Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani palasi yhteen exänsä kanssa

Vierailija
13.06.2017 |

Onko teillä kokemusta, että seurustelunne aikana tai eronne jälkeen exänne ovat palanneet takaisin yhteen entisen kumppaninsa luo? Millaisia ajatuksia teillä on herännyt?

Mun ex palasi eromme jälkeen takaisin yhteen lastensa äidin kanssa. Olivat olleet erossa useamman vuoden enkä minä liittynyt eroon millään lailla. Olivat siis eronneet jo aiemmin.

Mielestäni se on hieman erikoista ja pakostikin sitä ajattelee, että haikailiko exänsä perään koko seurustelumme ajan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs haikailulla enää väliä, jos olitte jo eronneet?? Ei kannate ajatuksia moiseen käyttää ja murehtia epäolennaisia asioita

Vierailija
2/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt nii kauheen erikoista ole. Nykysin kun erotaan ihan hetken mielijohteesta, niin ajatukset saattaa selkeytyä myöhemmin ja tajuta millasen virheen on tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt näin, seurustelin exäni kanssa kaksi vuotta ja eron jälkeen n. 3vkon päästä kuulin että ovat palanneet yhteen exänsä kanssa..

Vierailija
4/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin, kunnes exäni jätti minut voidakseen palata ex-vaimonsa eli lapsensa äidin luo.

Vierailija
5/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tosin meillä se meni niin, että pyöritti molempia yhtä aikaa. Ja muutamaa muuta siinä sivussa, tietty.

Vierailija
6/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5 vuoden pituinen suhde päättyi yllättävään viilenemiseen miehen puolelta. Jälkeen päin selvisi, että oli palannut yhteen pitkäaikaisen on/off-kumppaninsa kanssa. Ilmeisesti aikoinaan oli jättänyt tämän tavattuaan minut, mutta sitten vanha suola siis janotti.

En ole jäänyt miettimään haikailiko eksäänsä mutta tuskinpa, koska itse oli se joka tämän oli jättänyt ja mahdollisesti olisi saanut takaisin jo paljon aikaisemminkin.

Vierailija
7/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs haikailulla enää väliä, jos olitte jo eronneet?? Ei kannate ajatuksia moiseen käyttää ja murehtia epäolennaisia asioita

jossitteluahan tämä on, mutta esim se, että vaikuttiko kumppanin haikailu eroon? Jos oli vaikka poissaoleva, eikä panostanut APn kanssa suhteeseen, jos eksä oli koko ajan mielessä.

Tietty erossahan nuo nyt jo ovat, niin parempi siten. Jäähän sitä miettimään, että oliko se suhde täysin ajan hukkaa.

Vierailija
8/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parikymmentä vuotta kestänyt liittoni katkesi, kun mies tapasi nuoruudenaikaisen heilansa ja totesivat, että haluavat jatkaa yhdessä. Päästin mokoman menemään, en haikaile perään.

Vierailija
9/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä jonkun exän tekemisillä on? En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että jos itse on mielihyvin kumppanistaan eronnut, että sitten vakoillaan somessa ja kysellään yhteisiltä tutuilta exän edesottamuksista. Ymmärrän, jos on yhteisiä lapsia, että mahdollinen uusi isä/äitipuoli mietityttää lasten vierailujen takia, mutta noin muuten en todellakaan tajua. Idiooteimmat kaupan päälle vihaavat ja toivovat kaikkea negatiivista exilleen. Turhaan hukkaan heitettyä energiaa.

Vierailija
10/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäähän sitä miettimään, että oliko se suhde täysin ajan hukkaa.

Meillä oli ajan hukkaa, koska olen yli 30-vuotias ja lapsia haluan (haluttiin). Onneksi ei niitä lapsia ehditty saada kun vanha suola alkoi janottaa tai janotti jo.

Vierailija
11/25 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tässä kyse siitä, että tunnetaan rakkautta ja kiintymästä sitä ekaa kumppania kohtaan hyvin paljon, mutta sitten esim muna vie pikkulapsiaikana tms eroamaan tai pettämään. Tunteet eivät kuitenkaan kuole sitä ekaa vaimoa kohtaan, mutta mies ei ole kypsynyt aikuiseksi eikä kykene ymmärtämään muuttunutta elämäntilannetta (vauva-aikaa, haluttomuutta yms). Haetaan ns pikaratkaisua ja sitten kun paineet on helpottanut niin halutaankin takaisin sen oman rakkaan luo. Itse en ottaisi miestä ,joka on eronnut pikkulapsiaikana vaimostaan enkä ex-vaimona ottaisi miestä takaisin... Miehet kuorii kermat päältä.

Vierailija
12/25 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on, kun tunteet ei entiseen kuole ja osaa korjata edelliset virheet. Silloin paluu entiseen johtaa hyvää parisuhteeseen.

Vierailija
13/25 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
14/25 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä seurusteli lähes vuoden mutta piti koko ajan minuun yhteyttä. Tai siis pidimme yhteyksiä yllä.

Nyt on eronnut siitä naisesta ja sanoi mulle vihdoin että oli virhe että päästi mut joskus menemään.

Mä olen tiennyt tämän koko ajan että ei ole päässyt yli musta enkä mäkään siitä.

Nähtäväksi jää palaammeko kuitenkaan yhteen..

Vierailija
15/25 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin exällä ja hänen exällään oli ollut todella riitaisi ero ja vielä vuosi eronkin jälkeen taistelivat, vaikka Mies (exäni) oli ollut kanssani melkein vuoden jo yhdessä. Heillä on yhteinen lapsi, joka aiheutti riitaa ja suhde oli ollut on-off. Nainen oli ihan rakastunut ja haikaili miehen perään pitkään, mutta mies teki selväksi, että haluaa olla minun kanssani.

Kahden vuoden suhteen jälkeen selvisi, että olivat melkeinpä koko meidän suhteen ajan harrastaneet seksiä aina silloin tällöin. Me erosimme ja mies kipitti takaisin exänsä luo.. Miten heillä menee sitä en tiedä eikä kiinnosta. En ymmärrä tuollaisia.

Onko muilla ollut vastaavaa? Onko kauan mennyt päästä asiasta yli?

Vierailija
16/25 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika toisen kanssa opetti sen miten hyvä tyyppi se toinen oli. Ja paljon molemmat kasvoi myös eron aikana ihmisenä.

Vierailija
17/25 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika toisen kanssa opetti sen miten hyvä tyyppi se toinen oli. Ja paljon molemmat kasvoi myös eron aikana ihmisenä.

Miten, kun aina sanotaan, ettei ihmiset muutu, niin turhaan exiin on sekaantua? Voiko olla niin, että oikeasti kasvaa ja kypsyy ja tajuaa, että se exä olikin hyvä, mutta molemmat olivat vaan liian kypsymättömiä?

Vierailija
18/25 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/25 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia

Vierailija
20/25 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen ja vaikeina aikoina ihminen kaipaa jotain tuttua ja turvallista. Se on syy palata exän syliin eikä rakkaus. Se vain on tosi väärin sitä exää kohtaan, joka voi toivoa enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän