Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää, auttakaa en tiedä mitä teen

Vierailija
14.06.2017 |

Olen vajaa kolmekymppinen nainen, asutaan Helsingissä pienessä kalliissa asunnossa vuoden ikäisen lapsen kanssa. Mies ei halua olla kanssani koska pidin lapsen (tulin kierukasta huolimatta raskaaksi ja huomasin tämän kun olin toisella kuulla raskaana). Teen tällä hetkellä todella raskasta vanhustyötä ja vapaa-ajalla hoidan pientä lastani. Rahahuoliakin on. Olen aivan äärirajoilla, tuntuu että katkean kohta kun en enää jaksa. Lapsuudenperheeni asuu maalla, pitäisikö muuttaa sinnepäin siksi aikaa kunnes saan raha-asiat kuntoon? Mielessä pyörii vain mustia ajatuksia.. :'(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu muuta pois helsingistä ni ei ole enää rahahuolia.

Vierailija
2/8 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten maalle muutto parantaisi raha-asioita jos sulla ei ole siellä töitä? Ota yhteyttä neuvolaan, lastensuojeluun tai kerro lapsesi hoitopaikan työntekijöille että et jaksa yksin.Jos saisit apua vapaa-aikana lapsen hoitoon että saisit levätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta vaan. Ainahan voit muuttaa takaisin Helsinkiin jos siltä tuntuu

Vierailija
4/8 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene juttelemaan työterveyteen tai vaikka terveyskeskukseen. Onko sulla ystäviä, keneltä voisit saada lapsenhoitoapua? Kaipaat omaa aikaa.

Muuta vaikka Vantaalle, vähän halvempaan asuntoon.

Mutta toisaalta, jos sinulla on hoitoalan koulutus, niin löydät töitä varmasti muualtakin, joten kannattaa todella harkita sitä muuttoa lähemmäksi sukulaisia.

Tsemppiä! Kyllä sinä selviät!

Vierailija
5/8 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua. Voisin hyvin ryhtyä sulle kaveriksi ja lapselle varatädiksi.

Kokeile ottaa yhteyttä Helsinki Missioon, heillä on tukiperhetoimintaa.

Vierailija
6/8 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummolassa maalla on omakotitalossa sellainen lisäsiipi jossa mun velikin asui ilmaiseksi kunnes muutti kauemmaksi.. Se on aivan tyhjillään ja mummo asuu yksin siellä.. Mietin sitä vaihtoehtoa..

Ap

Vierailija
7/8 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mummolassa maalla on omakotitalossa sellainen lisäsiipi jossa mun velikin asui ilmaiseksi kunnes muutti kauemmaksi.. Se on aivan tyhjillään ja mummo asuu yksin siellä.. Mietin sitä vaihtoehtoa..

Ap

Tämä kuulostaa hyvältä, rohkeutta ja voimia!

Vierailija
8/8 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi