Puolueesta eronnut jatkaa ministerinä? Mitä vi??#@
Tä?! Kuinka voi erota puolueesta ja jatkaa kansanedustajana/ministerinä omassa keksityssä ryhmässä, joka ei ole rekisteröity puolue?
Kommentit (16)
Ministerin ei tarvitse olla minkään puolueen jäsen. Olisi kannattanut olla hereillä yhteiskuntaopin tunnilla.
Kyllä on Halla-aholaisia teinejä pantu hanuriin tänään lujaa. Onneksi oli kyseesä vain Spini, Sipilä ja Orpo eikä esim Putin.
Puolueesta voi erota koska haluaa,eikä se kuulu kenellekkään.
No minä ainakin nieleskelen, enkä ole ap.
Ei ole minun Suomi ja minun demokratia tämä.
Jäi näköjään myös paras a-ryhmä kannattajiin. Miten kukaan voi olla noin helvetin tietämätön?
Oletteko oikeasti noin tyhmiä vai esitättekö? Ei ministerin tarvitse kuulua mihinkään puolueeseen, eikä olla edes kansanedustaja. Onhan niitä ollut kokonaisia virkamieshallituksiakin. Pääasia, että yli 100 kansanedustajaa kannattaa hallitusta, niin hallitus voi olla vaikka apinalauma.
Erotatko puolueen eduskuntaryhmästä?
Vierailija kirjoitti:
Voi toki. Mutta sen jälkeen ei voi kuulua hallitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko oikeasti noin tyhmiä vai esitättekö? Ei ministerin tarvitse kuulua mihinkään puolueeseen, eikä olla edes kansanedustaja. Onhan niitä ollut kokonaisia virkamieshallituksiakin. Pääasia, että yli 100 kansanedustajaa kannattaa hallitusta, niin hallitus voi olla vaikka apinalauma.
Niinhän se onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toki. Mutta sen jälkeen ei voi kuulua hallitukseen.
Tottakai voi, älä viitsi valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Erotatko puolueen eduskuntaryhmästä?
En. Kerro minulle fiksumpana.
Te ette voi olla noin tietämättömiä. Ministerin on oltava hyvämaineinen Suomen kansalainen, siinä kaikki. Minkään puolueen jäsenyyttä ministeriltä ei edellytetä, ei myöskään kansanedustajuutta.
Tätä typeryyden määrää. Mun oma isoisäni on ollut Suomen hallituksen jäsenenä eli siis ministerinä. Muttei koskaan ole kuulunut mihinkään puolueeseen.
Tiäkkö kun ministerin ei tarvitse olla edes kansanedustaja. Tällaisia kummajaisia on ollut jo monta. Esimerkiksi Cronberg, Haglund ja Stubb näin pari henkilöä mainitakseni.
Mäkään en tajua.