Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oikein viihdy ihmisten seurassa

Vierailija
13.06.2017 |

Pakko se kai on myöntää. Viihdyn joten kuten parin ihmisen kanssa, joskus harvoin. Heidän seurassaan ei tarvitse yrittää mitään, he eivät vaadi mitään enkä minä vaadi heiltä. Ollaan vaan yhdessä ja viihdytään, nauretaan jne. Historiamme on ongelmaton, ei suuria tunteikkaita ristiriitoja, mikä on tärkeä asia. Taakoitettu yhteinen historia aiheuttaa minulla se, että väsyn suerassa.

Oikeastaan viihdyn parhaiten yksin. Olen itselleni joustava ja ymmärtäväinen, en vaadi liikoja jne. Olen melkein aina yksin, koska en jaksa muiden seuraa. En silti inhoa muita tms. Minulla on kokemus että tämä on epänormaalia muiden mielestä (omasta mielestäni tämä on ihan ok).

Onko muita? Onko tällainen epänormaalia, pitäisikö muuttua?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties introvertti?

Vierailija
2/15 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia.

Kunhan sen verran "viihdyt" ihmisten seurassa, että saat työsi tehtyä. Vapaa-aikasi voit viettää vaikka aivan yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos oppisi selvittämään ne taakat? Sen verran voisi muuttua.

Vierailija
4/15 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliset taidot on tavallaan kansalaistaito. Vaikka pystyisi asioimaan normaalisti, ei se tarkoita että koko ajan olisi kyse sielusta, mielestä, luonteesta, sinusta. Moni sekoittaa luonteen ja sitten sen ettei omat rajat tunnu kovin vahvoilta. Jos ei osaa pitää puoliaan joutuu petojen revittäväksi. Eli ok olla introvertti, mutta täytyy kuitenkin oppia pitämään rajansa.

Vierailija
5/15 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tuntenut olevani aina epänormaali kun en viihdy muiden seurassa. Yritin niin kovasti että hukkasin itseni. Nyt vasta 30-vuotiaana voin olla se kuka olen. Aloitin 3 harrastustakin tänä vuonna.

Eli vaikka muut pitävät epänormaalina, ei se sitä ole. Jos tykkäät lukea, kannattaa lukea työpaikan hiljainen vallankumous.

Vierailija
6/15 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ei se väärin oo.

Vierailija
7/15 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi hyvin harvaan ihmiseen voi luottaa ihan oikeasti, moni osaa olla tosi kiero.

Vierailija
8/15 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos haluat pitää salaisuuden, pidä salaisuutesi. Yksikin kun tietää asiasi, niin pian sen tietää kaikki.

Vierailija
9/15 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukana epänormaalista. Itse en tahdo sietää enää ketään.

Vierailija
10/15 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn yksin, ei kiinnosta mitä muut asiasta ajattelevat enkä ajattele että olen epänormaali vaikka olisinkin. 

Vierailija
11/15 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normimeininkiä, ole huoleti.

Vierailija
12/15 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenties introvertti?

Ei. Olen Sami.

Vierailija
13/15 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa kokisi olevansa vääränlainen jos erilaisuuttasi arvosteltaisiin päiväkodista työelämään asti. On ok olla introvertti ja viihtyä omassa rauhassa, kuitenkin jokainen on oman itsensä paras ystävä.

Vierailija
14/15 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten sama, mutta en pohdi sitä mitä muut tästä ajattelevat. Todennäköisesti eivät mitään. Jokaista kiinnostaa lähinnä omat asiat, eikä se miksi tuo yksi nyt ei tee sitä tai tätä.

En myöskään ole ihmisvihaaja. Aika moni yksin viihtyvä on katkera ihmisille, mutta en kuulu siihen joukkoon.

Vierailija
15/15 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa aika normaalilta minusta. Minä viihdyn ihmisten seurassa mutta harvoin olen heidän kanssa aktiivisessa vuorovaikutuksessa jolloin yksinäisyyden tunne pahenee. On kauheaa olla yksin ihmisten keskellä. Enkä halua tunkeilla joten en myöskään yritä hakeutua kenenkään seuraan. Vihaan tätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä