Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos laittaa s-postia johki firmaan kysyäkseen tietoa vaikka jostain tuotteesta ja sieltä vastataan, niin onko kohteliasta että

Vierailija
13.06.2017 |

Siihen heidän vastaukseen vastaa takaisin vaikkapa "Kiitos!" tms? Vai onko se turhaa "roskapostittamista" kun heille varmaan tulee kyselyitä muiltakin niin tuollaiset kiitos viestit vie vaan tilaa ja aikaa?

Esim. Jos laitan Mustille ja Mirrille viestiä ja kysyn jostain heidän koiranruoastaan jotain tarkempia tietoja ja he vastaavat "Kiitos kysymyksestäsi. Lampaanliha on peräisin Espanjasta" ja mä vastaan siihen "Hei, kiitos vastauksesta!", niin onko tuo turhaa vai kohteliasta? Onko parempi olla vastaamatta mitään?

Kuhan mietin.. :D Ite oon aina toiminut niin, että vastaan takaisin kiittämällä. Jotkut myös laittavat vastauksen perään tyyliin "Aurinkoista kevättä!" niin sitten kirjotan itekin siihen "Kiitos vastauksestanne, aurinkoista kevättä myös sinne!"

Teenkö väärin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa roskapostittamista. Niille tulee kuitenkin niin paljon sähköpostia että imturhaa laittaa avaamaan jotain missä lukee kiitos. Siksi aina lisäänkin ensimmäisen viestin loppuun aina "kiitos vastauksestanne" tai muuta vastaavaa koska tietää että sieltä vastaus tulee.

Vierailija
2/4 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yrittäjänä vastailen paljon asiakkaiden viesteihin. Minusta kiittäminen n mukava tapa. Tuohan ei enää vaadi minulta vastausta, mutta saan varmistuksen että vastaukseni on tavoittanut asiakkaan. Ja ainahan liittämisestä ja mukavan kesän toivotuksista jää mukava mieli kummallekin! :)

Vierailija
4/4 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon joskus toiminut yrittäjänä ja kyllä itse tykkäsin jos asiakkaat vastasivat viesteihin kiitoksella. Siitä tulee ihan kiva mieli ja tiedän, että mun viesti on tullut perille, kun siihen jotain takaisin vastataan.

Ei se paljoa vie aikaa lukea joku kiitos viesti ja poistaa se sitten saman tien. Vaikka niitä kiitos viestejä paljon oliskin. Muutaman sekunnin homma lukea ja poistaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme