Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mielestäsi hyvä manipuloimaan ihmisiä?

Vierailija
14.06.2017 |

Saatko helposti ihmiset taipumaan tahtoosi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että vanhemmiten suostuttelu ja ohjailu käy jotenkin vaivattomammin. Voi olla, että myös auktoriteettini on lisääntynyt. Huomaan selvästi milloin manipuloin jotain.

Vierailija
2/9 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on oksettavaa, en halua harrastaa sitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan paras.

Vierailija
4/9 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on oksettavaa, en halua harrastaa sitä

Kaikkihan sitä tekee jossain määrin. Turha tekopyhyys se vasta oksettavaa onkin.

Vierailija
5/9 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Luulen, että se on helpompaa kauniimmille ihmisille kuin tällaisille sammakkomaisille läskikasoille. :(

Vierailija
6/9 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Harvoin saan ihmisiä toimimaan niin kuin haluiaisin. En yritä manipuloida (se kuulostaa jotenkin vilpilliseltä), vaan puhua järkeä tai kehottaa erilaiseen elämiseen, mutta ei mene perille. Olen siis huono vaikuttamaan ihmisiin.

Oikeastaan yleisestikin tuntuu, ettei teoillani ole mitään konkreettista vaikutusta mihinkään.

Vierailija
7/9 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivertoa parempi. On kuitenkin perinteisen manipuloinnin sijasta kivempi käyttää taitojaan toisten manipuloijien paljastamiseen sekä siihen, että auttaa ihmisiä toimimaan heille itselleen parhaalla tavalla.

Vierailija
8/9 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta tietoista ja tahallista manipulointia, koska elämänasenteeni on hyväksyä vallitsevat tilanteet sellaisenaan. Jokainen manipuloi kuitenkin tavalla tai toisella tiedostamattaan, joten en voi väittää, ettenkö manipuloisi.

Sen sijaan olen taitava havaitsemaan jos minua tai muita manipuloidaan. Annan itseäni manipuloitavan jos se sopii minulle tai hyödyn itse jotenkin. En kuitenkaan näytä huomanneeni. Jos manipulointi aiheuttaa minulle haittaa, en anna sen tapahtua.

Vierailija
9/9 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille manipulaattoreille tiedoksi, että älykkäät ihmiset näkevät tekonne. Vaikken reagoi mitenkään määrittelen ihmisen mielessäni manipulointitaipumuksensa perusteella. Jos tarkoitusperät ovat hyvät, hyvä. Jos ei, vähennän yhteydenpitoa ja vähitellen häviän ihmisen lähipiiristä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän