Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun pitäisi tanssia seksikkäästi poikaystävälle nyt viikonlopun mökkireissulla, en osaa yhtään

Vierailija
14.06.2017 |

Kaveri oli sopinut poikaystävänsä kanssa että me tanssimme heille jonkun seksikkään tanssin niinkuin heillä on kuulemma mökillä tapana, että tytöt tanssivat.

En osaa yhtään tanssia, saati sitten mitään seksikkäitä liikkeitä. Miten voin välttyä tältä? Teeskentelenkö että jalkani on murtunut tai jotain?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti hyvin nuori? Itse minut painostettiin 14-vuotiaana strippaamaan kaverin kanssa lähes 30-vuotiaille miehille. Meitä kiristettiin sillä, että jos emme tee niin, niin kertovat vanhemmillemme. Typeräähän se oli uskoa koska äijät olisivat joutuneet tästä itse kuseen. Mutta emme me silloin tienneet. Tästä jäi todella nöyryytetty olo ja pitkään painajaisia ja käyn yhä aikuisiällä terapiassa. Pelasta itsesi, älä suostu tuollaiseen!

Vierailija
2/33 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei todellakaan tarvitse tehdä mitään mitä et halua. En minäkään suostuisi esittämään mitään seksikästä bimboa. Ehdota että kaverin poikaystävä voisi tanssia sinun iloksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan ettet halua tanssia, kaveri tanssikoon keskenään.

Vierailija
4/33 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaatteet ovat seksikkäät, tanssi muuttuu sivuseikaksi.. Jos siis suostut, panosta vaatteisiin.

Vierailija
5/33 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia idiootteja sulla on kaverina?

Vierailija
6/33 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä hittoa" 😂 Sanoi mun tytär 17 vee ..

Yhdyn samaan.

Vierailija
7/33 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootas siis sinulla on poikaystävä ja hänellä on sitten poikaystävä? Ei ei kyllä minä olen tipahtanut aivan täysin tästä maailmasta pois...

Vierailija
8/33 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo ei suostuis ikäpäivänä tanssimaan tai tekemään itsestään objektia. Tuo voi toimia joissakin parisuhteissa, mutta jos et tunne oloasi luontevaksi niin skippaa. 

Vierailija
9/33 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuva kun jäykkäpaska av mamma yrittää heiluttaa itseään ja olla seksikäs.

Vierailija
10/33 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimo ei suostuis ikäpäivänä tanssimaan tai tekemään itsestään objektia. Tuo voi toimia joissakin parisuhteissa, mutta jos et tunne oloasi luontevaksi niin skippaa. 

Uskooko vaimosi olevan subjekti? Jos uskoo lähetä se kouluun tai suljetulle.

Vierailija
11/33 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules aikuisvauva, mieti nyt vähän kenen kanssa oot tekemisissä ja kuka oikeasti tulee kysymään tuollaista täältä..

Vierailija
12/33 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totea, että teillä on tapana, että jätkät tanssii eroottisesti naisille.

Vierailija
13/33 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mökillä tapana saunoa ja grillata. Kuulostaa oudolta että *miehillä* on sellainen tapa että tytöt tanssii seksikkäästi. Kyllä tytöt kehittää ihan omat tapansa, menköön ukot johonkin strippiluolaan.

Äläkä sinäkään nyt ihan kaikkeen suostu. Jos koettavat painostaa sanomalla että olet ilonpilaaja kun et esineellistä itseäsi, jätä koko mökkireissu väliin. Niin ja hommaa järkevämpää seuraa.

Vierailija
14/33 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että olet ehkä 16v koska kysymyksesi on lapsellinen. Sinun ei TODELLAKAAN tarvitse suostua mihinkään mihin et halua. Sanot vain kylmästi ja suoraan että "aijaa, sitten et tule lainkaan". Jos poikkiksesi yrittää hourailla että hän lähtee sitten yksin niin sanot vain että "siinä tapauksessa juttunne on ohitse". Välillä täytyy pistää kova kovaa vasten ettei tule täysin jallitetuksi. Luultavasti "kaverisi" on hyvä tanssija ja tykkää keikistellä seksikkäästi miehille muttei vain kehtaa tehdä tätä yksin koska leimautuisi huomiohuoraksi. Älä todellakaan suostu hänen esiliinakseen tuossa tilanteessa jolloin vain nolaat itsesi, etenkin jos et osaa tanssia. Täysin infantiilia puuhaa tuommoinen että muka "täytyisi" esiintyä ellei halua. Ihan eri asia jos te todellakin haluatte tehdä keskenänne jonkun vastaavan yllätyksen mutta se halu ja into pitää tulla sinusta tai teistä itsestänne!

Mikäli olet keskiikäinen nainen niin olet luultavasti todella kiltti ja ehkä vähän hömppä. Älä MISSÄÄN NIMESSÄ suostu tuohon nöyrytykseen.

Vierailija
15/33 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene koko mökille ja pistä poikaystävä vaihtoon!

Sinun ei tarvitse suostua mihinkään mitä et halua!

Olet arvokas ja ansaitset kaverin ja poikaystävän jotka eivät painosta sua Mihinkään!

Vierailija
16/33 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sen tanssin jälkeen, kimppakivaa?? Mieti nyt vähän mihin suostut. Kyllä sä saat sanoa ettet halua.

Vierailija
17/33 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootas siis sinulla on poikaystävä ja hänellä on sitten poikaystävä? Ei ei kyllä minä olen tipahtanut aivan täysin tästä maailmasta pois...

Häh? Siis minulla on poikaystävä ja naispuolisella kaverillani on poikaystävä ja minun poikaystäväni olettaa nyt että minä olen innolla mukana tanssimassa.

ap

Vierailija
18/33 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin sun kaveri kerkee tekeen yhtään mitään niin..

Vedä jenkka tai hyppy pari, letit ja pirtanauhantapainen olis hyvä mauste. Kaks hyppyä vasemmalle ja jalan heilautus sitten kaks oikeelle ja jalanheilautus - sit pari tasajalkahyppyä taakse ja kädet lanteille pysähdys. Sitten sanot pokkana kaverillesi et sun vuoro.

Vierailija
19/33 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kaikkea muuta ne olettavat ja sinä oletat, että sinun on tehtävä mukana? Onkohan tuo nyt ihan oikeaa seuraa sinulle?

Vierailija
20/33 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää tanssia seksikkäästi niin siitä ei tule seksikästä ei sitten niin millään.

Aloitus on varmaankin provo. Toivottavasti.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme