Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanot naiselle, joka on kiinnostunut sinusta, mutta sinä et hänestä?

Vierailija
13.06.2017 |

Minulla on surkeat sosiaaliset taidot, joten nämä tilanteet ovat aina vaikeita. En haluaisi loukata, mutta jotenkin töksäytän aina vaan "En pidä sinua viehättävänä", "En ole koskaan ajatellut sinua sillä tavalla" jne. ja sitten tulee tukala hiljaisuus. En keksi mitään muuta sanottavaa, kun tilanne tulee usein aika yllättäen.

Joskus on hankalaa olla komea mies. Naiset yliarvioivat viehätysvoimansa aika monesti ja sitten tällaisia kiusallisia tilanteita syntyy.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus sanonut, että valitettavasti minulla ei ole tarpeeksi tunteita seurustelua ajatellen.

Vierailija
2/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sanoisit vain "olen varattu"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaikka tää:

"Joskus on hankalaa olla komea mies. Naiset yliarvioivat viehätysvoimansa aika monesti ja sitten tällaisia kiusallisia tilanteita syntyy."

Varmaan kuivuu römpsä välittömästi.

Vierailija
4/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano vaikka tää:

"Joskus on hankalaa olla komea mies. Naiset yliarvioivat viehätysvoimansa aika monesti ja sitten tällaisia kiusallisia tilanteita syntyy."

Ihan hyvä idea, mutta en osaa tai halua olla tuollainen ilkimys.

ap

Vierailija
5/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin vaan suoraan, jos toinen ei ole omaa tyyppiä. Turhaa siinä on toiselle turhia toiveita elätellä jos ei itseä pätkääkään kiinnosta, pääsee nainen etsimään itselleen uutta saalista.

Toisaalta, mainitsit, että joskus on hankalaa olla komea mies. Pidätkö kaikkia naisia rumina vai mikset voisi tutustua heihin paremmin, josko sinullekin niitä tunteita vähitellen kehittyisi. Ymmärrän, että ulkonäkö voi joillekin suhteessa olla hyvin tärkeää, mutta kannattaa myös muistaa se, että on olemassa ihmisiä, joiden luonne on täyttä kultaa, ja saattaa itsekin sitten myös ajan kuluessa vähitellen näkemään toisen ulkoisestikin viehättävänä. Sanonpahan vain, sillä minulle kävi juuri näin.

Vierailija
6/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että tämä ei toimi. Miksi ei voi vain olla rehellinen? Ei se ilkeyttä tarkoita. 

Vierailija
7/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jestas! Sano että haluat olla vain ystävä. Hyvin helppoa ja yksinkertaista. Ei se voi olla kovin vaikeaa, sitä paitsi annat varmasti jotain väärää signaalia näille naisille ja nautit siitä kuitenkin salaa, että sinusta ollaan kiinnostuneita. Myönnätkö?

Vierailija
8/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin vaan suoraan, jos toinen ei ole omaa tyyppiä. Turhaa siinä on toiselle turhia toiveita elätellä jos ei itseä pätkääkään kiinnosta, pääsee nainen etsimään itselleen uutta saalista.

Toisaalta, mainitsit, että joskus on hankalaa olla komea mies. Pidätkö kaikkia naisia rumina vai mikset voisi tutustua heihin paremmin, josko sinullekin niitä tunteita vähitellen kehittyisi. Ymmärrän, että ulkonäkö voi joillekin suhteessa olla hyvin tärkeää, mutta kannattaa myös muistaa se, että on olemassa ihmisiä, joiden luonne on täyttä kultaa, ja saattaa itsekin sitten myös ajan kuluessa vähitellen näkemään toisen ulkoisestikin viehättävänä. Sanonpahan vain, sillä minulle kävi juuri näin.

En toki pidä kaikkia naisia rumina, mutta vähemmän viehättävät ovat hanakampia lähestymään. Hyvännäköisten ei kai sitten itse tarvitse miehiä lähestyä.

Oikeastaan minulle ei ole ollut tarjolla kiinnostavaa naista oikein koskaan, kun en itse osaa tehdä aloitteitakaan. Naiset ovat vaan olleet jotenkin "Ööh, okei...", kun yritän jotain jutella.

ap

Vierailija
9/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sanovat niissä tilanteissa, että mies on niin mukava, että he haluavat olla mieluummin kavereita.

Se lause siis ei tarkoita, että naiset eivät halua seurustella mukavien miesten kanssa vaan että ko mies ei ole kiinnostava seksuaalisesti ja on ehkä luonteenakin vastenmielinen eikä oikeasti mukava. Se on vain kohteluas Ei kiitos todellakaan.

Vierailija
10/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että olet hyvä nainen jollekin muulle miehelle. Kerrankin niin päin.

Vierailija
11/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En toki pidä kaikkia naisia rumina, mutta vähemmän viehättävät ovat hanakampia lähestymään. Hyvännäköisten ei kai sitten itse tarvitse miehiä lähestyä.

Oikeastaan minulle ei ole ollut tarjolla kiinnostavaa naista oikein koskaan, kun en itse osaa tehdä aloitteitakaan. Naiset ovat vaan olleet jotenkin "Ööh, okei...", kun yritän jotain jutella.

ap

Hmmm. Joko olet sosiaalisesti ja verbaalisti todella kömpelö tai sitten et ole niin komea kuin kuvittelet. Tuollaista reaktiota ei hyvännäköinen normaali mies montaa kertaa saa.

Vierailija
12/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hmmm. Joko olet sosiaalisesti ja verbaalisti todella kömpelö tai sitten et ole niin komea kuin kuvittelet. Tuollaista reaktiota ei hyvännäköinen normaali mies montaa kertaa saa.

Tai sitten se yliarvioi viehätysvoimansa, minkä johdosta syntyy kiusallisia tilanteita (ööh, okei...).

Vierailija
13/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, satanen vetoa että olet kaikkea muuta kuin komea mies. Naiset ovat hyviä arvioimaan oman tasonsa, mutta jotkut miehet kuvittelevat olevansa paljon todellisuutta viehättävämpiä.

Omallekin kohdalle osui joskus tuollainen omassa hurmaavuusharhassaan lilluva mies. Kertoi minulle kuinka ei hänellä ei ollut tunteita minua kohtaan. Siitä on nyt neljä vuotta ja mies on vieläkin sinkku eikä hänen viehättävinä pitämänsä naiset katso häneen kahta kertaa.

14/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin naisena pidän juuri tuollaista töksäytystä kaikista parhaana, kunhan se on sävyltään asiallinen. Torjutuksi tuleminen ei ole koskaan kivaa, vaikka kuinka nättiin pakettiin sen yrittäisi muotoilla, ja kaikenlainen pehmentely ainakin omien kokemusteni mukaan estää vain viestin menemistä perille, kun toinen epätoivoisesti takertuu jokaiseen oljenkorteen, jonka avulla voisi vielä toiveita elätellä: "Emme voi olla yhdessä, olen varattu" - ai eli jos jäätkin sinkuksi niin sitten olisit saman tien kiinnostunut? "Elämäntilanteeseeni ei juuri nyt sovi seurustelu" - ai no mutta kyllä mä jaksan odottaa sen verran että sun pahimmat kiireet hellittää! Jne.

Suora "Olen otettu huomiostasi, mutta en ole kiinnostunut sinusta" ei jätä mitään epäselvyyksiä eikä todellakaan ole mitenkään tökeröä. Ne nyt voi jättää omaan arvoonsa, jotka vetävät kohteliaistakin pakeista hirveät pultit.

Vierailija
15/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano että et ole kiinnostunut, tai että et ole tyyppiäni.

Vierailija
16/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon naisena että olen varattu, siis heille joita en entuudestaan tunne (loppuu jankkaus yleensä heti). Tutuille jne sanon että en ole kiinnostunut muuna kuin kaverina.

Vierailija
17/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on tuo " minulla ei valitettavasti ole riittävästi tunteita tässä". On suora mutta kunnioittava, neutraali. Ei siinä pidä toisen viehättävyyttä ruveta arvioimaan, se on loukkaavaa.

Vierailija
18/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano vaikka tää:

Ap kyllä kuulostaa tyypiltä, jonka seurassa römpsä kuivahtaa muutenkin.

Vierailija
19/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut on hyvä. Se on rehellinen ja napakka vastaus. Toisen on helppo luopua. Minulla ei ole tarpeeksi tunteita sinua kohtaan taas viittaa siihen, että tunteita on. Se voi olla huolella ihastuneelle vaikeampi vastaus.

Vierailija
20/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano mitään ja katoan paikalta. Yleensä välttelen kohtaamista kaikin keinoin. Jossain vaiheessa tyhmempikin tajuaa, ettei minua kannata yrittää. Täytyy kyllä sanoa, että peilistä katsoo vastaan melkoinen komistus. En ihmettele, että naisetkin aika usein havittelevat minua.