Tinder-treffeistä
Jos olet käynyt Tinder-treffeillä, kuinka monen kanssa olet harrastanut seksiä?
Kommentit (11)
Näytää olevan niin, ettei siellä kovin monen kanssa duunailla.
Kysymys: oletko koskaan päässyt edes tinderin kautta treffeille. Peukku ylös jos olet ja peukku ala jos et.
Olen ollut 2 kertaa tindertreffeillä ja harrastin sexyä molemmilla kerroilla.
Hei, lasketaanko tässä nyt tindertreffeiksi kaikki miehet, joiden kanssa on tavattu tinderin kautta vai pelkästään ne ensitreffit. Minulla oli esim mies, johon tutustuin tinderin kautta, mutta seksiä meillä oli vasta yli kuukausi ensitapaamisen jälkeen. Lasketaanko tämä?
Vierailija kirjoitti:
Hei, lasketaanko tässä nyt tindertreffeiksi kaikki miehet, joiden kanssa on tavattu tinderin kautta vai pelkästään ne ensitreffit. Minulla oli esim mies, johon tutustuin tinderin kautta, mutta seksiä meillä oli vasta yli kuukausi ensitapaamisen jälkeen. Lasketaanko tämä?
Kyllä tuohon voi laskea myös seuraavillakin treffeillä harrastettu seksi. Ei tarvitse olla heti ensitreffeillä.
En ole päässyt treffeille Tinderin kautta, kaksi vuotta Tinderöintiä takana
M28
Kävin viiden kanssa treffeillä, yhden kanssa (nykyisen mieheni) kanssa harrastettiin seksiä 4-5kk treffailun jälkeen.
Äänestin tuohon yhden, joka on nyt mieheni jo kolme vuotta. Emme kuitenkaan eka treffeillä menneet sänkyyn.
Olen tavannut tinderin kautta 20+ miestä ja kaikki ollut vain ja ainoastaan panotreffejä. Yhden kanssa piti myös olla panotreffit mutta hän halusi vain pussailla. (Kai olin sitten liian ruma pantavaksi).
-