Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison lihominen

panssarivaunun alla
14.06.2017 |

Voiko puolisolle sanoa suoraan, että oma kiinnostus häntä kohtaan on nollissa lihomisen vuoksi? Kumppani näyttää lähinnä gorillalta, lihonut stressin takia reilussa vuodessa n.30kg. Seksi on suorittamista, kun ei enää pääse kuin tiettyihin asentoihin, että hommat onnistuu ja siinäkin hengästyy jo esileikissä puolikuolleeksi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä puutu puolison lihavuuteen. Se on oire jostakin. Puutu sen sijaan lihavuuden juurisyyhyn ja pyri muuttamasn sitä. Usein kun syy poistetaan niin oirekin häviää. Jos syy on stressi, niin etsi se aihe joka sen tekee. Jos se on esim työ, niin keskustele kohteliaasti ja syyttämättä, ja kannusta puolisoa vaihtamaan työpaikka.

Itse olen lihonut kahdessa vuodessa 35kg. Osa johtuu raskaudesta. Ekat 20kg tulivat rankoista lapsettomuushoidoista, kovat hormonihoidot sekoityivat rlimistön täysin ja tuo paino kertyi vaikka liikuin aktiivisesti ja söin niinkuin ennenkin. Nyt puolivälissä raskautta on tullut vielä 15kg lisää, johtuen osin raskausdiabeteksestä ja osin siitä että keskenmrnovaaran takia olin 3kk liikuntakiellossa. Epäilen että vielä tulee 5-10 kg lisää jolloin olen jo 40-45kg painavampi kuin normaalisti.

Jos nyt puoliso ilmoittaisi miettivändä painoni takia eroa, niin antaisin lapikasta persuuksille saman tien. Tälle painolle on syy, ja paljon surua ja kärsimystä keskenmenoineen on taustalla.

Epäilen että apn puolisolla on jotain surua tai murhetta tai muuta vastaavaa. Kannattaa puhua asiasta, mutta ei siis painon kautta vaan srn kautta mikä se taustalla oleva syy oikein on. Ja se syy pitää korjata.

Vierailija
22/23 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sanoa. Mutta pitää miettiä, miten sanoo. Oma kumppani on ottanut lisämassaa sellaiset 5 - 7 kg ja sekin näkyy kun kaikki on tullut mahan seudulle lyhyellä ihmisellä. Valitettavasti itselleni juurikin se vatsan seutu on se, joka sytyttää, joten siitä on seurannut ongelmia.

Olen kannustanut urheilemaan kanssani ja tarkkailemaan ruokavaliota - jälleen kanssani yhdessä ja nimenomaan terveysasioilla perustellen.

Pientä tulosta on onneksi välillä tullutkin, mutta ikävä kyllä viime aikoina sitten melkoista takapakkia. Kyllä siinä sitten aloitteet jää aika vähiin, ikävä kyllä.

Suoraan en halua asiasta sanoa, sillä en halua loukata toista arvostelemalla ulkonäköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle voi tietenkin sanoa, vaikka olisi itse lihava nainen. Mutta naiselle ei voi missään tapauksessa sanoa noin, koska se on naisvihaa, mitätöimistä ja henkistä vallankäyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi