Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmien poikamies kausi 17: Sean, OFFICIAL

12.06.2017 |

Alkaa nyt, iik! "Emilyn kaudelta tuttu Sean Lowe on tullut etsimään rakkautta."

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku jaksanut googlata, tehtiinkö Tierrasta ihan sekopää? Minusta tytöt kävivät aika julmasti hänen päälle ja kiusasivat. Pahin oli Ashlee.

Vierailija
22/25 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tierrahan oli ihan rauhallinen, mutta se ei (kateellisille) kelvannut, vaan piti sitten väkisin nokkia ja pistellä, jotta päästäisiin riitelemään. Silloinkin hänen kommenttinsa olivat niin loogisia ja järkeviä, että muut tytöt eivät päässeet viemään juttua sivuraiteille, jolloin älytön meuhkaaminen olisi voinut jatkua loputtomiin. Seankin oli taas tyypillinen poikamiespoika, joka alistui enemmistön mielipiteelle. Mitä semmosella oikea nainen tekiskään? No, nuoria vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desireen veli oli kyllä hyvä ku kerto suoraan mielipiteensä Seanista! Osittain olin itse jopa samaa mieltä, koska Sean se hokee jokaiselle että on hulluna häneen. Miksköhän se sen islamin uskosen naisenki tiputti heti kun nainen päätti suudella vaikka olikin perheessään "kiellettyä"

Vierailija
24/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan järkyttävää miten tuolla studiossa kaikki on niin Tierraa vastaan. 50 vee ämmätkin katsomossa nauraa ja taputtaa kun toista lynkataan. Ja sit vielä ihmetellään miten kiusaamista maailmassa on niin paljon...

Vierailija
25/25 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tämän kauden ehkä vuosi sitten Ruutu+:sta. Oli kyllä yksi parhaita kausia, etenkin kun tietää, että pariskunta on edelleen yhdessä ja onnellisia. Mulla menee ihan fiilikset, jos kesken kauden satun jostain lukemaan, että kyseinen poikamies/poikamiestyttö ei ole enää valitsemansa kumppanin kanssa.

Tuolta kaudelta valitun poikamiestytön kausi onkin ihan lempparini. Varmaankin siksi, että poikamiestyttö valitsee lopulta sen miehen, jota itse alusta asti "kannatin". Hekin ovat edelleen yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi