Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin ekaa kertaa lidlissä, ja nyt tuntuu kyllä tyhmältä

Vierailija
13.06.2017 |

Ihan yhtä hyvää safkaa kuin jossain cittarissa, mutta halvemmalla. En oo vaan aikasemmin viitsinyt käydä, koska köyhien kauppa stigma. Nyt tuntuu idiootilta. (ps. käyn kyllä jatkossakin cittarissa ostaan vanhoja lemppareita.)

Jos yhtään pystyy irtautumaan k- ja s-ryhmien monopoleista niin todellakin käytän tilaisuuden hyödyksi.

Kommentit (239)

41/239 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan jees mutta maitoa täytyy aina hakea muualta. Se niitten uht hyla maito maistuu ihan kuralta. Ja kissanhiekka ja ruoka

Vierailija
42/239 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina välillä käyn liiterissä toteamassa että missä täällä on syömäkelpoinen ruoka. Viimeksi "Suomalaiset lihapullat". Niin surkeaa kuraa, että yleensä kaikkiruokainen mieskin jätti syömättä. Meillä ei ole koskaan vielä laitettu lihapullia roskiin kun kukaan ei suostu syömään kuin pari pitkin hampain.

Ei kai kukaan täysjärkinen syö mitään teollisia valmislihapullia? Aivan sama minkä valmistajan tekeleitä ovat, aivan hirveetä kuraa kaikki. Itse tehdyt aivan eri maailmasta. Ei kai kukaan ole niin uusvaton, ettei osaa itse lihapullia tehdä???

Itse teen Lidlin jauhelihasta lihapullat ja herkullisia tulee. Ei mitään teollista kamarapaskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/239 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5641 kirjoitti:

Muuten ihan jees mutta maitoa täytyy aina hakea muualta. Se niitten uht hyla maito maistuu ihan kuralta. Ja kissanhiekka ja ruoka

Kissanhiekka varmaan maistuukin kuralta, ainakin siinä vaiheessa, kun on käytettyä. 

Vierailija
44/239 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niissä myydä kaikkia samoja tuotteita, joitain yksittäisiä sieltä käy hakemassa mihin ollaan tykästytty

Vierailija
45/239 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuten löydy laktoosittomia tuotteita kuin muutaman ovat sinne hämäykseksi lätkäisseet

46/239 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin Lidliä kun se oli lähikauppani. Prisma laski hintoja jonkin verran ja Lidlin hinnat ovat vuosien saatossa nousseet. Monet tuotteet ova täsmälleen saman hintaisia. Lidl on halvempi lähinnä pitkään säilyvissä tuotteissa, joita Lidl saa ilmeisesti hyvällä diilillä isojen ostomäärien takia Euroopasta.

Kun hintaero on mitätön ja Lidl on nykyään kauempanakin kuin Prisma ja Prisman tarjonta on huomattavasti parempi ja sieltä pääsee itsepalvelukassojen läpi nopeammin, eikä siellä tarvitse katsella spurguja ja muuta roskasakkia, niin Prisman valinta on aika helppoa. Muutenkin tykkään enemmän Prisman tilavuudesta. Lidlin kassat ovat myös todella hitaat.

Ei minulla ole nykyään oikein mitää syytä enää käydä Lidlissä. Mikään paljon ostamani tuote ei ole siellä niin paljon halvempaa, että olisi kannattavaa.   

47/239 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin naurattaa jos cittarissa ostaa kaksi ruokapussillista ruokaa maksaa 100e ja lidlis sama määrä, samoja tuotteita 20e. Et ihan sama vaikka koko Suomi pitäis mua köyhänä. Jääpähän rahaa tehdä myös jotain kivaaki elämässä. Eihän tää edes olis elämää jos koko palkka menis vaan ruokiin. Hyvä sit vanhana selittää lapsen lapsille ku oli niin gansta ja siisti elämä Cittarissa.

Vierailija
48/239 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö Lidlistä vieläkään kotimaisia, lisäaineettomia ja mielellään sokerittomia tuotteita niin paljon valikoimista, että ei tarvitse käydä kahdessa kaupassa? Jos ulkomaisia niin sitten luomutuotteita, en halua myrkyttyä kaikenmaailman torjunta-aineista. Pari kertaa olen koittanut ostaa Lidlistä kasviksia ja suurin osa niistä mätäni parin päivän sisään kun olivat valmiiksi pakattuina sellaiseen isompaan säkkiin. Minusta asiakkaan tulisi saada itse valikoida ne vihannekset ja hedelmät mitä ostaa, niin ei tarvitse ostaa niitä valmiiksi ylikypsiä. Onko tähän tullut jo muutosta? Saako sieltä juureen leivottua leipää (säilyy kauemmin homehtumatta ja on vähäsuolaisempi)?

Vierailija
49/239 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2 kauppaa kävelymatkan päässä, Lidl ja S-market.

Kummassakin käyn kerran viikossa .

Valikoimat ovat älyttömän suppeat Lidlissä, mutta aina olen mieleisen löytänyt. Ja paistopiste on loistojuttu .

Vierailija
50/239 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl on ihan kiva kauppa käydä napsimassa esim. jugurtteja, muroja, hiutaleita, leipiä, juustoja, leivonnaisia,  juomia ja makeisia. Ostan aina jotain muita kuin niitä iänikuisen samoja suomalaisia merkkejä. Mutta tosiaan, kauppalistan kanssa en mene sinne koskaan. Käyn kerran kuussa täydentämässä "namijutut" ja muuten ostan ruoat K:sta. Ja S-ryhmää kartan, koska se on niin äärettömän tylsä. Pitkästyn niitten samojen tuotteiden ja hintojen samanlaisten hyllyjen keskellä. Lidlin kahlaa tunnissa; aina on jotain uutta ja jotain tarjouksessa. 

Miksi kukaan aikuinen puhuu nameista? Voiko ärsyttävämpää ollakaan. Naminami

Vierailija
51/239 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on yllättänyt positiivisesti JOISSAKIN asioissa.

Osa vaatteista on todella laadukkaita (osa ei). Helmet vaan pitää löytää.

Cashmirneule 60e on ollut paras ikinä, peittosi kalliimmat.

Myös pellavamekot 9e aivan loistava hinta/laatusuhde.

Tosin paljon myös rättiä.

Kannattaa kuitenkin tsekata, voi yllättyä.

Vierailija
52/239 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on hyvä vahtoehto pikkupaikkakunnalla jossa kilpailijatkin ovat pikkukauppoja ja kalliita sellaisia. Mutta suuremmilla paikkakunnilla, joilla on useita Prisma ja Citymarket kokoisia kauppoja, niin niissä hinnat ovat hyvin lähdellä Lidliä ja viimeisissä vertailuissahan Halpuutettu Prisma on ollut Lidliä halvempi.

Itse tulee käytyä Lidlissä ehkä noin kerran kuussa, mutta kyllä se aina on sama juttu että se valikoima vaan on niin surkea että ei siellä viitti tehdä päittäisiä ruokaostoksia, eikä se hintakaan ole juuri halvempi, eikä edes ole halvempi läheskään kaikissa tuoteissa. Prisman valikoimahan on noin 30 kertaa suurempi kuin Lidlin.

Vierailija
53/239 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt 2 kertaa, mutta joka kerta on pitänyt käydä lisäksi toisessa kaupassa. En löytänyt mm. hyla-maitoa.

Oikeeta maitoa on

Vierailija
54/239 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl on yllättänyt positiivisesti JOISSAKIN asioissa.

Osa vaatteista on todella laadukkaita (osa ei). Helmet vaan pitää löytää.

Cashmirneule 60e on ollut paras ikinä, peittosi kalliimmat.

Myös pellavamekot 9e aivan loistava hinta/laatusuhde.

Tosin paljon myös rättiä.

Kannattaa kuitenkin tsekata, voi yllättyä.

Joo, on. Mutta kun niitä vaatteita ja muita tavaroita tulee 10kpl per myymälä, niin aika tuuri saa olla että saa edes omaa kokoaan. Lidlissä oli joskus sarja kiinalaisia astioita, joita haluttiin ja jouduttiin kiertämään kaikki lähikaupunkienkin myymälättä jotta saatiin haluamamme setti kasaan, yksi sieltä, toinen täältä.....

Vierailija
55/239 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä en saa ikinä ostettua kaikkea tarvitsemaa, mutta paljon sieltä löytyy sellaista, mitä ei saa muualta, tai saa halvemmalla. Sieltä saa ihan parasta, kofeiinitonta piparminttuteetä, samoin kuin halvempaa juoksevaa hunajaa. Lidlin kissanhiekka on parasta, mitä olen kissoilla käyttänyt. Hiilihapolliset juomat (esim novellen vastaava joku jasmiini-aprikoosi vai mikä se oli) on halvempaa, ja yhtä hyvää.

Vierailija
56/239 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on samanlaiset hinnat joka tuotteessa kuin esim S-ryhmän Xtra-tuotteissa. Laatu vaan on usein parempi. Eniten säästöjä tulee siitä ettei osta liikaa heräteostoja eikä kaikessa valitse kalliimpaa merkkiä. Montaa tuotetta ei ole saatavilla kuin Lidlissä.

Vierailija
57/239 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhien kauppa-stigma? WTF?

Ainoastaan täällä mahdollista, vauva-aihe- vapaalla, kaikkea sitä näkee kun lukee! Stigma! 😄 😅

Vierailija
58/239 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa harvemmin löydän mitään hyvää Lidlistä. Käyn cittarissa ja ostan mieluummin Valion tuotteita kun jotain epämääräisiä saksalaisia maitotuotteita.

Valion bulkkituotteethan ei pärjää laadussa saksalaisille mitenkään. Tosin Lidlin maitotuotteet on kyllä isolta osalta ihan kotimaisia.

Saksalainen laatu? Meinasin kuolla nauruun väitteesi kanssa. Itse olen sen "laadun" nähnyt varsinkin autojen kanssa. Ei ikinä enää yhtäkään saksalaista autoa. Mieluummin ranskalaisia.

Vierailija
59/239 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinatan kirjoitti:

Mua ainakin naurattaa jos cittarissa ostaa kaksi ruokapussillista ruokaa maksaa 100e ja lidlis sama määrä, samoja tuotteita 20e. Et ihan sama vaikka koko Suomi pitäis mua köyhänä. Jääpähän rahaa tehdä myös jotain kivaaki elämässä. Eihän tää edes olis elämää jos koko palkka menis vaan ruokiin. Hyvä sit vanhana selittää lapsen lapsille ku oli niin gansta ja siisti elämä Cittarissa.

Noilla puheilla ei yksinkertaisesti ole mitään totuusperää. Väitätkö tosissasi, että citymarketin hinnat ovat viisinkertaiset Lidliin  verrattuna? Halvemmat ne toki ovat, mutta valtaosan kohdalla ero on muutamia prosentteja. Ehkä jotain tuotteita voi saada Lidlistä puolet halvemmalla, kuten pitkään säilyviä kuivatuotteita. 

Vierailija
60/239 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on kauppa einesten syöjille. Esim kuivia papuja, linssejä, hyvälaatuisia vihanneksia tai maidottomia "jugurtteja" sieltä ei löydä. Ei taida olla kaurajauhoa tai ruismaltaitakaan. Meillä jäisi suurin osa ostoslistasta puuttumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä