Kumpi on parempi asuinpaikka, Espoon keskus vai Vantaan Koivukylä? (väliaikainen vuokra-asunto)
Eli haluaisin muuttaa pariksi vuodeksi Vantaalle koska siellä on isommat asunnot halvemmalla.
Kertokaapa vähän eroja Espoon keskukseen ja kumpi mielestänne on parempi paikka asua.
Huom! Minua ei kiinnosta millaisia muut paikkakunnalla asuvat ovat, en pelkää liikkua ulkona vaikka siellä asuisi itse muumien Mörkö.
Kommentit (9)
Kummastakin kokemusta. Espoon keskus on mielestäni aika masentava paikka asua. Koivukylästä sen sijaan pidin paljon. Suosittelen siis Vantaata.
Esp. keskuksessa palveluita ja hyvät julkiset liikenneyhteydet. Jotenkin helppoa ja siistiä. Suht rauhallistakin. Koivukylässä olen käynyt -96 joten en osaa vertailla.
Koivukylä. Siistiytynyt kuitenkin ihan aseman seutua lukuun ottamatta, Asolan puolen Citymarket on oikeasti tosi hyvä ruokakauppa, ulkoilumaastot ovat hyvät ja K-junalla pääsee Helsingin keskustaan ja myös Tikkurilaan tosi helposti.
En asu Koivukylässä vaan Tikkurilassa, mutta käyn töissä Koivukylässä.
Koivukylä. Mutta ei sekään mikään ihannepaikka ole.
Koivukylä. Varsinkin se radan cittarinpuoli on mukavaa ja rauhallista aluetta. Itse asuin siellä ja viihdyin hyvin.
Ammutaanko vai hirtetäänkö?
Itse olen asunut Espoon Keskusksen liepeillä jonkun aikaa. Eikä siinä mitään vikaa ollut. Hyvät liikenneyhteydet joka suuntaan. Ihan tavallisen tylsää lähiöelämää.
Hmm ehkä kallistuisin Koivukylän suuntaan