Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen siivooja, en ihmeiden tekijä >:(

Vierailija
14.06.2017 |

Joopa joo. Ei tässä ihmeisiin pystytä pelkän veden avulla ja kuluneilla laikoilla kun vaihtareitakaan ei ole ja pesuaineet ovat loppu.
Esimiehelle kerrottu liki kolme viikkoa sitten. Tilaus kadonnut jonnekin kun vieläkään ei ole tarvittavia ja välttämättömiä välineitä saapunut.

Kivaa lukea palautetta taululta että hallia voisi siivota. Lynkatkaa vaan työntekijä joka ei tilauksia tee itse vaan sen tekee esimies. Jep. Minunhan vika se on kun en saa lattia puhtaaksi pelkällä vedellä vaikka miten tahdonvoimallakin yritän parhaani tehdä. Toisekseen kun ei ole missään ollut koneen mentävää kulkureittiä kun tavarat ovat hujan hajan kulkuväylillä päivisin lainkaan. Ainoa vaihtoehtoni on ollutkin keräillä ainoastaan roskia harjan ja rikkalapion kanssa mutta siitäkään ei hyvällä katsota (???). Koneella ajoa vaaditaan mutta kaikki isompi roska ja kivet tukkivat laitteen joten pakkohan ne on ensin kerättävä pois tieltä harjalla ja lapiolla.

Odotan jo niin lomalle pääsyä. Ja syksyllä alkavaa mammalomaa. Ainakin voin miettiä työpaikan vaihtoa rauhassa kun ei tässä tunnu hommat rullaavan ollenkaan :(

Oli pakko avautua tauolla.
Muita siivoojia samassa tilanteessa? Miten tehdä mahdottomasta mahdollista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetti vieny kuorman väärään paikkaan ja siivoojaa pidetään laiskana. Olen päiviä etsinyt kuormaani joka vihdosta viimein löytyi ulkovarastosta minne se ei kuulu vaan sen paikka on siivoojan nurkkaus tuotantohallin puolella. Että näin. Onneksi alkaa loma juhannuksen jälkeen :p

-ap

Vierailija
2/3 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo useimmissa ketjusiivousfirmoissa on paskat esimiehet ja kaikki on työntekijöiden vika. Itse olin siivouksessa ja se oli viimeinen kerta kun hankin sellaisen työn. Esimiehen mielestä en osannut käyttää mappia koska se oli jo etukäteen rikki ja kun avasin sen niin kaikki paperit bongahtivat ulos! Esimies katsoi minua vihaisesti ja syytti että rikoin sen mapin ja sitten tuli viereeni tivaamaan että "Nyt opetellaan miten se mappi avataan" -_- että tällaista. Mapissa oli siis asiakkaiden siivouskohde tietoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli typerä teksti pyyhitty pois taululta :D

Huvittavaa kun täällä on miehiä töissä mutta kirjoituksen sävy kuin teinitytöllä :D

-ap