Nyt taiteelliset mammat!!! APUA kaipaan!!!!
tarttis tehdä kierrätysmateriaalista joku " taideteos" .
Itse en keksi yhtään mitään, kun ei ole tuota taiteellisuutta suotu.
keksikääpäs mulle joku kiva taideteos!!! :)
Kiitos ja kumarrus! :)
Kommentit (10)
HEH´..
yhdelle kurssille vaan täytyy tehdä tuollainen leikkimielinen juttu!!!
APUA! :)
siis minkä saisi vielä järkevästi näin palstan välityksellä selitettyä..
oletko se sama joka aiemmin kyseli kouluhommiinsa kierrätysideoita?
mä oon kyl niin huono noissa käsitöissä ja tuollaisen taiteen kans, että ei mitään rajaa ;)
-ap-
nyt kaivelemaan kaappeja ja luovuus valloilleen. saatat lopputuloksella yllättää itsesikin ;)
taideteoshan voi käytännössä olla mitä vain. meidänkin lapset on oppineet, kun vauvat piirtää sotkuja, niin isommat menevät kehumaan, että onpa upea taideteos ;) Kaikki on taidetta.
Tuohan on kiva tehtävä!
-edellinen
Liimaa taulupohjaan, jossa on kehykset -> joku hieno vanha lautanen ja haarukka ja veitsi. Kaikki tarpeet löydät kirpparilta, ja avot jo on kierrätystä ja taiteellinen :)
Tai sit hankit niitä vanhoja lautasia ym. ja rikot ne ja teet mosaikkia! Esim tauluksi tai päällystät ihan minkä vaan jutun esim. kukkaruukun!
Tai teet vanhoista aterimista ja rautalangasta vääntämällä himmelin tai tuulikellon!
?
Kiitoksia kaikille avusta!!!
Jospa tämä mamma sitten kehittelis jotain hauskaa...Tulen sitten kertomaan mitä taiteilin :)
-ap-
Silppua tehosekoittimella tyhjä pahvinen munakenno ihan hienoksi silpuksi. Liota vedessä ja saat hyvää papaerimassaa muotoiluun. Silppu kannatta tehdä tosi pieneksi, että onnistuu.
Etpä pitkälle pääse, jos jo tässä vaiheessa tarvitset apua.