Varatut miehet vonkaa netissä seuraa
Siis oksettavaa, mitä ne kuvittelee, että kaunis, itsellinen ja vapaa nainen haluaa jostain kulahtaneesta varatusta miehestä. Vai lankeaako joku nainen noihin. Yksi kertoi vasta tapaamisella olevansa perheellinen ja nyt taas yksi kinuaa treffeille. Yöäk
Kommentit (12)
Oikeesti ja osa ihan omalla kuvallaan...
Eihän olisi niin paljon pettämistä, jos ei kelpaisi. Suurinta osaa ihmiskuntaa ei ole luotu näihin kahden välisiin suljettuihin parisuhteisiin ja ihmisellä on paljon tarpeita joita ei vaan tyydytetä yhden ihmisen kanssa. Ja suhteet on nykyään mitä monimuotoisempia, eikä pettäminen enää johda auttamatta eroon. Ja onhan niitä perheellisiä joilla on avoinsuhde tai kumppanin hyväksyntä käydä "vieraissa."
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuulumatonta.
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan tuo kuitenkin ollut sarkasmia?! Eihän tämä ole kuin 660 osa kyseiseen aiheeseen.
Mikään ei ole muuttunut. Olen 50+ ja nuorena kun kävin bilettämässä, suurin osa tarjokkaista oli ukkomiehiä eivätkä edes peitelleet sitä. Sikäli hyvä, että niistä pääsi heti eroon.
Eikö varutut juurin kiinnosta naisia juuri siksi, että ne on varattuja? Varattu, kun on kelvannut jollekin muullekin sen oltava hyvä mies. Moni mies on ainakin kertonut, että sormus vetää naisia puoleensa kuin mehiläisiä.
Eikä moraalisäännöt ole niin tiukat kun ennen. On avoimiasuhteita, jne.
"Kiitos ja hyvää päivänjatkoa..." ?
He ovat kuitenkin avoimesti kertoneet olevansa varttuja, jota kaikki ei tee. Sinulle on annettu tilaisuus tehdä omat ratkaisusi asian suhteen, eikä ole johdettu harhaan. Eikä tosiaan se, että ollaan suhteessa auttamatta enää tarkoita, että ollaan luvattomilla teillä.
Minä en halua varattuja kun niillä on rajoitetusti aikaa tapaamisiin, eikä niillä ole oikein paikkaakaan missä voisi tavata.
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua varattuja kun niillä on rajoitetusti aikaa tapaamisiin, eikä niillä ole oikein paikkaakaan missä voisi tavata.
Asut vielä vanhemmillasi?
Oikeesti?!