Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita miehen kanssa salaatin tekemisestä

Pinaattilady
12.06.2017 |

Mulla on aivan typerä olo koko riidasta. Anyway, tilanne lähti siitä, kun tein ruokaa. Mies sitten kysäisee että laitoitko kaikki pinaatit salaattiin, eiks siinä oo vähän liikaa. Tässä vaiheessa jo hermoni kiristyi, koska joka kerta kun olen hänelle tehnyt ruokaa niin aina tulee joku vastaava kommentti tai nälviminen. Milloin ruuassa on currya (vain vammaiset laittaa sitä kanaan) tai milloin on perunat raakoja (kysyin häntä tarkastamaan onko tarpeeksi kypsiä hänelle, ei halunnut tulla) ja milloin on liikaa pinaattia salaatissa. Hän on tarkka ruuan suhteen, mutta en minäkään syö raakaa perunaa ja osaan ne kyllä keittää. :D Ihan kuin haluaisi vaan päällepäsmäröidä.

Olen sanonut miehelle että hän on hyvä ja tekee itse, jos on niin tarkkoja ne määrät sun muut tai sitten on hyvä ja ohjeistaa minut hyvin niin ei tarvitse motkottaa jälkikäteen. Tehdään siis vuorotellen ruokaa toisillemme. Kun mies kokkaa, tarjoan apua mutten puutu hänen tekemisiinsä. Kun minä kokkaan mies tarjoaa apuaan ja kommentoi samalla mikä meni taas pieleen.

Pikku juttu ja tiedän hermostuneeni pienestä mutta ei nyt helvetti. Tulee olo ettei yhtään arvosta tekemisiäni kun aina on jotain kommentoitavaa.

Lopulta riita eskaloitui siihen että mies vasn ilmoitti että moikka lähden kotiin ja sinne män. Edes kissaa ehtinyt sanoa.

Kärpäsestä tuli härkänen ja ehkä on joku hormonaalinen epätasapainokin, kun mietin eroamista. En pinaatin takia, vaan lähinnä sen etten jaksa tai halua vääntää ja pahoittaa mieltäni toisen tekemisistä ja sanoista. Nytkin suurin paha mieli tuli siitä kun mies vaan lähti.

Olenkohan nyt vaan liian herkkä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
2/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian herkkä, opettele olemaan kuulematta niitä ininöitä joutavasta  tai älä ainakaan alennu samalle tasolle. Meillä kinataan siitä, pitääkö hella olla täysillä, kun jotain pitää vain kiehauttaa (minä) vai laitetaanko levy pienelle ja odotetaan 10 minuuttia (puoliso), että keitos lopulta kiehuu. Tänään viimeksi tuli siitä sanomista, mutta ihan sovussa ne sapuskat syötiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattia salaattiin?

Vierailija
4/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kotiin se mies lähti?

Vierailija
5/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläs taitaa olla hormonaalinen epätasapaino.

Vierailija
6/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät ruoanlaiton kokonaan miehen tehtäväksi. Tai, jos laitat itse ruokaa, kiellät häntä tulemasta keittiöön silloin. Jos motkotusta esiintyy myös ruokapöydässä, kiellät häntä syömästä tekemiäsi ruokia ja käsket laittaa itse omansa.

Vierailija
7/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea sepustus, jossa ei ollut mitään tolkkua, yhdestä salaatista. Ymmärrän hyvin, että miehellä meni hermo.

Vierailija
8/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielelläni kokkaa miehelle, koska kuitenkin joku menee pieleen. Tai sitten pyydän kertomaan tarkat ohjeet mitä haluaa syödä. Mulle ei oo ongelma esim pilkkoa kurkkuja siten kuin mies ne haluaa pilkottavan, ongelmani on se että antaa mun pilkkoa ne ja sitten jälkikäteen vikisee ja vinkuu että paskasti pilkottu. 🙄

Varmaan tarvitsen nyt vaan omaa aikaa ja "lomaa" miehestä. Jotenkin tänään meni ihan suoraan vitutushermoon noi sen kommentit.

Ja toivon mukaan mies meni ihan omaan kotiinsa.

Vierailija
9/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattilady kirjoitti:

Mulla on aivan typerä olo koko riidasta. Anyway, tilanne lähti siitä, kun tein ruokaa. Mies sitten kysäisee että laitoitko kaikki pinaatit salaattiin, eiks siinä oo vähän liikaa. Tässä vaiheessa jo hermoni kiristyi, koska joka kerta kun olen hänelle tehnyt ruokaa niin aina tulee joku vastaava kommentti tai nälviminen. Milloin ruuassa on currya (vain vammaiset laittaa sitä kanaan) tai milloin on perunat raakoja (kysyin häntä tarkastamaan onko tarpeeksi kypsiä hänelle, ei halunnut tulla) ja milloin on liikaa pinaattia salaatissa. Hän on tarkka ruuan suhteen, mutta en minäkään syö raakaa perunaa ja osaan ne kyllä keittää. :D Ihan kuin haluaisi vaan päällepäsmäröidä.

Olen sanonut miehelle että hän on hyvä ja tekee itse, jos on niin tarkkoja ne määrät sun muut tai sitten on hyvä ja ohjeistaa minut hyvin niin ei tarvitse motkottaa jälkikäteen. Tehdään siis vuorotellen ruokaa toisillemme. Kun mies kokkaa, tarjoan apua mutten puutu hänen tekemisiinsä. Kun minä kokkaan mies tarjoaa apuaan ja kommentoi samalla mikä meni taas pieleen.

Pikku juttu ja tiedän hermostuneeni pienestä mutta ei nyt helvetti. Tulee olo ettei yhtään arvosta tekemisiäni kun aina on jotain kommentoitavaa.

Lopulta riita eskaloitui siihen että mies vasn ilmoitti että moikka lähden kotiin ja sinne män. Edes kissaa ehtinyt sanoa.

Kärpäsestä tuli härkänen ja ehkä on joku hormonaalinen epätasapainokin, kun mietin eroamista. En pinaatin takia, vaan lähinnä sen etten jaksa tai halua vääntää ja pahoittaa mieltäni toisen tekemisistä ja sanoista. Nytkin suurin paha mieli tuli siitä kun mies vaan lähti.

Olenkohan nyt vaan liian herkkä?

Suosittelen avioeroa. Jos yhden salaatin tekeminen on noin vaikeata niin ei tossa jutussa ole mitään järkeä

Vierailija
10/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen prinsessa sitten siellä avautumassa ja hakemassa "sielunsiskoiltaan" pas*a-mies kommentteja lohdutukseksi. Kasva aikuiseksi.

No mut onhan tollanen marisija nyt aika paska mies.

Vierailija
11/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo arvostelu on jokapäiväistä ja kaikista asioista,pitemmän päälle alkaa kyllä tympimään sinua tosissaan. Ilmeisesti ette asu yhdessä jos mies lähti kotiinsa? Ei kannata muuttaakaan yhteen vaan vielä jatkaa

tutustumista ja seurustelua. Jatkuva arvostelu osoittaa ettei mies arvosta sinua- kuka nyt rakkaalleen 

kaikesta ilkeilee? Mutta jos tapahtuu vain silloin tällöin ja pikkuasioissa, puhu hänelle ja kerro että se

on loukkaavaa.Jos ottaa onkeensa ja lopettaa turhan kitinän niin onnea jatkoon!

Vierailija
12/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you.

Itselläni keitti yli eilen (sunnuntaina) aamulla, kun olin laittamassa aamiaista ja miehen panos asiaan oli lause "Keitä paljon vettä, haluan (flunssan takia) kuumaa vettä sitruunalla".

Tykkään hemmotella miestäni aamiaisilla, joskus niistä tulee pikemmin brunsseja kuin aamiaisia koska laitan tarjolle niin monenlaista herkkua. Vastineeksi haluan kuitenkin arvostusta ja sitä että vaivannäköni huomioidaan, en komentelua.

Vierailija
13/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies, joka lähti omaan kotiinsa. Hyvä syy lähteä kun nalkuttaa ruuasta ja saa riidan aikaiseksi. Just tollasia tyhjänpäiväisyyksiä on pariskunnilla, joilla ei ole muuta kuin aikaa ja vapautta. Jostain pinaatista tulee päivän suurin juttu.

Vierailija
14/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nämä naikkoset itkee, kun eivät löydä miestä? Missä pumpulissa olette kasvaneet?

Vierailija
15/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kelpaa kokkaukset, vedät lautasen nokan alta ja kippaat roskiin. Äijä voi käydä lähimmällä rullakebabilla. En tekisi ruokaa sellaisella, joka jatkuvasti kritisoi.

Vierailija
16/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistelmänä kaksi itsepäistä ja ainakin yksi äkkipikainen on vähän hankala. :D

Kovin rakas hän on ja muussa tekemisessä näyttää arvostavan minua. Tuo esim aamiaisen sänkyyn ja hieroo ilman pyytämistä. Pieniä juttuja joita minä arvostan. Toki teen samanlaisia juttuja hänelle.

Olen varmaankin nyt vaan herkkä ja luulen että edellisten huonojen suhteiden painolasti vaikuttaa. Olen heti takajaloillaan kun tulee pienikin "vastoinkäyminen".

Vierailija
17/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten nämä naikkoset itkee, kun eivät löydä miestä? Missä pumpulissa olette kasvaneet?

Minä kyllä ymmärsin ap:n kirjoituksesta että mies ilkeilee monesta muustakin asiasta eikä ap hänen

mielestään osaa mitään tehdä oikein.Silloin tuollainen pikkuasia kuten salaatin(kin) väärinteko saa

todella ärsyyntymään. Jos näin on, suosittelen että ap harkitsee vakavissaan jaksaako tuollaista 

parisuhdetta jatkaa jossa joka päivä saat kuulla mitä TAAS teet väärin.

Vierailija
18/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaakos se aloittaja edes laittaa sitä ruokaa oikeasti? Onhan näitä nähty ihan tv-ohjelmissakin, kun jopa 30v neidit ei osaa edes niitä perunoita keittää. Mammat uskoo aina kaikki yksipuoliset mies-sitä-mies-tätä-aloitukset mitään kyseenalaistamatta.

Vierailija
19/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä ymmärsin ap:n kirjoituksesta että mies ilkeilee monesta muustakin asiasta eikä ap hänen

mielestään osaa mitään tehdä oikein.Silloin tuollainen pikkuasia kuten salaatin(kin) väärinteko saa

todella ärsyyntymään. Jos näin on, suosittelen että ap harkitsee vakavissaan jaksaako tuollaista 

parisuhdetta jatkaa jossa joka päivä saat kuulla mitä TAAS teet väärin.

Ap taas takertuu joka ikiseeen NEUVOONKIN, ja aloittaa siitä itse riidan. Toki vika on aina ja vain miehessä.

Vierailija
20/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä osaan tehdä ruokaa ja keittää ne perunat. Itse en tykkää keittää niitä ihan hajonneiksi paloiksi asti vaan pidän niistä enemmän kokonaisina. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän