Tuntuu että sinkkuna elämä on helpompaa
Onko täällä muita jotka ajattelevat että sinkkuna olisi helpompaa elää. Parisuhteessa tuntee jatkuvasti pettymyksiä, kun olettaa asioita ja toinen ilmoittaa että ei asia olekkaan niin. Itse ole parisuhteessa tällä hetkellä ja meillä on pääsääntöisesti niin ihanaa, mutta välillä kun itse olettaa jotain ja niin ei tapahdukkaan niin olen kyllä todella pettynyt. Esim. olin oletuksessa että vietämme miehen kanssa vkl yhdessä, kun yhteinen aika on välillä vähissä töidemme takia, niin mies ilmoitti että meneekin lapsuuden kotiin vkl kun ei ole vähään aikaan käynnyt. Minä kyllä pahoitan mieleni tällaisista kun tuntuu että valitsee mielummin olla erossa minusta vkl, kun viettää yhteistä aikaa pitkästä aikaa. Ja pari vk sitten mieheni itse huomautti että meillä on liian vähän yhteistä aikaa. Tulee vähän itsekäs fiilis nyt hänestä.
Kommentit (28)
Molempia kokeilleena valitsen ehdottomasti sinkkuden!
Elämä on täydempää, monipuolisempaa, ihanan vapaata. Ei mitään kompromisseja ja luopumisia. Ei sietämistä. Sen kun elät juuri niinkuin tahdot
Edellistä lainatakseni : "Nainen saa seksiä sinkkunakin. Mies tarvitsee seksiä saadakseen parisuhteen.:"
Kertokaapa Naiset kuinka moni haluaa parisuhteen jos se perustuu vain sille. että kun mies ei muuten saa seksiä? - Niinpä. En minäkään.
En ole esine enkä käyttöhyödyke. Siksi haluan elää sen mukaisesti, En myy ihmisarvoani ja alennu pumpattavaksi barbaraksi miesparoille jotka muuten joutuvat olemaan ilman. .
Vierailija kirjoitti:
Mä huomasin myös parisuhteessa ollessani, että pettymysten, oletusten ja itkujen määrä oli paljon isompi kuin nyt sinkkuna. Enkä ihan hevillä tätä fiilistä vaihtaisi parisuhteeseen :D
Sama täällä. Ahdistaa ajatuskin parisuhteesta.
Sinkkuäiti täällä. Todellakin on helpompaa .
Kyllä sinkkuna on iloisempaa. Ei mustasukkaisuusdraamoja. Ei vinkunaa. Ja yksinäinen en ole. Mulla on paljon ystäviä. Matkustelen lomilla. Seksiäkin saan, en keltä tahansa vaan tutulta ja turvalliselta,kondomin kanssa tietenkin. Kotona saan olla kuten lystää. Voi voi,en vaihtais tätä mihinkään.
On helppoa sinkkuna ja pysyn sellaisena,mutta jokainen elää miten elää. Mulle tämä parasta.
Ei kannata aloittaa parisuhdetta jos kommunikaatio takkuaa. Oikean kumppanin kanssa ei tarvitse olettaa yhtään mitään vaan asiat puhutaan reilusti auki heti kun niitä ilmenee. Jos ei jostain pysty keskustelemaan niin silloin on väärässä seurassa. Kukaan ei tietääkseni ole ajatustenlukija.
Riippuu onko mies vai nainen.
Nainen saa seksiä sinkkunakin. Mies tarvitsee seksiä saadakseen parisuhteen.