Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohuet hiukset ja huoliteltu ulkonäkö= mahdottomuus?

Vierailija
14.06.2017 |

Ongelma lyhykäisyydessään: minulla on hyvin ohuet, perus suomalaiset hiukset. Haluaisin keinoja ja vinkkejä siihen, että miten saisin laitettua hiuksia niin, että ulkonäköni olisi huoliteltu ja siisti?

Ihan lyhyeksi en haluaisi hiuksiani leikata (nyt noin lapaluihin), sillä lyhyt hiusmalli ei ikäväkseni vain sovi minulle. Haluaisin erityisesti vinkkejä siihen, että miten laittaa hiukset esimerkiksi töihin. Tällä hetkellä en tee muuta kuin harjaan aamuisin, ja noin viidesti päivässä muutenkin, koska hiukset "pakkaantuu" kiinni toisiinsa ja näyttävät vieläkin sotkuisemmilta...

Olen muuten ihan nätti, mutta nuo sotkuiset hiukset pilaavat kuvan itsestään huolta pitävästä naisesta. Kiitos, jos joku osaa auttaa! :)

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipaisepa osaavan kampaajan puheille ja suunnittelette yhdessä sulle toimivan leikkauksen. Mietis vaikka Katri Helenaa: ohuet hiukset, mutta aina huoliteltu.

Vierailija
2/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuheuttava kuivashampoo.

Ole hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhteellisen nuori (alle 30v) enkä haluaisi tosiaan leikata tukkaa lyhyeksi ennen kuin on aivan pakko :D

Tuuheuttava kuivashampoo on käytössä tälläkin hetkellä, toimii silloin kun hiukset ovat likaiset, mutta puhtaisiin hiuksiin ei mitään vaikutusta...

Vierailija
4/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä polkka, hieman takaa lyhyempi. Raitoja antamaan eloa.

Vierailija
5/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuttura pysyy siistinä koko päivän ja sinne voi laittaa sellaisen hiusdonitsin niin näyttää vähän paksummalta. Omiin ohuihin hiuksiini otan säännöllisesti raitoja ja leikkautan kerroksittain. Näyttää vähän tuuheammalta. Latvoja voi taivuttaa joko sisään tai ulos päin föönillä ja pyöreällä harjalla. tämä onnistuu parhaiten jos on tosiaan kerroksittain leikattu. Jos jätän hiukset auki, suihkutan pää alaspäin hiuskiinnettä sekaan aamulla, sekin auttaa ettei hiukset ihan heti valahda kasaan.

kannattaa kampaajalta kysyä mikä shampoo sopisi parhaiten, siinä ei kannata säästää.

Vierailija
6/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tiedän mistä puhut. Mulla ei ole auttanut muu kuin pidennysten laitto, ei siis mitkään överipidennykset, vaan luonnonvaaleat puoleen selkään olevat. Nyt ei taas ole pidennyksiä ja olo tuntuu jotenkin joltain sosiaalitapaukselta kun tuulessa heiluu leukaan asti nippanappa oleva hiirenhäntä. Tulee laaduton olo. Vaikka olis muuten kivat vaatteet ja raikas huoliteltu meikki niin ei oikein tule itselle sitä kivaa oloa mikä tulee kun on pidennykset päässä, ei pääse vaatteetkaan oikeuksiinsa. Ei sillä että tämä tukka-asia olisi suurin päänvaivani.

Vierailija
7/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö geeli tai lakka saa hiuksia pysymään kampauksessaan? Ja mitä tuotteita nyt nykyään onkaan...

Vierailija
8/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä tukkaa kiinni niin ei näy miten ohut on. Mulla myös riesana ohut hiuslaatu, pistän aina banaaninutturalle joka piilottaa tehokkaasti hiirenhäntäni. Vie laittaa joku 1 min kun on vähän harjoitellut.

Vierailija
9/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa ole muuta vaihtoehtoa kuin pitää hiuksia kiinni ainakin osittain. Ohuet hiukset pitkinä ei yleensä näytä hyvältä. Ootko aivan varma, että lyhyempi malli ei sovi? Eihän sen tarvi mikään kananpersaus olla, esim. polkkapituinen.

Vierailija
10/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnonosaava kampaaja.

Vierailija
11/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perussuomalaiset hiukset eivät toimi, miten olisi uusi vaihtoehto.

Vierailija
12/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Föönillä kuivaus samalla koko ajan kammaten. Puolikuiviin hiuksiin jotain tukea antavaa tuotetta ja edelleen kuivaus loppuun sen föönin kanssa.

Vierailija
13/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuttura. Kuulostaa siltä ettei ohuus ole ongelma vaan ehkä luonnonkiharuus/sähköisyys? Kokeile myös yönutturaa, joka tuuheuttaa hiukset aamuksi.

Vierailija
14/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans ohut silkkinen lirutukka, jota pidin vuosikausia melko pitkänä, koska siten sai nutturan. Mut nyt kyllästyin siihen, että tukka on koko ajan kiinni ja leikkautin pitkän polkan, johon teen "laineita" sellaisella isolla kiharruspuikolla. Mut jos on esim. aamulla kova tuuli, niin sitten se vetää tukan taas ihan suoraks. Tällaisessa on tosi vaikea saada muotoilua pysymään.

Vierailija
15/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos perussuomalaiset hiukset eivät toimi, miten olisi uusi vaihtoehto.

😂😂😂😂😂

Vierailija
16/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Föönillä kuivaus samalla koko ajan kammaten. Puolikuiviin hiuksiin jotain tukea antavaa tuotetta ja edelleen kuivaus loppuun sen föönin kanssa.

Kammaten? Minkälaisella kammalla? 

Vierailija
17/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän just mitä tarkoitat tuolla "pakkuuntumisella". Hiukset näyttää likaiselta vaikka ne olis ihan puhtaat. Itse olen päässyt siitä eroon laittamalla märkään tukkaan esim. muotovaahtoa ja suolasuihketta, jolloin ne on kuivuessaan vähän ilmavammat. Olen periyttänyt oman hiuslaatuni mun toiselle tyttärelle ja hänen hiukset näyttää aina likaiselta, vaikka ne olisi saman päivän aikana pesty, koska ne on sellaisissa "paakuissa".

Pitkiin hiuksiin auttaa myös hieman tuo "yönuttura", koska siten suoraan hiuksiin tulee edes vähän muotoa.

Vierailija
18/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipaisepa osaavan kampaajan puheille ja suunnittelette yhdessä sulle toimivan leikkauksen. Mietis vaikka Katri Helenaa: ohuet hiukset, mutta aina huoliteltu.

Vähän tyhmää verrata alle kolmikymppistä ja 7- kymppistä.

Vierailija
19/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans ohut silkkinen lirutukka, jota pidin vuosikausia melko pitkänä, koska siten sai nutturan. Mut nyt kyllästyin siihen, että tukka on koko ajan kiinni ja leikkautin pitkän polkan, johon teen "laineita" sellaisella isolla kiharruspuikolla. Mut jos on esim. aamulla kova tuuli, niin sitten se vetää tukan taas ihan suoraks. Tällaisessa on tosi vaikea saada muotoilua pysymään.

Mulla on piikkisuora, liukas, ohut nopeasti rasvoittuva hiuslaatu. Ongelmana oli/on myös tuo hiuksen lässähtäminen, usein ihan parissa tunnissa tukka oli päätä pitkin ja hyvää vauhtia rasvoittumassa.. Mulla auttoi permis. Se tuo rakennetta ja karheutta hiukseen ja hiukset kestää kuohkeana koko päivän. Hiukset eivät ole siis millään kikkarakampauksella, vaan pesun jälkeen föönaan isolla pyöröharjalla tai ilmakihartimella kuivaksi ja suoraksi.

Vierailija
20/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista! Lyhyisiin hiuksiin on tosiaan jäänyt kammo lapsesta asti, kun äiti 90-muodin mukaisesti leikkautti koko sisaruskatraalle korvien alapuolelle ylettyvän polkan. Lisäksi 2000-luvun hengen mukaisesti on myös kananperse tuttu :D

Varasin ajan kampaajalle, ajattelin juurikin tuota pitkää polkkaa (yli olkapäiden, ettei iske pakokauhu..) ja vaaleita raitoja. Myös nuo nutturakampaukset luulisi onnistuvan donitsin kanssa vielä silloin :)

En tainnut muistaa kertoa ikääni heti aloituksessa, joten Katri Helena kommentti on ymmärrettävä :D tämän keskustelun myötä se on kai yritettävä loikata tai ainakin feikata uusi vaihtoehto! -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan