Mies syö kaiken jäätelön eikä anna minun ottaa
Mieheni syö paljon herkkuja sekä arkisin että vapaalla. Jäätelöä, karkkia, siispä, keksejä. Nyt hän on ostanut aina tiettyä jäätelöä (joskus minä ostan myös sitä kaupasta, kallista jäätelöä) ja syö ison paketin yksin kokonaan. Itse pidän myös jäätelöstä ja pyydän joskus jos mikäkin saisin ottaa. Hän sanoo kuitenkin usein että ei, se on hänen oma jäätelönsä. Jos ostan sitten oman paketin itselleni mies ihmettelee miksi tuplasi rahaa.
Kommentit (18)
Joissain asioissa, mutta on myös kunnon mies, mutta epäilen että hän on vain vielä hieman lapsellinen. Se saattaa myös olla hänestä hauska vitsi että minä en saa yhtään annosta.
Ehkä mies tykkää siitä kun hoivaa häntä.
Ap
Tuo ei muutu.
Jos sinulla on hoivavietti, hakeudu hoitoalalle. Parisuhde ei ole hoitosuhde eli jätä se sika.
Noilla syömätavoilla on varmaan kivan vauvanpyöreäkin tuo sinun hoivattava.
Ei kyllä yllätä. Itsekkäät miehet/naiset löytää epäitsekkäät ja kiltit miehet/naiset. Eihän se muuten toimi :)
Vauhdikkaampina sinkkuaikoina jos hyvin täräytti niin varattu nainen -selvisi aina liian myöhään - halusi tehdä pihviä tai leipoa jotain. Parisuhteessa kyllä jo kauppaan mennessä mietin mitä toinen haluaa, jos ei nyt tänään niin huomenna viimeistään. Ja naiset on vielä niin sulosia että pe klo 18 ei tarvo ostaa sipsejä, mutta klo 23 illan leffan alkaessa availlaan keittiönkaappeja.
Tasan ei mee marjat. Eikä sipsit tai jäätelöt.
Miksette voi molemmat ostaa omaa jäätelöä? Jos mies valittaa niin syöt hänen jäätelönsä. Kyllä jäätelönsyönti on ihmisoikeus.
Osta oma jäätelö, ärsyttää tollaset lokkeilevat ihmiset...
Mullakin oli kerran sellainen mies. Ei varmaan kukaan ihmettele, miksi mennyt aikamuoto.
Ihan sama, onko vitsi vai itsekäs, ei se mukavalta tunnu.
8/9 lisää vielä, että jos tämä on jatkuva ongelma niin mikset vaan osta sitä jäätelöä paketin pakkaseen valmiiksi ja syö sillon ku tekee mieli? Pitääkö aina ryöstää toisten herkut?
Ja ennenkun kukaan ulisee mulle niin, olen parisuhteessa oleva nainen joka ei myöskään jaa ruokaa/herkkuja, koska kyllä nyt aikuinen ihminen osaa itse joko pyytää, että tuon samanlaisen hänelle kun kerran olen jo kaupassa. Ei se himo voi mystisesti tulla aina silloin kun toinen ostaa jotain.
Ja se nyt on totta, että herkut on rahan tuhlausta, vaikka sen sanoisi joku joka niihin aktiivsesti rahaa tuhlaakin
Mun mielestä on kans rasittavaa, jos ostan itselleni herkkuja, ja sitten mies haluaa niitä syödä, vaikka itseäni varten ne hain. Toinen ongelma on se, että itse syön paljon hitaampaa, ja nautiskellen, joten yleensä hän syö 2/3, ja mulle jää vain 1/3.
Olen nykyään alkanut tehdä niin, että ostan noita herkkuja isomman määrän, jotta riittää, tai sitten käyn seuraavana päivänä hakemassa lisää kaupasta. Joskus kun oikein ärsyttää, niin laitan miehen hakemaan lisää syömiensä tilalle.
Pidän myös herkkukätköä, niin ei tarvitse joka päivä hakea lisää.. ku yleensä tykkään syödä pari keksiä silloin tällöin. Jos olisi esillä, niin mies söisi koko paketin kerralla, eikä itselle jäisi mitään. (Hän siis itse myös pitää tästä ajatuksesta, kun hän yrittää vältellä herkkujen syömistä, joten parempi pitää niitä aina välillä piilossa)
Oman jäätelöpaketin ostaminen ei auta koska mies on laktoositon ja jos ostan itselleni ostan laktoosia sisältävää jäätelöä. Kun mies näkee sen hän pettyy, ja saattaa kysyä miksi ostit vain itsellesi.
Minustakin kaikilla on oikeus syödä jäätelöä jos haluaa, varsinkin kun se olen usein minä joka ostan myös miehen jäätelöt. Miehellä jäljellä on aina ennen palkkapäuvää vain parikymppiä tilillä ja sanoo siksi että minun pitää maksaa kun minulla on jäljellä enemmän (minulla on pienemmät tulot kuin miehellä ja ei säännölliset koska teen töitä vai opiskelun ohella, olen siis opiskelija). Minulla on silti enemmän jäljellä aina koska osaan käyttää rahaa säästeliäästi, olen oppinut lapsena koska olen yh-perheestä.
Ap
Te joilla on herkkukätkö, missä pidätte sitä? On oikeastaan aika absurdia että tällaisia miehiä jotka syö kaikki perheen herkut löytyy...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joissain asioissa, mutta on myös kunnon mies, mutta epäilen että hän on vain vielä hieman lapsellinen. Se saattaa myös olla hänestä hauska vitsi että minä en saa yhtään annosta.
Ehkä mies tykkää siitä kun hoivaa häntä.
Ap
Hieman? Etsi aikuinen mies itsellesi, ei tuollaista poikaa joka kaipaa äitihahmoa.
On teillä ongelmat...😂 Pyöreät pallot tappelee jäätelöstä😂
Miehellä ei ole rahaa, nainen ostaa miehen jäätelöt. Mies ei anna naisen syödä jäätelöä, vaikka tämä haluaisi.
Ihan mielenkiinnosta: miksi teillä ei ole omia rahoja ja omia koteja?
Mitä hittoa? Osta omat jäätelösi ja hanki aikuinen mies.
Osta pakkaseen 5 pakettia jäätelöä molemmille.Ongelma ratkaistu.
* tuhlasin rahaa