Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan tunteet kuolemaan?

Vierailija
13.06.2017 |

Miten torpataan tunteet?
Mulla oli suhde, mutta ollaan myös ystävät. Koko ajan enenevässä määrin olen havahtunut, etten ole tälle ihmiselle mitään muuta kuin kaveri. Halusi kai jotain läheisyyttä vaan. Petyn häneen aina uudelleen, mutta yritän olla väleissä.
Miten siis saan tunteet häntä kohtaan pois ja pystyn olemaan edes kaveri? mikä tahansa keino kehiin kiitos! Näemme väkisin satunnaisesti, joten välirikkoa en halua silti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut aivan samanlaisessa tilanteessa ja kärsin siitä lopulta kohtuuttoman paljon. En itsekään halunnut etäisyyttä, yritin ajatella tottuvani tilanteeseen - se oli virhe. Ainut mikä todella auttoi oli etäisyys ja aika. Tunteet eivät hiivu mihinkään jos olette jatkuvasti tekemisissä toistenne kanssa.

Ota rohkeasti etäisyyttä, nosta vaikka kissa pöydälle ja kerro tilanteesi niin vastapuolikin ymmärtää.

Vierailija
2/8 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jäsentää noi tunteet. Petytkö ihmiseen vai omiin odotuksiin ja siihen kun ne ei kohtaa. On meinaan kaksi täysin eri asiaa pettyä ihmiseen kuin siihen ettei se todellisuus vastaa odotuksia. 

Sinä et voi sille mitä muut tahtoo elämältään. Kaikki ei sinua halua. Jos tuo on pettymys ja se vaikuttaa siihen ettet voi olla kaverikaan hänelle niin melko mahdoton olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi seurustelukumppani, jonka kanssa tunteet kohtaa. Se on siinä.

Vierailija
4/8 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

xaxaxaxaxa kirjoitti:

Olen itse ollut aivan samanlaisessa tilanteessa ja kärsin siitä lopulta kohtuuttoman paljon. En itsekään halunnut etäisyyttä, yritin ajatella tottuvani tilanteeseen - se oli virhe. Ainut mikä todella auttoi oli etäisyys ja aika. Tunteet eivät hiivu mihinkään jos olette jatkuvasti tekemisissä toistenne kanssa.

Ota rohkeasti etäisyyttä, nosta vaikka kissa pöydälle ja kerro tilanteesi niin vastapuolikin ymmärtää.

Kiitos, tilanne on vain se että näemme "väkisin". Sovitusti on ilmeisesti parempi lopettaa. Kyllä ne tunteet ovat hiipuneet vaikka nähdäänkin, tosin haavat repeytyy auki joka kerta kun muistan ja tajuan ettei hän tunne samoin....

ap

Vierailija
5/8 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jäsentää noi tunteet. Petytkö ihmiseen vai omiin odotuksiin ja siihen kun ne ei kohtaa. On meinaan kaksi täysin eri asiaa pettyä ihmiseen kuin siihen ettei se todellisuus vastaa odotuksia. 

Sinä et voi sille mitä muut tahtoo elämältään. Kaikki ei sinua halua. Jos tuo on pettymys ja se vaikuttaa siihen ettet voi olla kaverikaan hänelle niin melko mahdoton olet.

No juurihan laitoin että haluan olla kaveri. Itsehän halusin enemmän, ja niin hänkin jossain vaiheessa. Sitten päättikin että ollaan vaan kaverit vaikka hakeutuu halimaan ja suukottelemaan aina ajoittain kun nähdään. En minä häntä vihaa enkä inhoa, en vaan kestä sitä, miltä minusta tuntuu aina huomatessani että ne tunteet onkin niin vähäiset nykyään.

ap

Vierailija
6/8 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
7/8 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätät niin.

Tiedän että toisille persoonille vaikeampaa kuin toisille.

Itse olen aina pystynyt rationalisoimaan tilanteita ja jatkamaan elämääni eteenpäin.

Reflektoi. Kysy rationaaliselta minältäsi, miksi suhde ei toimisi? Mitä sinä haluat? mitä toinen haluaa? mikä tekee sinut onnelliseksi? missä olet viiden vuoden kuluttua? kirjoita tai kuvittele ihannepäivä, jos huomenna heräisit ja kaikki unelmat olisivat toteutuneet? mitä näet, ketä siellä on?

Sinä et voi muuttaa toisen tunteita, muista se.

Päätät jatkaa elämääsi toiseen suuntaan.

Vierailija
8/8 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa niitä kuolemaan tahdonvoimalla. Ne kestää minkä kestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän