Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vankilassa väkivaltarikoksesta istunut mies, kirjoittaa "ettei koskaan satuttaisi naista" luottaisitteko?

Vierailija
13.06.2017 |

Mies oli aiheuttanut toiselle miehelle aivovaurion velkoja periessään. Mies myönsi minulle tämän heti toisilla treffeillä ja sanoi, että ymmärtää jos en halua jatkaa hänen kanssaan. Kuitenkin tämä mies on suorastaan neuroottinen siitä, että naisia ei satuteta. Olemme ollet sängyssä ja hän nosti minut sängylle kuin posliiniesineen ja varoi hirveästi minua.

Mitä/ketä uskoa, en tiedä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai että ihan sängyssä olette olleet mutta silti mietit vakavissasi että voiko mieheen luottaa? Ei hyvää päivää

Vierailija
2/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoisin hänen myös katuvan sitä, että on satuttanut miestä ja ajattelevan, että ei enää koskaan satuttaisi naista EIKÄ miestä

Vierailija
4/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi enkä ryhtyisi suhteeseen. Tuskin siinä velkojen perinnässäkään oli ollut tarkoitus aivovaurioita tuottaa...

Vierailija
5/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne ketään tarkoita satuttaa. Niille vaan sattuu niitä oho-tilanteita. Siksi ne siellä vankilassa ovat.

Vierailija
6/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti tältä kannalta:

"Mä en koskaan, siis koskaan satuttaisi naista." on kuten "Mä en koskaan, siis koskaan löisi sun nenää linttaan." on kuten "Mä en koskaan, siis koskaan leikkaisi sun päätä irti."

Kenen normaalin ihmisen tarvitsee erikseen vakuutella tuollaisia..?

Vierailija
7/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti tältä kannalta:

"Mä en koskaan, siis koskaan satuttaisi naista." on kuten "Mä en koskaan, siis koskaan löisi sun nenää linttaan." on kuten "Mä en koskaan, siis koskaan leikkaisi sun päätä irti."

Tämä ja en luottaisi.

Vierailija
8/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hakkaa varmasti sinutkin. Älä ole tyhmä.

Kun mies kirjoittaa tai sanoo olevansa rehti, luotettava, uskollinen ja turvallinen niin hän on kaikkea muuta.

Miksi tunnet että sinun pitää seurustella väkivaltarikollisen kanssa? Pidätkö itseäsi huonona niin että sinun pitää tyytyä rikolliseen? Onko joku sanonut että et kelpaa?

Yrität saada vakuutusta sille ettei mies tee sinulle pahaa kun et kuitenkaan itse usko siihen.

Vankilat on kummasti täynnä miehiä jotka ei tekisi naiselle pahaa ja kummasti on tullut hakattua, raiskattua ja tapettu yksi jos ei useampikin nainen jopa tyttö.

Vierailija
9/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan jatkaisi tapailua.

Vierailija
10/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päätät jatkaa eteenpäin niin hankihan pippurisumute, tai jotain kättä pidempää, kyllähän niitä reikiintyneitä hampaitaki saa korjattua mutta eine 100% tule oleen koskaan enää

Vierailija
11/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisina tässä on, että et todennäköisesti edes ole trolli.

Vierailija
12/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sehän on ollut työtapaturma!

Ei sillä ole mitään tekemistä henkilökohtaisen elämän kanssa.

Vierailija
13/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ei siis ole mikään ongelma se, että olet tekemisissä ihmisen kanssa, joka on hakannut toisen vankeustuomion arvoisesti? Aivovamman tuottaminen ei ole tarpeeksi paha? Se ei kerro sulle kontrollin menettämisestä? 

Vierailija
14/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi.

Vierailija
15/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

j.ä.n.n.ä

Vierailija
16/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti tältä kannalta:

Tämä. Olet ap sekaisin jos edes harkitset.

Vierailija
17/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli silti ajattelee, että väkivalta miestä kohtaan on ok, kuulostaa konservatiiviselta ja yksinkertaiselta henkilöltä.

Vierailija
18/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vakuuttaa että naisia ei satuteta ja on myös kohdellut sinua helläkätisesti, luottaisin häneen, mutta etenisin kuitenkin varovaisesti/hitaasti. Kaikenlaista muutakin saattaa paljastua ihmisestä kuin väkivaltaisuus (miehiä) kohtaan. Ihanaa, jos on sitä mieltä että naisiin ei kosketa, mutta saattaako hän olla samalla ns perinteisten arvojen kannalla, eli ajatella millainen on nainen (kodin hengetär ja suojeltava) ja millainen on mies (työntekijä ja voimaa käyttävä)?

Vierailija
19/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli samanlainen vakuuttelija, joka ei koskaan muka löisi naista. Minua kuristi kerran ja lopetin tietysti suhteen siihen. Vuosia myöhemmin selitti lyöneensä silloista naisystäväänsä, vaikka ei olisi koskaan voinut uskoa tekevänsä niin. :D Miten harhoissa voi elää?

Vierailija
20/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten kun tuolla miehellä tulee erimielisyyttä isäsi, veljesi, poikasi tai mahdollisesti hänen jälkeensä seuraavan miehesi kanssa? Näillä on vaikeuksia itsehillinnässä, ovat usein sairaaloisen mustasukkaisia, veloissa, työttömiä, asunnottomia, käyttävät liikaa päihteitä... ja kyllä hakkaavat naisia. Siinä vaiheessa sanovat vain että et sinä ole mikään nainen, vaan pelkkä paskaläjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä