Miten saisin mieheni ottamaan leluja mukaan?
Olemme yhdessä hankkineet minulle jo kolme ihana vibraa. Luulin että ne tulisi yhteisiin leikkeihin koska se ajatuksena tuntuu tosi kiihottavalta. Haluaisin myös katsoisi minua samalla kun hyväilee itseään.
Ei tosin paheksu jos niitä käytän jos iso O jää joskus saamatta.
Mutta miten saisin ne yhteisiin hetkiin? Otanko vain petiin suosikkini ja käsken töihin? en usko että se toimisi.
Kommentit (13)
Harmi että täällä ei ole rohkeita miehiä jotka haluaisi katsella sauvaleikkiä. Pöh...
Täh.?.
Eikö täällä ole...?
No on, mutta eikös teillä ollut ne ukot himassa. Minua niin kovasti jaksaa hämmästyttää miten aikuiset ihmiset mieluummin kyselevät tuntemattomilta kuin kumppaniltaan mitä sen ko. kumppanin päässä liikkuu.
Aloita sauvaleikki itseksesi niin että mies kuulee touhusi ja pääsee tulemaan mukaan?
Tietty voisi leluvalikoimaa laajentaa mieheenkin, osta vaikka penisrengas ja hyväile sillä miestä. Tajuaa ehkä itsekin lelujen mukavuuden siin kohtaa tai voit tarjota sauvaa..
Vierailija kirjoitti:
Harmi että täällä ei ole rohkeita miehiä jotka haluaisi katsella sauvaleikkiä. Pöh...
Kyllä tykkään katsoa ja myös leikkiä niillä.Välillä saa vaan keskittyä naisen tyydyttämiseen.Ihana työntää dildo naisen sisään ja samalla nähdä kuinka hän nauttii.Myös itse voin samalla antaa viälä suuseksiä .nuolla klittaa.Nam...
Anna värinää miehen elimelle. Lupaan että syttyy!
Hanki leluja myös miehelle. Joku kerta sitten ehdotat että leikitte molemmat leluilla. Joko olette itse puikoissa ja seuraatte toisianne tai kiusaatte toisianne nautinnon huipulle.
Minä haluan enemmän leluja yhteisiin leikkeihin kun vaimoni. Tykkään todella paljon käyttää sauvoja ja vibroja vaimooni.
Jos tuo on miehellesi jokin kynnys, niin pyydä vaikka miestäsi ensin vibraamaan sinua ja sitten menet 69 päälle ja otat mieheltä suihin hänen vibratessa sinua. Voit myös ehdottaa, että kokeilisitte tuplaa, eli kalu toiseen reikään ja lelu toiseen. ;)
Pyydä miehesi naimaan sua takaapäin ja sitten pyydät häntä sormettamaan sua hellästi peppuun samalla. Seuraavaa kertaa varten ostat pikkuisen vibran ja pyydät hänet antamaan sitä sinne peppuun samalla ;)
Et mitenkään, jos miehesi on järjissään ja omaa edes hitusen omanarvontuntoa. Toki voithan sinä miehelle sanoa, ettei vehkeet tai taidot oikein riitä vaan pitäisi saada tekomunaa. Veikkaan vaan mies saattaa ruveta katselemaan sellaista akkaa, jonka pystyy tyydyttämään. Mikäli edes pystyy enää seksiä harrastamaan.
Taidat olla neitsyt jos asenne leluihin on tuollainen :D
Menet sänkyyn ja työnnät sen dildon pilluun. Otat kännykällä kuvan ja lähetät miehelle. On kumma, jos ei viivana ole sun luona.
Sinä otat dildosi ja mies tekovaginan.
Nautinnon tasa-arvo.
Minäkin haluan samaa. Suhde uusi mutta jotain maustetta voisi jo kokeilla.