Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko tälaisen miehen kanssa?

Vierailija
13.06.2017 |

Eronnut(4vuotta sitten) , alle 40v ,7-vuotiaan lapsen viikonloppuisä.

Tapaamissopimusta exän lanssa ei ole,lapsi melkein joka vkl isällään. Kasvattaa lastaan vapaaseen tyyliin,lapsi hypii nenilleni eikä isä reagoi. Ruoka on pahaa,pitäisi tehdä jotain muuta (kana+riisi oli tarjolla)
Lapsi heittäytyy raukaksi ja ulisee,tekoitkee kun haluaa isänsä jakamattoman huomion..kokoajan. Kun saa huomion niin itku loppuu ja on taas kuin aurinko.
On hyvin itsekeskeinen ja hakeutuu keskipisteeksi hinnalla millä hyvänsä.
Kyllä,minulla on mielipiteeni lapsen käytöksestä mutta yritän olla hänelle ystävällinen kaikesta huolimatta.

Lapsi ei puhu minulle kaikki kommunikointi on "Isi,isi....isiiii" vaikka olisin vieressä. Hän kuvittelee olevansa siis isänsä kanssa kahden ja minä vain siinä ohessa,ei siis huomioi olemassaoloani milläänlailla.
Toissapäivänä olimme samaan aikaan kylpyhuoneessa,sensijaan että lapsi olisi minua pyytänyt laittamaan hänen harjansa peilikaappiin niin hän alkoi huutamaan ja käskyttämään isäänsä paikalle. Isähän sieltä jo kirmasikin kun minä sitten sanoin ystävällisesti olevani tässä vieressä joten voin laittaa harjan paikalleen.
Isä tekee lapselleen KAIKEN valmiiksi ja varsinkin näin loma-aikana se tulee hyvin esille. Myöntää olevansa viikon jälkeen jo aivan puhki,ei ihme! Ei kuitenkaan aijo tyyliään muuttaa joten siihen en voi vaikuttaa enempää,asiasta on keskusteltu. Ikävän tilanteista tekee se että oma lapseni joka on hieman vanhempi seuraa tätä sirkusta vierestä ja on välillä hämillään toisen laosen käytöksestä.

Tässä siis pienenpieni viittaus mieheen isänä.

Mitä mies on sitten meidän aikuisten kesken.
Rassailee ja ihastelee autojaan sekä moottoripyöräänsä,on iltaisin niiiiiiiin väsynyt ettei seksi kiinnosta kuin kerran kuussa ja silloinkin laukeaa ennenkuin ehdin saada orgasmin. Tämä siis olinlapsi ollut hänellä taikka sitten ei.
Viimeviikolla olimme 5päivää kahden,tein aloitteen neljästi ja viidentenä aamuna mies könysi päälleni. Seksi on suht tyydyttävää..ei kuitenkaan riitä minulle.

Ignoraa ja ghostaa usein,tänäänkin keskittyi niin intensiivisesti pikku prinssiinsä että olemme valehtelematta vaihtaneet noin 20lauseen verran keskenämme. On siis kuin minua ei olisikaan.
Ei koske,ei katso silmiin..ei lähesty millääntavalla.

Yhteiseloa takana päälle 2 vuotta ja mies haluaa muuttaa yhteen.
Lähtisitkö tähän?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan lähtisi?

Vierailija
2/8 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun et yhtä ainutta positiivista asiaa hänestä tunnu löytävän, niin miksi ihmeessä kyselet???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään en olisi. Saako muuten kysyä miten sä onnistut kirjoittamaan joka ikisen lauseen jotenkin väärin? Pitääkö paljon harjoitella?

Vierailija
4/8 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolisena helppo sano että lähtisin ja helvetin lujaa.. Mutta ei se niin helppoa ole. Minua kauhistuttaa tuo lapsen kasvattaminen todella paljon. Ja tuo seksin vähyys vaikka yrität :/ Ei kuulosta intohimoiselta suhteelta mitä ainakin itse haluaisin. En myöskään olisi onnellinen jos en saisi huomionosoituksia ja kosketuksia mieheltäni. Kirjottamasi perusteella vaikuttaa ettei mistäsi kiinnosta sinä pätkääkään.. Miksiköhän hän on suhteessa?

Vierailija
5/8 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En normaalisti kirjoita puhelimella tänne, sori :D

Kirjoitusvirheet ihan vaan tästä pirun näpyttelystä.

Mä olen ihan tosissani miettinyt että tässä ei taida olla romanttisesta suhteesta kysymys lainkaan,muistuttaa sisaruutta!

Siis ylipäänsä tilanteesta tekee kestämättömän se että kun miehen lapsi on paikalla,on mies isän roolissa kuin nappia painamalla. On tietysti hienoa että hän kantaa vastuunsa mutta eipä tämä sihde voi hyvin jos minut laitetaan nurkkaan siksi aikaa kun lapsi on tapaamisella. Varsinkin kun olemme samassa asunnossa. Pyrin antamaan heille myös aikaa kahden kesken.

Mitä tulee aikaan jolloin ollaan kahden,ei seksiä..torjumisia 4/5 kerroista. Mies tiuskasee vain ettei ole kokoajan seksi mielessä toisin kuin minulla. Olisi sitä seksiä edes kerran viikkoon ja jonkinlaista huomioimista!!

Ap

Vierailija
6/8 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jätä se.Heti huomenna. Ihana kesä tulossa, löydät paremman!

Vierailija
7/8 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nytkin,tulin pyykkituvasta.

Mies laittanut poikansa nukkumaan,käynyt suihkussa ja makaa sängyssä selaamassa puhelimellaan nettiä.

Menen suihkun kautta sänkyyn niin mitä tekee mies,sanoatta mitään laittaa puhelimen pois ja alkaa nukkumaan.

Että sellanen rakkaustarina meillä!

Ap

Vierailija
8/8 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ei kuulosta yhtään kivalle.. Ota puheeksi miehen kanssa toi että et koe itseäsi rakastetuksi tässä suhteessa ja olisiko parempi lähteä eriteille :/ Jos ei edes hyvä yötä sanoa tai vähän paijata...