Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi on parempi asuinpaikka, Espoon keskus vai Vantaan Koivukylä? (väliaikainen vuokra-asunto)

Vierailija
12.06.2017 |

Eli haluaisin muuttaa pariksi vuodeksi Vantaalle koska siellä on isommat asunnot halvemmalla.
Kertokaapa vähän eroja Espoon keskukseen ja kumpi mielestänne on parempi paikka asua.
Huom! Minua ei kiinnosta millaisia muut paikkakunnalla asuvat ovat, en pelkää liikkua ulkona vaikka siellä asuisi itse muumien Mörkö.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm ehkä kallistuisin Koivukylän suuntaan

Vierailija
2/9 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastakin kokemusta. Espoon keskus on mielestäni aika masentava paikka asua. Koivukylästä sen sijaan pidin paljon. Suosittelen siis Vantaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivukylä ehdottomasti!

Vierailija
4/9 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esp. keskuksessa palveluita ja hyvät julkiset liikenneyhteydet. Jotenkin helppoa ja siistiä. Suht rauhallistakin. Koivukylässä olen käynyt -96 joten en osaa vertailla. 

Vierailija
5/9 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivukylä

Vierailija
6/9 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivukylä. Siistiytynyt kuitenkin ihan aseman seutua lukuun ottamatta, Asolan puolen Citymarket on oikeasti tosi hyvä ruokakauppa, ulkoilumaastot ovat hyvät ja K-junalla pääsee Helsingin keskustaan ja myös Tikkurilaan tosi helposti. 

En asu Koivukylässä vaan Tikkurilassa, mutta käyn töissä Koivukylässä. 

Vierailija
7/9 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivukylä. Mutta ei sekään mikään ihannepaikka ole.

Vierailija
8/9 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivukylä. Varsinkin se radan cittarinpuoli on mukavaa ja rauhallista aluetta. Itse asuin siellä ja viihdyin hyvin.

Vierailija
9/9 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammutaanko vai hirtetäänkö?

Itse olen asunut Espoon Keskusksen liepeillä jonkun aikaa. Eikä siinä mitään vikaa ollut. Hyvät liikenneyhteydet joka suuntaan. Ihan tavallisen tylsää lähiöelämää.