ja muristen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sais tehdä sen kovaa ja muristen!
KYLLÄ ! 😂 Tästähän tulee vielä hyvä keskustelu (ennen kuin taas poistuu..?) Pidetään tämä mahdollisimman siistinä niin saadaan keskustella kovaa ja muristen vielä sivukaupalla ! 😜
Miettikää, jos se onkin makkarin puolella tämmöinen: Ota pliis rauhallisesti... Hups, multa tais jo tulla. Hei varo vähän, lakanat sotkuu!
NO EI VOI OLLA :D
Vierailija kirjoitti:
Se on niin ronskin seksikäs mies, voisin jopa antaa sen vetää mua ponnarista samalla kun panee ❤️👌
Minua on lyhythiuksinen tyttöystävä pannessa vetäny parrasta ja vapaana olevasta pitkästä tukasta :D
Ja minusta 😍