Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupasta sushia?

Nina
14.06.2017 |

Kävin ostamassa sushia tosta lähimarketista ja vasta äsken huomasin, että se on tehty ilmeisesti Virossa?? Olin jo syönyt monta palaa ja aloin tutkimaan etikettiä, se piti purkaa osiin että tämä asia selvisi. Haluisin joskus ostaa helposti kaupasta sushit, mutta näitä en ainakaan enää osta.. oli myös mauttomia, ja oikeastaan aika pahojakin. Yh.
Onko suositella jotain sushia mitä ei olla tehty Virossa ja joka olisi myös hyvää? Virossa ei mitään vikaa, mut ärsyttää toi ettei kerrota missä on tehty ja myydään suomalaisena.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpylän Majalan sushia myydään k- marketeissa Helsingissä, parasta ikinä.

Vierailija
2/50 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpylän Majakkaa ei enää ole!! Buuu! Majakan perustajat Maija ja Jari on  nykyään sellaisen tuotteen kuin Umaijari+ takana, sekin oli kyllä sairaan hyvää, ehkä jopa parempaa :) Tulipa ikävä Käpylän Majakan sushia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreus on niin äärettömän tärkeä asia sushissa, että en ostaisi mitään valmiiksi pakattua marketin altaasta, vaikka siinä olisi parastaenneniä mihin saakka.

Vierailija
4/50 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syönyt joskus jotain K-Kaupan omaa tuotetta joka oli pahaa. Anton&Antoneissa on myynnissä todella hyvää sushia, oiskohan ollut just se Majakka. Tosin ostin joskus viime kesänä, et en tiedä mikä on tilanne nyt. 

Vierailija
5/50 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se virolainen on nimeltään sake sushi. Joo ei tartte ostaa enää toista kertaa... halpaa mutta hirveetä

Vierailija
6/50 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukikohan joissakin valmissushipaketeissa Sushi Factory tms? No joka tapauksessa, ne oli todella etikkaisia ja palat kovia ja joukossa ylikypsää ja raa'an oloista riisiä.

Vierailija
7/50 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse.

Vierailija
8/50 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Sake sushi. Tonnikalatahnaa monessa muodossa :D Toisaalta ehkä pakko olla jos tuodaan toisesta maasta :D

Vierailija
9/50 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin, jos olisi aikaa :) Nyt etsinkin valmista ja helppoa kaupparasiaa. 

Vierailija
10/50 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvenpään cittarista ostan itse kun sielläpäin pyörähdän.

Vierailija
11/50 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpylän Majakan sushi oli parasta sushia ever. 

12/50 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on myös ollut sushia, onko kukaan maistanut?

Kävelevä legenda. The legend is alive.

Vierailija
13/50 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postitalon K myy hyvää sushia, myyjä kertoi että kelpuuttaa vain tämän yhden yrittäjän sushit ja on erittäin tarkka niiden tuoreudesta.

Parasta sushi on ollut mielestäni ravintoloissa, jotka ovat siihen erikoistuneet.

Vierailija
14/50 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postitalossa on mun mielestä sushibuffa, se on ihan okei sekin. Mun mielestä kaupoista saa nykyään ihan päteviä sushiboxeja valmiina, viime aikoina paras ollut umaijari-niminen lajitelma. 

Vierailija
15/50 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kerran.... en kokeile toiste....

Vierailija
16/50 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan sushi saattaakin olla itseasiassa usein tuoreempaa kuin ravintoloiden... 

http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005251540.html?share=11a3d66aaa337699d…

Vierailija
17/50 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan sushit oli ainakin pari vuotta sitten tosi hyviä. Haettiin aina sieltä kun ei jaksettu itse tehdä. Ihan hyvin voisin ostaa joskus testiin myös omasta marketista, jos siellä joskus sushia olisi.

Vierailija
18/50 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarin sushit on käynyt pakkasessa.. En ikinä ostaisi. Ainut kauppa mistä olen ostanut sushia on stocca jossa sushit ovat samana päivänä tehtyjä

Vierailija
19/50 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty ymmärtämään miten kaupan sushille annetaan joskus neljäkin päivää säilyvyyttä :/ Voisin ostaa, jos tuote ois max yhden päivän säilyvyydellä... koska se on ihan totta, että kaupan tuotteita valvotaan kai paljon paremmin kuin ravintoloiden joiden kalojen tuoreudesta on vaikea sanoa mitään. Mutta että virolaista sushia suomessa kaupassa...? Huh

Vierailija
20/50 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellon cittarista ostin just männä viikolla, oli tosi freesiä ja hyvää, oisko ollu umari-nimeltään. Pesee monet buffat missä oon käyny.