Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani palasi yhteen exänsä kanssa

Vierailija
13.06.2017 |

Onko teillä kokemusta, että seurustelunne aikana tai eronne jälkeen exänne ovat palanneet takaisin yhteen entisen kumppaninsa luo? Millaisia ajatuksia teillä on herännyt?

Mun ex palasi eromme jälkeen takaisin yhteen lastensa äidin kanssa. Olivat olleet erossa useamman vuoden enkä minä liittynyt eroon millään lailla. Olivat siis eronneet jo aiemmin.

Mielestäni se on hieman erikoista ja pakostikin sitä ajattelee, että haikailiko exänsä perään koko seurustelumme ajan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vetää se suhde niin loppuun asti ettei enää kuuna päivänä kuvittelisi olevansa exän kanssa yhdessä. Mä en voisi olla yhdenkään exän kanssa enää ikinä.

Vierailija
22/25 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha suola janottaa aina.

Mekin exän kanssa koimme monen monta intohimoista hetkeä senkin jälkeen, kun molemmilla oli jo uudet seurustelukumppanit. Ei mitenkään tavatonta siis että exät himoaa toisiaan eron jälkeenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei janota aina. Mä en ikinä palaisi mun exän kanssa yhteen, en ikinä. Ja ilmassa ei ole mitään vihaa, joka lautuu vaan hän oli kertakaikkiaan väärä ihminen mulle, kaikkea hyvää sinne.

Vierailija
24/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt niin, että kymmenisen vuotta sitten rakastuin ja seurustelin puolisen vuotta miehen kanssa. Yllättäen tuli ero. Myöhemmin selvisi, että mies oli löytänyt uuden. Oli muutaman kuukauden tämän uuden heilansa kanssa. Minä tosin en tiennyt siitä mitään. Vähän sen jälkeen palasimme yhteen. Mies sanoi ymmärtäneensä, että minun kanssani hänen kuului olla. Olemme olleet siitä lähtien yhdessä ja meillä on kaksi lasta. En varmastikaan olisi palannut yhteen häneen kanssaan aikoinaan jos olisin tiennyt, että sen lyhyehkön eromme syy oli ainakin jossain määrin se toinen. Asia selvisi minulle paljon myöhemmin. Mutta se on saatu keskusteltua. Voin ymmärtää asian. Rakkaudessa asiat harvoin menevät kuin Strömsössä. Valitettavasti se muutaman kuukauden mittainen toinen nainen ei mitä ilmeisemmin koskaan merkinnyt hänelle kovin paljoa.

Vierailija
25/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän