Käy sääliksi Halla-ahoa
Eihän tuollaisen tyypin ollut koskaan tarkoitus päätyä tällaiseen pyöritykseen ja kaikesta olemuksesta huomaa, että jokainen hetki julkisuudessa on tuskaa. Tuntuu, että Jussikaan ei enää saa pysäytettyä konetta jonka käynnisti vaikka ehkä haluaisikin.
Nyt kun puolue hajosi niin pyöritys tulee olemaan vieläkin kovempi eikä sitä yhtään helpota Huhtasaari ja Hakkarainen varapuheenjohtajina.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista, että Halla-aho ei itse sääli ketään.
Se siitä.
On se silti ihminen, harmi toki että on kuolettanut empatiakykynsä ja tehnyt siitä itselleen jonkinlaisen ansion.
Onko väitteellesi jotain lähdettä?
En ole tuo, jolta kysyit, mutta lähde on Halla-Ahon käyttäytyminen ja julkiset kannanotot.
Mielestäni ne todistavat päinvastaista. Väite oli siis että Halla-aho on ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se siitä.
On se silti ihminen, harmi toki että on kuolettanut empatiakykynsä ja tehnyt siitä itselleen jonkinlaisen ansion.
Halla-ahon blogi Scripta. Suora lainaus hänen ajattelustaan:
"Kunnes joku kertoo minulle, että miten niin kaikki ovat samanarvoisia, olen edellä sano-tusta seuraten sitä mieltä, että erilaisuus on eriarvoisuutta ja että kaikki ovat eriarvoisia. Sen sijaan, toisin kuin egalitaristit kuvittelevat, eriarvoisuudesta ei seuraa vähempiar-voisten kaasuttaminen, ellei kaasuttamiselle ole muuta pätevää syytä. Mielestäni olen arvokkaampi kuin metsäpolulla lojuva hiirenraato, mutta en minä sen takia revi raatoa palasiksi. Mielestäni maailma on mukavampi paikka, jos siellä on taidetta (uskonnoista ja eduskunnasta en ole ihan varma) ja kielentutkimusta. Mutta jos vene alkaa vuotaa, pidän selvänä, että yli laidan on heitettävä ensimmäisenä vähäarvoisin lasti, ts. taiteilijat ja kielentutkijat."
Empatia ei varsinaisesti loista edeltävästä.
Itseasiassa tuossahan on empatiaa ihan itsensä toisten puolesta uhraamiseen asti jos oikein kunnolla luet.
Hallis olisi voinut sanoa hallitukselle, että "ei saa antaa pelolle valtaa".
Vierailija kirjoitti:
Hallis olisi voinut sanoa hallitukselle, että "ei saa antaa pelolle valtaa".
Todella fiksu kommentti! Epäilemättä fiksuin komentti ikinä hommalaiselta.
Vieläkö se hengaa sen varavaimon kans?
Hommalaisten strategia kusi ja pahasti. Se, että on jollain alueella kirjatietoälykkyyttä ei tarkoita että osaisi johtaa. Soinin perintö on paskottu nyt ja niin on Vennamonkin. Kyllä oli ennätysnopea teko Halla-ahon surkimukselta. Perinteiset puolueet tulee pärjäämään jatkossakin.
Olen kuulunut nukkuviin. Nyt voin äänestää Persuja.
Vierailija kirjoitti:
Mielisairas ressukkahan se on. Mt-potilaat pitäisi tietenkin hyväksyä, mutta tarvitseeko sellaisesta tehdä puoluejohtaja?
Eiköhän jätetä ne diagnoosit ihan ammattilaisille. Häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se siitä.
Savon Sanomien haastattelu otsikolla Opin vetäytymään kuplan sisään. Kvg
Nousu, uho ja tuho, kaikki kolmessa päivässä. Kyllä Jussi osaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se siitä.
Savon Sanomien haastattelu otsikolla Opin vetäytymään kuplan sisään. Kvg
Väite oli että Halla-aho on ihminen. Sille väitteelle ei tunnu lähdettä löytyvän.
Vierailija kirjoitti:
Se siitä.
Ei niin,se on tunteeton psykopaatti.
Maata tulisikin johtaa järjellä eikä tunteella.
Vierailija kirjoitti:
Nousu, uho ja tuho, kaikki kolmessa päivässä. Kyllä Jussi osaa
Tavallisesti "maahanmuuttokriittisillä" kestää hieman pidempää tuhota oma "kansanliikkeensä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se siitä.
Halla-aho sanoi itse haastattelussa näin, että ei tunne enää mitään, koska kuoletti tunteensa kouluaikoina.
Jotenkin tragikoomista, että kiusaamisen uhri johtaa nyt kiusaajien suosimaa puoluetta. Sillä persujen äänestäjäthän ovat tuollaista keskimääräistä punaniskaisempaa, kiusaamiseen taipuvaa ja ilkeää sakkia. Voisin melkein lyödä vetoa, että Halla-aho inhoaa 99:ää prosenttia häntä ylistävistä punaniskoista.
Jännä kun omalla kohdallani valtaosa entisistä kiusaajistani äänestää nykyään vihreitä/vasemmistoliittoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se siitä.
Halla-aho sanoi itse haastattelussa näin, että ei tunne enää mitään, koska kuoletti tunteensa kouluaikoina.
Jotenkin tragikoomista, että kiusaamisen uhri johtaa nyt kiusaajien suosimaa puoluetta. Sillä persujen äänestäjäthän ovat tuollaista keskimääräistä punaniskaisempaa, kiusaamiseen taipuvaa ja ilkeää sakkia. Voisin melkein lyödä vetoa, että Halla-aho inhoaa 99:ää prosenttia häntä ylistävistä punaniskoista.
Jännä kun omalla kohdallani valtaosa entisistä kiusaajistani äänestää nykyään vihreitä/vasemmistoliittoa...
Sama, kaikki tuntemani kiusaajat ovat nykyisin itseään täynnä olevia olemme-muita-parempia vihreitä. Suomen ylivoimaisesti ylimielisin puolue.
Halla-ahon blogi Scripta. Suora lainaus hänen ajattelustaan:
"Kunnes joku kertoo minulle, että miten niin kaikki ovat samanarvoisia, olen edellä sano-tusta seuraten sitä mieltä, että erilaisuus on eriarvoisuutta ja että kaikki ovat eriarvoisia. Sen sijaan, toisin kuin egalitaristit kuvittelevat, eriarvoisuudesta ei seuraa vähempiar-voisten kaasuttaminen, ellei kaasuttamiselle ole muuta pätevää syytä. Mielestäni olen arvokkaampi kuin metsäpolulla lojuva hiirenraato, mutta en minä sen takia revi raatoa palasiksi. Mielestäni maailma on mukavampi paikka, jos siellä on taidetta (uskonnoista ja eduskunnasta en ole ihan varma) ja kielentutkimusta. Mutta jos vene alkaa vuotaa, pidän selvänä, että yli laidan on heitettävä ensimmäisenä vähäarvoisin lasti, ts. taiteilijat ja kielentutkijat."
Empatia ei varsinaisesti loista edeltävästä.