Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?

12.06.2017 |

Tervetuloa lukemaan palstamme hauskinta ketjua! 🙂✌️

Kommentit (2029)

Vierailija
2021/2029 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin sukulaisen metsätontille auttamaan raivauksessa. Isäni nautiskeli koko päivän, sitten tuli nälkä. Kaupungilla piti päästä nakkikioskille, jossa sitten tukevassa humalassa piti sitä perus-kännimölinää. Muistan vieläkin, kun jotenkin näpräsi matalalla ollutta mainosta ja se tietenkin rikkoutui ja putosi maahan. Häpesin isääni ehkä enemmän kuin koskaan ennen tai sen jälkeen, olin 12v. 

Tuosta varmaan nousi se, että omien lasten aikana en tule olemaan kännissä. Ikinä. Päätös on ollut helppo pitää, ryyppääminen ei ole koskaan maistunut samaan tapaan kuin isä-vainajalle. Toinen mikä nousi, nämä kun olivat lapsuuden viikonloppuja, on se, että alkoholistit eivät ansaitse mitään ymmärrystä. Painukoot luomaansa helvettiin. Jos on pakko kitata viinaa lasten aikaan, ei ole muuta kuin dena. Huono vanhempi.

Vierailija
2022/2029 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tipuin teininä ensin portaat kierien alas, ja sitten naurettiin sille kavereiden kanssa niin että kusin vielä housuunikin. 

Voi olla vaarallista. Ite oon kierinyt rullaportaat alas ja ambulanssi jouduttiin kutsumaan. Tikkauksia tuli päästä varpaisiin. Ei naurun eikä nolouden asia vaan vaarallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2023/2029 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ibs niin näitä sattunut ja pakko vaan nauraa itselleen:

- Kävelykadulla oli joku positiivari ja vaikka vatsaan koski vähän,päätin ottaa videon miehestä. Silloin pieraisin ja tuli paska housuun

- Ummetti ja kirjaston vessassa piti koettaa paperiin käärityin sormin kaivaa tulppa ulos,ihmisiä koputteli välillä ovella ja lopulta kirjastonhoitajakin tuli kyselemään onko kaikki kunnossa kun heittelin niitä pieniä kovia kikkareita pönttöön  

- Kaveri halusi mäkkäriin ja tiedän ettei minun pidä sitä ruokaa syödä,mutta nälissäni otin nugetit ja kahvin. Henkkamaukalla alkoi sellainen vääntö vatsassa että olin tuskissani  kyykyssä sovituskopissa ja muista kopeista kuuluneesta pärskähtelystå päätellen, piereskelyni kuului sinne asti. Ja haju varmaan levisi koko rakennukseen

- Ummetus ja ostin jotain jauhepusseja jotka sekoitetaan jugurttiin tms,päälle join vielä kupin mustaa kahvia. En vaan tajunnut pysyä kotoa vaan lähdin nopeasti hakemaan R-kioskilta kilometrin päästä paketin. No Ärrällä tietenkin  iski maailmanlopun paskahätä ja ei auttanut kuin mennä lähimpään puskaan, jossa tuli kahden viikon  paskat ulos

Vierailija
2024/2029 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampiainen kiinnostui energiajuomastani ja juoksin kirkuen ympyrää kädessä tölkki josta läiskyi.

Keskellä päivää keskellä kaupungin keskustaa. Sain paljon huomiota.

Vierailija
2025/2029 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ne kerrat, kun olen todella päihtyneenä toikkaroinut kotiin niin, että olen hädin tuskin pysynyt kevyen liikenteen väylällä. Olin nuorena alkoholiongelmainen. Ihme ettei sattunut mitään.

Vierailija
2026/2029 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin ruuhkabussiin hengari kiinni takin vyössä takapuolella. Ihmettelin kun oli hankalaa ja joku kolisi. 

Mulla taas busassa tarttui laukun olkahihnaan jonkun sateenvarjon kahva ja kerkesin mennä istumaan ennenkuin tajusin että jotain ylimääräistä on nyt mukana. Nolotti kun luulin että varkaaksi kuvittelevat, ilmeet oli semmoiset.

Vierailija
2027/2029 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ibs niin näitä sattunut ja pakko vaan nauraa itselleen:

- Kävelykadulla oli joku positiivari ja vaikka vatsaan koski vähän,päätin ottaa videon miehestä. Silloin pieraisin ja tuli paska housuun

- Ummetti ja kirjaston vessassa piti koettaa paperiin käärityin sormin kaivaa tulppa ulos,ihmisiä koputteli välillä ovella ja lopulta kirjastonhoitajakin tuli kyselemään onko kaikki kunnossa kun heittelin niitä pieniä kovia kikkareita pönttöön  

- Kaveri halusi mäkkäriin ja tiedän ettei minun pidä sitä ruokaa syödä,mutta nälissäni otin nugetit ja kahvin. Henkkamaukalla alkoi sellainen vääntö vatsassa että olin tuskissani  kyykyssä sovituskopissa ja muista kopeista kuuluneesta pärskähtelystå päätellen, piereskelyni kuului sinne asti. Ja haju varmaan levisi koko rakennukseen

- Ummetus ja ostin jotain jauhepusseja jotka sekoitetaan jugurttiin tms,päälle join vielä kupin mustaa kahvia. En vaan tajunnut pysyä kotoa vaan lähdin nopeasti hakemaan R-kioskilta kilometrin päästä paketin. No Ärrällä tietenkin  iski maailmanlopun paskahätä ja ei auttanut kuin mennä lähimpään puskaan, jossa tuli kahden viikon  paskat ulos

Sun kannattais mennä lääkäriin, kun peräpäästäsi näköjään voi tulla vaikka mitä tai sitten ei mitään. 

Huomaatko itse, että kaikki nolot tilanteesi viittaavat ulostamisongelmiin?

Vierailija
2028/2029 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus näköjään rikki mutta ylläoleva voisi opetella sisäistämään lukemansa: henkilöllä on IBS eli suolistosairaus.

Vierailija
2029/2029 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin uimahallissa. Pukuhuoneessa minulle tuli työpuhelu, joka nosti stressiä. Saunassa viereeni tuli sattumalta työkaverini, jonka kanssa en halunnut puhua siinä mielentilassa. Lähdin kiireesti allasosastolle hajamielissäni uimapuku kädessäni alastomana. Ehdin jo alastomana altaaseen, kunnes uinninvalvoja tuli sanomaan, ettei alasti saa uida. Häpeissäni kiiruhdin kohti pesuhuonetta uimapuku kädessäni. Kaiken lisäksi ryntäsin miesten puolelle, vaikka olen nainen. Menin naisten puolen pukuhuoneeseen, pukeuduin nopeasti ja kovaa karkuun. Samaan uimahalliin en mene enää koskaan, vaikka tapauksesta on kulunut jo 12 vuotta.

Mä menin kolonoskopiaan ilman housuja vaikka ne tarjottiin. Jännitti kaiketi niin etten huomannut niitä kertakäyttöisiä housuja 🙄

Ei kiva tutkimus :/

Vierailija
2030/2029 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierun mukana tuli lusikallinen kakkaa housuun ja jouduin odottamaan junaa Helsingin asemalla toista tuntia.

Se haju ja nolous oli aivan kauheeta vaikka junan vessassa sainkin siivotuksi itseni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä