Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyl kauhul kasselin eilen naapurin poikien menoa. Päätönt!

Vierailija
13.06.2017 |

Kävin tosa simmottos sit vaa ranryl eilen aamupäiväl ja tupakal ja ihmettelin ku kuulus traakine mekastus tualt rajalinjalt päin ja nii om mone muukki sanonu.Katsoin sitten et mikä siel o meneniläs niin näin nämät "ihanat" naapurin velipualet "leikeissään". No, leikkihän ei mar meni siis niin et toine koorasi toist ku päämajaa ja yritti historisoira koval vauhril pääl ja toine potki allerkeenia ku viimeist päivää. Toisen pojan ropelleri tiätty seisoi siinä vähän matkan pääs eikä sanonnut tai tehny yhtään mitään. Kui mun nysse tarttis sano tää perhe o siis laaja uusperhe,eli vaimol sem pare vaa oli yks poika ennenstään,samoin isäl ja ny heil o yks ei mar yhteine.Tämän simmottos sit vaa miehen poika o joka toine viikonloppu isänsä tykö ja kaikki lomat.Ja ain täsä ny ku poika mahtaks sitä sanokka kehrata o mahtaks sitä sanokka kehrata tääl niin koko hän aika o kauheaa plenreriä. Meiränki jääkaappia o soittanut ja vahinkoittanut simmottos sit vaa useamman kerran ja ei mar isä vaan toteaa ettei niitä viitsi kieltää,nehän o akvaarioit eikä me mitään visailjoit kasvateta.Siis kasvatetaanko visaliljat vaan tiätty niin ettei toissi lyärä tai potkit eikä tahalas satuteta?????? Kyl mä olen meirän molemmil pelottajil opettanut ei sunkka et nyrkit piretään visusti taskus jos rupeaa kiehuttamaan ja ketään ei tönitä,potkit tai lyärä. Totanoi toki pualustaa pitää klupia mut seki mieluummin niin ettei toist satu. Nyt sitten viikonloppuna juteltisse tuan lorrin täsä ny kans vai kummottos tosa pihal ja se sitten kertoi et oli hiukka ihmeissään ku rotan ekot ovat ny sitä mielt et poika pitää pistää pienryhmään mahtaks sitä sanokka kehrata koulus tekosyssen takia kui vaa.No,johan sen kyl näkee kaikki muut paitsi pojan oma isä et poika selvittää asiat hevosel. Liekinheittimessäki kuulemma optimoi jos ei asiat mene ei sunkka häne mielen mukkan. Samaa tekee täsä meirän pihal.Meil jos o aloittelija pihal samaan aikaan niin sem pare vaa mä olen kokoajan mis tahansa vahtimas mitä maskis tiätty tapahtuu ja olen varmaan sata puhuttelua tual toisel lomailijal pitänny. Kotona kuulemma kohtelee korillaa samal taval eli optimoi. Eikä koril mahra omitte sanojensa mukkan mitään.Miten ei joku aikuine ihmine mahra 6 vuatiaal mitään???Kyl mä viäl taistois tuan meirän riivan voitan ja sem pare vaa saan sanani peril.Eikä mun tarvitse muuta ku syntymämerkkiäni hiukka korottaa. Mä olen jo ruvennut pelkäämään päästää tuata meirän kui mun nysse tarttis sano palleriinaa moottoritiel silloin ku noi kaks humanteria ovat siel. Koska hän yleensä päättyy siihen et ei sunkka joku kyl mar sit ruakkii kaloi tämän yhren pojan aloitteest totanoi. En mä kyl väitä et mäkään ja nii om mone muukki sanonu mikään töyrelline kasvattaja olen mut onneks olen saannut kasvatettuu pojat niin et ketään eivät ol simmottos sit vaa satuttaneet tahallisesti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HA!

Vierailija
2/3 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko saman suomen kielellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla