Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varsin kimpaantunut: Mieheni katselee TAAS jalkapalloa Viaplaysta

Vierailija
13.06.2017 |

Eikö siitä jalkapallosta pääse koskaan eroon?? Taas kuuluu vihellyksiä ja turhaa mölinää koko illan. Millaisia terveisiä lähettäisitte raivostuttavan jalkapallohullulle miehelleni?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna katsoa, aikuinen mies.Se on sen harrastus.Ei minua haittasi yhtään.

Vierailija
2/22 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Opeta lajin salaisuudet naisellesi, itsekästä katsoa yksin"

Vierailija
4/22 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Opeta lajin salaisuudet naisellesi, itsekästä katsoa yksin"

Hmph, kyllä se yrittääkin tomerasti ennen jokaista peliä opettaa :(

Vierailija
5/22 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi jalkapalloa!

Vierailija
6/22 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun muija taas katselee arkipäivisin uuden päivän ja salkkarit... sitten ei jää aikaa katsella yhteisiä sarjoja, niitäkin on iso pino odottamassa kunvaan löytyis sopiva ajankohta, sentään vapaapäivinä sitten ehditään katsella muutakin, ei voi kuulemma nauhottaa ja katsoa niitä useampaa kerralla putkeen aina loppuviikosta?

7/22 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne miehen kiinnostuksen kohteet noin paljon nyppii, niin miksi edes olette yhdessä?

Vierailija
8/22 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas telkasta tulee jatkuvaa sisustusohjelmaa. Ei saa*ana kiinnosta missä kunnossa jonkun kanadalaisen en suite kylppäri on tai paljonko jonkun p*skahuussin remppa mökillä maksaa.

Vierailija
9/22 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sarjaa hän seuraili?

Vierailija
10/22 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo ilmeiseset vielä jotain uusintoja... tosi fani. Itsekkin tykkään katsoa jalkapalloa, mutta en kyllä jaksaisi katsoa vanhojen pelien uusintoja.

Vierailija
11/22 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tapailin jalkapallofania ja siitä kokemuksesta oppineena totesin, että jatkossa jätän nämä pallofanit suosiolla muille. Onnea valitsemallasi tiellä. Onhan toi perseestä, jos on muuten hyvä mies.

Vierailija
12/22 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siitä jalkapallosta pääse koskaan eroon?? Taas kuuluu vihellyksiä ja turhaa mölinää koko illan. Millaisia terveisiä lähettäisitte raivostuttavan jalkapallohullulle miehelleni?

Olet kimpaantunut? Miksi?

Vierailija
13/22 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hänen harrastus, anna katsoa. Varmasti sinäkin katsot/teet jotain mikä häntä ei kiinnosta.

Vierailija
14/22 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Why golf if you can have sex"

Vierailija
15/22 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoo ilmeiseset vielä jotain uusintoja... tosi fani. Itsekkin tykkään katsoa jalkapalloa, mutta en kyllä jaksaisi katsoa vanhojen pelien uusintoja.

Jep, huono provo. Mammat ei tiedä, että huippufutis on kesällä tauolla.

Vierailija
16/22 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"varsin kimpaantunut". Hui, ja voi hitsin vitsi! Nyt on helvetti irti, varsinainen raivotar - ihme, että mies vielä uskaltaa katsoa sitä jalkapalloa.

Vierailija
17/22 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, kun mies aina pelaa!

Ja se ongelma on siinä, että pelaa mun koneella, koska myi omansa pois. Vaikea päästä itse pelaamaan omalla koneella :D

Vierailija
18/22 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, huono provo. Mammat ei tiedä, että huippufutis on kesällä tauolla.

Uusinnat... et taida tietää sinäkään mitään huippufutiksesta?

Vierailija
19/22 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen varsin kimpaantunut" on pinnallinen tunne. Mitä oikeasti tunnet asiasta?  Mikä tunnet pinnallisen tuntee alla? Se alkaa minusta tuntuu ja voisi olla esimerkiksi: "Minusta tuntuu, että mieheni ei arvosta minua ja yhteistä aikaamme, kun katsoo jalkapalloa". 

Vierailija
20/22 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulla olisi hänelle jotain tärkeämpää tehtävää. Jotain naiserityistä kenties?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi