Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni on raskaana, en voi hyväksyä

Vierailija
14.06.2017 |

Vahinko kyseessä. Seurustellu 2 vuotta jonkun muusikon kanssa, en ole koskaan tavannut. Sitä ennen on ollut vähän kenenkin kanssa, 17-vuotiaana karkasi kotoa jonkun netistä löydetyn 23-vuotiaan vanhan ukon mukaan.

Tyttö on nyt 24-vuotias. Opiskelut kesken ja rahat vähissä. Ei aio tehdä aborttia.

Anelin ja huusin tytölle tekemään abortin. Tein sekväksi että tukea ei heru jos lapsen päättää pitää.

Tytöllä ei itsellään ole isää. On lievästi kehitysvammainen (ei diagnosoitu mutta sellainen yksinkertainen)

Mitä ihmettä teen?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole sinun hyväksynnästäsi kiinni. Taidat itsekin olla vähän yksinkertainen.

Vierailija
2/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet terapiaan ja ehkä persoonallisuushäiriösi saadaan korjattua <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinäkään tehnyt aborttia miksi tyttäresi pitäisi se tehdä?

Anna tytön elää elämäänsä hän on jo aikuinen ja päättää itse valinnoistaan.

Vierailija
4/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olinkin päälle 30, hyvä työ ja tulot!

Ap

Vierailija
6/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, ihan normaali ikä lisääntyä. Luulin että tää on joku 16-18-vuotias.

Varmaan 70% nuorten parien esikoisista on vahinkoja.

Vierailija
7/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olinkin päälle 30, hyvä työ ja tulot!

Ap

Ja silti kävi näin. Voi voi.

Vierailija
8/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kehittsvammainen ilman diagnoosia.

Vierailija
9/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tytöllä ei ole diagnoosia? Ei toi ole mahdollista suomessa. Kyllä koulussa viimeistään puututaan jos jotain epäillään.

Vierailija
10/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Anna olla. Se on tyttäresi oma valinta, eikä sinulla ole osaa eikä arpaa. Se on tyttäresi, ei sinun vauva, joten hän päättää siitä itse. Turha itkeä.

Vierailija
11/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan kuin minun äitini. :x Kammottava ihminen.

Vierailija
12/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahinko kyseessä. Seurustellu 2 vuotta jonkun muusikon kanssa, en ole koskaan tavannut. Sitä ennen on ollut vähän kenenkin kanssa, 17-vuotiaana karkasi kotoa jonkun netistä löydetyn 23-vuotiaan vanhan ukon mukaan.

Tyttö on nyt 24-vuotias. Opiskelut kesken ja rahat vähissä. Ei aio tehdä aborttia.

Anelin ja huusin tytölle tekemään abortin. Tein sekväksi että tukea ei heru jos lapsen päättää pitää.

Tytöllä ei itsellään ole isää. On lievästi kehitysvammainen (ei diagnosoitu mutta sellainen yksinkertainen)

Mitä ihmettä teen?

Lievästi kehitysvammainen tyttö ja tukea ei heru? Eihän lievästi kehitysvammainen voi edes asua yksin, joten se mitä kerrot on todella ristiriitaista.

Vierailija
13/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tytöllä ei ole diagnoosia? Ei toi ole mahdollista suomessa. Kyllä koulussa viimeistään puututaan jos jotain epäillään.

Ap juttelee mitä sattuu.

Vierailija
14/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekaluokalla olisivat halunneet laittaa johonkin tutkimuksiin, että onko koulukelpoinen mutta en antanut. En halunnut leimata tyttöä loppuelämäkseen.

Ap

Vierailija
15/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun äidinrakkautesi on näköjään ehdollista.

Vierailija
16/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta 20v tytärtä ap:lla on? 58?

Vierailija
17/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta 20v tytärtä ap:lla on? 58?

Ainakin. Ja ne kaikki tulee vuoronperään raskaiksi eli samat geenit kuin äidillään. 25 vuoden kuluttua 48% suomalaisista on sukua ap:lle.

Vierailija
18/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Sen sijaan, että sättisit ja tuomitsisit tyttäresi toiminnan, niin kunnioittaisit hänen päätöstään, oli se halu synnyttää lapsi tai hänen, korostan hänen halunsa tehdä abortti. Sillä, että asetut - tai ilmeisesti olet jo asettunut melskaamaan ja halveksimaan aikuista tytärtäsi ja hänen valintojaan tuskin ja hyvin epätodennäköisesti saavutat mitään hyvää. Ymmärrän huolen, mutta sitä en käsitä, että oletat, että sinulla olisi asiasta päätäntävalta. - Ei. Vaan tyttärsi joutuu asian päättämään asiasta itse. Mutta myös kantamaan vastuun päätöksestään. Eikä se ole helppo oli valinta kumpi tahansa. Mutta yhtään helpommaksi se ei tule, jos sinä olet asettunut vastustamaan ja pitämään tytärtäsi harknta kyvyttömän yksilönä, joka ei kykenisi itsenäiseen päätöksen tekoon. Sen sijaan, että edes hieman yrittäsit olla hänelle tueksi. Ei väksin ja pakolla, vaan ikäänkuin tehdäksesi selväksi, että olet lähellä ja "hengessä mukana" ja mahd. käytettävissäkin jos tyttäresi (ja hänen miehensä) jossain sattuu sinua tarvitsemaan.   

Vierailija
19/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo nuori, en ole koskaan ymmärtänyt mikä tarve teineillä onnhaluta äidiksi.

Vierailija
20/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tullut raskaaksi 24-vuotiaana, kahden vuoden seurustelun jälkeen, kesken opiskelujen. En tosin muusikolle ja vanhempanikin olivat nähneet miehen. Meillä menee edelleen hyvin. Saimme molemmat opiskeltua ja elämä on leppoisaa nyt nelivuotiaan kanssa.

En näe tyttäresi tilanteessa mitään huonoa. Paitsi sen, että sinä olet totaaliääliö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme