Olen lihava nainen rannalla
Otan aurinkoa bikineissä ja aattelin mennä uimaan. Rantaan tulikin nyt istumaan esiteini/teinipoikia. En kehtaisi mennä niiden ohi veteen.
Onko teille muille isompikokoisille huudeltu rannalla mitään ikävää? Kotona olin huoleton biksujen suhteen, nyt iski pelko
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan huudeltu ja vietän kesäisin ihan älyttömästi aikaa rannalla. Joskus olen nähnyt jonkun katsovan ja kuiskuttavan ystävälleen tms, mutta suurimman osaa ajasta en kyllä itsekään kiinnitä mitään huomioita muihin ihmisiin, enkä näin odota pitkälti muidenkaan tekevän sitä. Olen 165 cm ja 114 kg.
Tosi kiva kuulla! Tuohon tuli onneks muitakin ihmisiä niin ei ollut niin vaivaannuttavaa, sain mentyä veteen. Jotenkin kauheet paineet mennä muiden edestä. Mutta sun kokemukset rohkaisee :)
Ap
Ei ole koskaan huudeltu ja vietän kesäisin ihan älyttömästi aikaa rannalla. Joskus olen nähnyt jonkun katsovan ja kuiskuttavan ystävälleen tms, mutta suurimman osaa ajasta en kyllä itsekään kiinnitä mitään huomioita muihin ihmisiin, enkä näin odota pitkälti muidenkaan tekevän sitä. Olen 165 cm ja 114 kg.