Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttäreni on raskaana, en voi hyväksyä

Vierailija
14.06.2017 |

Vahinko kyseessä. Seurustellu 2 vuotta jonkun muusikon kanssa, en ole koskaan tavannut. Sitä ennen on ollut vähän kenenkin kanssa, 17-vuotiaana karkasi kotoa jonkun netistä löydetyn 23-vuotiaan vanhan ukon mukaan.

Tyttö on nyt 24-vuotias. Opiskelut kesken ja rahat vähissä. Ei aio tehdä aborttia.

Anelin ja huusin tytölle tekemään abortin. Tein sekväksi että tukea ei heru jos lapsen päättää pitää.

Tytöllä ei itsellään ole isää. On lievästi kehitysvammainen (ei diagnosoitu mutta sellainen yksinkertainen)

Mitä ihmettä teen?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aloittajassa on itsessään jotain vikaa jos tytär ei ole esitellyt kahteen vuoteen seurustelukumppaniaan äidilleen.

Tuolla menettelyllä aloittaja ei todennäköisesti tule edes näkemään lapsenlasta.

Vierailija
22/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo nuori, en ole koskaan ymmärtänyt mikä tarve teineillä onnhaluta äidiksi.

Älä huoli. Jos tältä palstalta hakisi oikeaa aikaa, jolloin olisi paras, aika synnyttää ja saada lapsi(a) niin hyvin todennäköisestitulos olisi musertava; Tämän palstan mukaan lapsia voi saada vain ja ainoastaan ajankohtana, joka on aina jonkun muun mielestä se väärä ajankohta. Toisekseen miksi emme osaa ja halua kunnioittaa, jokaisen omaa valintaa ja päätöstä siitä, milloiin itse kukin on valmis saamaan lapsia, jos sellainen mahdollisuus on olemassa.- - - Ei se aborttikaan ole minkäänikäisenä täysin kivuton tai ainakaan helppo ratkaisu, jokaiselle meistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet suhtautunut tytön aiempiin seurustelukumppaneihin?

Et varmaan hyvin jos ei kahteen vuoteen ole tuonut poikaystävänsä näytille.

Vierailija
24/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman kuuluu tukea omaa lasta. 24-vuotias on jo täysin kypsä päättämään omasta lisääntymisestään (toki nuoremmatkin, mutta tossa iässä ei enää mitään lapsia olla. Täydellinen lisääntymisikä).

Vierailija
25/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt edes vähän, ikis, näiden aloitusten kanssa. 0/5 taas tästä.

Vierailija
26/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär on nyt aikuinen nainen ja päättää itse, älä puutu asioihin jotka eivät sinulle kuulu.

Opiskelua voi jatkaa koska vaan.

Vierailija
27/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei varmaan halua tytölleen hänen kohtaloaan. Ei minusta mitään väärää

Vierailija
28/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä sitä, miksi tyttäresi karkasi kotoa 17-vuotiaana ja haki rakkautta hieman vanhemmalta mieheltä? Hänellä ei ollut isää ja äiti on ekasta luokasta alkaen opettanut, ettei saa saada kehitysvammaisen "leimaa" millään testeillä. Niinpä tyttäresi ei ole saanut tarvitsemaansa tukea opiskeluun.

Toivottavasti lapsen isä pysyy kuvioissa mukana ja rakastaa tytärtäsi ja lastaan. Ehkä tyttäresi saa vihdoin rakastavan perheen, jossa hänet hyväksytään ja hänen päätöksiään kunnioitetaan.

Vierailija
29/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei voi olla muuta kuin provo!

Vaikka minun oikeasti "hulttio"-tyttärelleni tapahtuisi mitä, ainoa asia josta hän voi olla varma on, että minä en hylkää. Monenlaista on jo tapahtunut ja huolta ollut ja valinnat ovat olleet surkeita mutta äitiin hän voi luottaa...

Vierailija
30/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei voi olla muuta kuin provo!

Vaikka minun oikeasti "hulttio"-tyttärelleni tapahtuisi mitä, ainoa asia josta hän voi olla varma on, että minä en hylkää. Monenlaista on jo tapahtunut ja huolta ollut ja valinnat ovat olleet surkeita mutta äitiin hän voi luottaa...

Tälläisiä äitejä on suomessa paljonkin... AP voi myös oikeasti olla tämä tyttö, joka hakee lohtua kirjoittamalla tälläisen provon.

Vierailija
31/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Miksi minun asiallinen viestini poistui? :o Kirjoitin siis, että jos ap haluaa säilyttää välit tyttäreensä, niin kannattaa lopettaa tuollaiset arvostelut alkuunsa ja pyytää anteeksi. Nyt menee vielä ensijärkytyksen piikkiin, mutta kohta olet vain kusipää.

Vierailija
32/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi on aikuinen nainen. Hän saa itse tehdä päätöksensä.

Voi ap, toivottavasti tulet järkiisi. Muuten sulle voi tulla yksinäinen vanhuus.